לשכת נציבות תלונות הציבור בבאר שבע פתוחה לקהל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c067446e-5f4d-4b63-b02d-84e2e30dbcdf','/dyncontent/2024/11/19/14a5e5fe-3cf1-446d-9997-4119afaf9b5b.jpg',18723,'פיצה ק 1124 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('c067446e-5f4d-4b63-b02d-84e2e30dbcdf','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('c067446e-5f4d-4b63-b02d-84e2e30dbcdf','/dyncontent/2024/11/6/254bd038-88a9-40b2-a1b6-279fd196209f.jpg',18667,'צרפתי אייטם כתבה 2',525,78,true,39323,'Image','');},15]]);})

עם החזרה לשגרת עבודה, גם לשכת נציבות תלונות הציבור בבאר שבע חזרה לקבל קהל ופתוחה לכל אדם בכל גיל. כל הפרטים >>>

עם החזרה לשגרת עבודה, התחדשה קבלת הקהל בכל לשכות משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, בימים א'-ה' בין השעות 9:00-13:00 וביום ד' גם בין השעות 15:00-17:00. קבלת הקהל מבוצעת על פי הנחיות התו הסגול. לשכת נציבות תלונות הציבור בבאר שבע ממוקמת ברחוב הנרייטה סולד 8ב', בנין רסקו סיטי.

לשכות נציב תלונות הציבור עומדות לרשות הקהל הרחב מטעם מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, המשמש כנציב תלונות הציבור ומאפשרות לכל אדם, בכל גיל, להתלונן אם נפגע במישרין או נמנעה ממנו טובת הנאה כתוצאה מפעולות או מחדלים של גופים ממלכתיים או ציבוריים (לא גופים פרטיים) כגון: משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, מפעלים או מוסדות מדינה, חברות ממשלתיות, חברות הנתמכות על ידי הממשלה ועובדי גופים אלו.

את התלונה ניתן להגיש בעל פה, בכתב או באופן מקוון. הגשת התלונה והבירור אינן כרוכות בתשלום. בכדי להגיש תלונה בעל פה, יש לפנות לאחת מלשכות נציבות הציבור והתלונה תירשם על ידי אחד העובדים. המתלונן יחתום על התלונה שהועלתה בכתב. תלונה בכתב ניתן להגיש בכל שפה, בתלונה יש לפרט את נושא התלונה, לציין את שם המתלונן וכתובתו ולחתום, ניתן לצרף מסמכים רלוונטיים לתלונה ולשלוח בדואר לכתובת: רחוב מבקר המדינה 2, קרית הלאום, ת"ד 1081, ירושלים, מיקוד 9101001, או בפקס - 02-6665204, או לכתובת מייל [email protected].

 צילום אילוסטרציה Shutterstock

לא ניתן להתלונן באמצעות הטלפון, אך ניתן להגיש תלונה גם באופן מקוון, באתר מבקר המדינה, על ידי מילוי טופס: "הגשת תלונה". לאנשים עם מוגבלות יינתן סיוע במילוי התלונה, בהתאם לצורך.

עם קבלת התלונה היא תועבר לבדיקה וטיפול של אחד מהאגפים בנציבות, העוסק בבירור תלונות על הגוף שהתלונה מתייחסת אליו. המתלונן יקבל אישור על קבלת התלונה בנציבות. חשוב לדעת כי טרם הגשת תלונה לנציבות תלונות הציבור, יש למצות את ההליכים מול הגוף הרלוונטי עליו מתלוננים . יש לציין כי לא ניתן להגיש תלונה בעילום שם.

 

לשכת נציבות תלונות הציבור בבאר שבע- רח' הנרייטה סולד 8ב', בנין רסקו סיטי.

לפרטים נוספים אתר מבקר המדינה- https://www.mevaker.gov.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0593b2cd-dad4-41a9-871d-9c890ee5b583','/dyncontent/2024/11/6/daddbb05-61ab-48fc-86e2-4a2e9775ed76.jpg',18665,'צרפתי אייטם כתבה ',525,78,true,39325,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0593b2cd-dad4-41a9-871d-9c890ee5b583','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,39325,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה