גם בזמן השגרה החדשה- מוקד פניות לאזרחים ותיקים ממשיך לפעול
20.05.20 / 14:06
מוקד פניות הציבור של המשרד לשוויון חברתי נותן מענה לפניות אזרחים ותיקים בתחומים שאינם רפואיים, גם בזמן השגרה החדשה בצל הקורונה
מוקד 8840* לפניות אזרחים ותיקים שטיפל בעשרות אלפי פניות בתקופת הקורונה ממשיך את פעילותו למען ציבור האזרחים הוותיקים גם בזמן השגרה החדשה. נציגי המוקד ערוכים לקבל פניות אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם ויסייעו במתן מידע ותשובות.
האזרחים הוותיקים מוזמנים להמשיך ולפנות בנושאים הנובעים משגרת הקורונה (צרכים בסיסיים, הפגת בדידות וסיוע טכנולוגי) וגם בנושאים הרבים בהם המוקד מטפל בשגרה (זכויות מכוח חוק האזרחים הוותיקים, ביטוח לאומי, בריאות, סיעוד ועובדים זרים, דיור, פנסיה, תעסוקה והכנה לפרישה, רווחה, צרכנות, תרבות ופנאי). המוקד יקבל את הפניות ויפעל למתן מענה ראוי בין אם הדבר אפשרי באופן ישיר ובין אם נדרש לפנות לגורם רלוונטי אחר.
זקוקים לסיוע? מוזמנים לפנות למוקד בטלפון 8840*. ניתן גם לבצע פנייה מקוונת באתר האינטרנט של המשרד לשוויון חברתי. המענה ניתן בשפות: עברית, ערבית, רוסית, אמהרית, צרפתית, אנגלית וגרמנית. שעות פעילות המוקד: ימים א' -ה': 8:00 – 20:00.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]