מרגש: דואגים לליל הסדר גם עבור כוחות מד"א



במד"א יחגגו את ארוחת ליל סדר כהלכתה עם מנות שף בכל התחנות ברחבי הארץ, זאת באמצעות תרומת ג'קי בן זקן, אברהם נניקשוילי, יהודה אמסילי ואמיל ואורלי מימרן

אוהל מוקד הקורונה. צילום: דוברות מד"א

"בעת האחרונה, אתם עובדים מסביב לשעון במסגרת המאבק הלאומי בנגיף הקורונה. זאת, במקביל לפועלכם באירועי שגרה, בהם טיפול בחולים ופצועים ברחבי הארץ והצלת חיים. רבים מכם ויתרו על ארוחת ליל הסדר בבית עם המשפחה, ויתייצבו בתחנות מד"א ברחבי הארץ, על מנת לדאוג לביטחונם של כלל אזרחי ישראל" כך נמסר לעובדי מד"א שהופתעו לגלות כי את הסדר הם יציינו אומנם בעשייתם החשובה ולא בבית, אך יהנו מארוחת שפים מיוחדת.

אורלי ואמיל מימרן, ג'קי בן זקן, אברהם נניקשוילי ויהודה אמסילי החליטו לדאוג לכך שבין קריאה לקריאה, ובין שיחת 101 אחת לאחרת, יחגגו צוותי מד"א את ליל הסדר כהלכתו. הם תרמו כ-1,000 ארוחות גורמה, כך שכל עובד ומתנדב שיהיה במשמרת במד"א בליל הסדר יזכה לארוחת חג חגיגית, עם מנות שף, בהן מגוון סלטים, פילה דניס, צלי עגל ברוטב ערמונים ועוד.

בזכות התורמים היקרים, יקבלו עובדי ומתנדבי מד"א תחושה של בית ושל חג, וליל הסדר יתקיים כהלכתו בכל אחת מהתחנות ונקודות ההזנקה של מגן דוד אדום ברחבי הארץ. הם דאגו לכל פרט ופרט, החל במפות שולחן וכלים מהודרים, ועד לחלוקת הגדה של פסח לכל אחד ואחת מהעובדים שיהיו במשמרת בערב החג. 

"בשם משפחת מגן דוד אדום, אני מודה מקרב לב לאורלי ואמיל מימרן, ג'קי בן זקן, אברהם נניקשוילי ויהודה אמסילי שכל רצונם הוא לדאוג לכך שאתם, האנשים שעומדים בחזית השמירה על בריאותם וביטחונם של אזרחי ישראל, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, תחגגו את ליל הסדר בנעימים, גם כשאתם במשמרת. בהזדמנות זו, אני מודה לכם, צוותי מד"א היקרים ברחבי הארץ, על פועלכם החשוב כל השנה, ובמיוחד בימים אלה, ומאחל לכם חג פסח כשר ושמח!" אמר מנכ"ל מד"א. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה