בגלל הקורונה: "מי שבע" תספק שירותים בדיגיטל ובטלפון בלבד



בשל הקורונה, החל מיום ראשון תוכלו לקבל שירותים מ"מי שבע" רק בדיגיטל או בטלפון

צילום: shutterstock אילוסטרציה

החל מיום ראשון 15.3 לא תתקיים קבלת קהל במרכזי שירות הלקוחות של ״מי שבע״ בבאר שבע ובאופקים ובאגף ההנדסה.

התאגיד ימשיך לתת מענה ללקוחות בערוצי הקשר השונים, באפליקציה, באתר האינטרנט ובמוקד השירות הטלפוני.

אינג׳ מריו לובטקין, מנכ״ל תאגיד המים והביוב ״מי שבע״ מסר: ״התאגיד ימשיך לספק שירותים חיוניים ללקוחותיו, תושבי באר שבע ואופקים. כגוף ציבורי אנו רואים עצמנו אחראים לשלום הציבור ובעת זו יש להימנע ממתן השירות במרכזי השירות. אנו זמינים לרשות הלקוחות בכל ערוצי ההתקשרות האחרים״.

אפליקציה >>> https://www.mast.co.il/

אתר האינטרנט >>> www.mey7.co.il

מוקד השירות הטלפוני >>> 1-800-071-562, ימים א׳ - ה׳ בשעות 08:00 - 19:00

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה