דווקא עכשיו: משפחות של מילואמניקים זכו לרגע של נחת



בכל רחבי הארץ, משפחות של מילואמניקים זכו לקצת זמן איכות עם משפחתם ולהנות מטיולים מודרכים ללא תשלום, במסגרת יוזמת ''הולכים על פתוח''

קרדיט: צילום פרטימאות משפחות של משרתי מילואים השתתפו היום (ב', 21/10) במגוון טיולים מודרכים ללא תשלום באתרי טבע ששוקמו ופותחו לטובת הציבור הרחב ברחבי הארץ, במסגרת "הולכים על פתוח"- אותו יזמה רשות מקרקעי ישראל. הסיורים מודרכים על ידי מדריכי החברה להגנת הטבע והפעילות מתקיימת מהלך חופשת חול המועד סוכות באתרים הבאים: אגם ירוחם, עינת גיבתון, פארק אקולוגי הוד השרון, ג'יסר א-זרקא, מעגן מיכאל, פארק אקולוגי מצודת ים אשדוד, טיילת מצפה רמון, טיילת בן גוריון.

בשנים האחרונות הקרן לשמירה על שטחים פתוחים ברשות מקרקעי ישראל הקצתה כמיליארד ש"ח לפיתוח למעלה מכ-1000 אתרי טבע ברחבי הארץ ונועדה לאזן בין שימור ופיתוח לטובת אזרחי ישראל והדורות הבאים.

העוגן למשפחות המילואים הוא מיזם התנדבותי שהוקם בשבעה באוקטובר ומסייע למשפחות מילואים מתוך הקהילה, הכיום מסייע לקרוב ל20,000 משפחות מילואים בעזרת מעל 10,000 מתנדבות ומתנדבים ב450 ישובים ברחבי הארץ.

ינקי קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: "חג שמח לכל בית ישראל. "הולכים על פתוח" זו מסורת המתקיימת פעמיים בשנה כבר מדי כמה שנים, אותה יזמה רשות מקרקעי ישראל באתרים ששוקמו ופותחו באמצעות הקרן לשמירה על שטחים פתוחים. אנו מזמינים את הציבור הרחב לבוא ולקחת חלק בסיורים שאותם מדריכה החברה להגנת הטבע ללא תשלום."

מאיה רותם, אם לשלושה ילדים מרמת השרון, בן זוגה נמצא כרגע בלבנון: "העוגן היא המשפחה השניה שלי. מהחודש השני ללחימה היתה מעטפת מאוד גדולה מהעוגן. נתקלתי בקשיים בבישולים והבת צליאקית והם ממש סגרו לי את כל נושא הבישולים לילדים כולל לילדה וזה אפשר לי להתפנות לילדים עצמם שהיו זקוקים לזה. החגים, הפעילויות, ימי הגיבוש והנתינה האינסופית הם חד משמעית עוגן".

רועי (9) בנה של מאיה רותם: " אני כל הזמן צריך להתרגל למצב חדש , פעם אבא נמצא פעם הולך שוב נמצא ושוב הולך והעוגן מאוד עוזרים להסתגל למצב כל פעם מחדש ".

רחל עזריה מנכ"לית ומייסדת העוגן למשפחות המילואים :"אנו מודים לרשות מקרקעי ישראל ולחברה להגנת הטבע על היוזמה לארגן טיולים בחג ללא תשלום למשפחות המילואים. משפחות אלו מחזיקות על גבן בגבורה ובנחישות את בטחון מדינת ישראל. אנו בעוגן למשפחות המילואים פועלות בכל חג, כמו בשגרה, לאפשר למשפחות הנאה ואוורור בתקופה כל כך אינטנסיבית. אנחנו פה עבור כל המשפחות ונמשיך לסייע להן ככל שידרש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה