|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוחאי גילה שהים הענק שרבים חוששים ממנו, הוא בעצם כלי חינוכי להעצמה של ילדים ובני נוער בסיכון, עם חזון ואהבת ילדות גדולה לגלישה, הוא הפך את הים להשראה וריפוי בעבור אחרים, וכיום הוא מדריך ילדים, בני נוער ומבוגרים גלישת גלים, הוא מנהל את "מועדון גלים" באשקלון ומאפשר לילדים עם בעיות קשב וריכוז, פוסט טראומה, וחרדות, לקבל את המתנה הגדולה שהים יכול להעניק. הוא מפעיל את בית הספר מתוך אוריינטציה חינוכית וערכית ומציב רף גבוה ביותר של חינוך, מקצועיות, ערכים וחוויה.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|