תכניות והיתרים מגישי ל'מי שבע' באופן מקוון
25.08.20 / 01:41
אגף ההנדסה בתאגיד "מי שבע" משיק שירות חדש לתושב: שליחת תכניות והגשת בקשות באופן מקוון
בשורה חדשנית לתושבים, למתכננים ולקבלנים: באגף ההנדסה מייעלים את ממשקי השירות לציבור ובימים אלה משיקים שירות חדש, שמייתר את ההגעה למשרדים בהגשת בקשות ופניות בנושאים הבאים: הגשת תכניות בניה, מד מים לבניה, טופס 4 והיתרי חפירה.
השירות החדש מאפשר לתושבים, בכל שעה ובכל זמן לשלוח את התכניות והטפסים הנדרשים לקבלת אישורים במהלך תהליך הבניה.
לפני כשנתיים הקים תאגיד מי שבע את מחלקת "רישוי, דמי הקמה ובקרת תיאום הנדסי". המחלקה עוסקת במתן מענה לכל האישורים הדרושים למתן היתרי בניה, חפירה, הריסה, תיאום תשתיות, אספקת מים לבניה וטיפול לשם חתימה על הנספח לטופס 4/תעודת גמר.
התאגיד יזם מהלך להרחבת השירותים המקוונים לתושבים גם באגף ההנדסה כך, שניתן לשלוח פניות, בקשות וטפסים באמצעות תיבות הדוא"ל הייעודיות ובאמצעות אפליקציית !MAST. אנשי המקצוע באגף ההנדסה מקבלים ישירות אליהם את הפניות להמשך טיפול.
היתרונות של השירות מסייעים לחסוך בזמן ללא צורך בהגעה למשרדי התאגיד, לשמור על רציפות תפקודית וזמינות גם בתקופה זו במסגרת מגבלות ה"תו הסגול". כחלק משיפור השירות, התאגיד אף מעדכן את הפונה באמצעות מסרון מיידע כי בוצעה התקנת מד המים.
מנכ"ל 'מי שבע', מריו לובטקין: "'מי שבע' שם בראש מעייניו את שיפור השירות לתושבי באר שבע ואופקים תוך יעילות מרבית. השירות החדש באגף ההנדסה עלה מהשטח ואנו שמחים שבימי הקורונה אף הוכיח את עצמו בצורה ראויה. ישר כוח לעוסקים במלאכה".
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]