כמו שכתוב בספר: הפועל באר שבע ניצחה בפעם השלישית ברציפות בבית



האדומים רשמו משחק בית שלישי ברציפות ופגשו את הקבוצה הקשוחה של זיו אריה, שנשארה ב-9 שחקנים כבר במחצית הראשונה עלתה ראשונה על לוח התוצאות. גריטה וספר הפכו במחצית השנייה. אגבדיש כבש שער עצמי

קרדיט: הפועל ''ויקטורי'' באר שבע

בצל מצב בטחוני חריג ויממה לפני שמציינים את מאורעות ה-7.10, הפועל באר שבע רשמה הערב משחק בית שלישי ברציפות באצטדיון טוטו טרנר. הקבוצה נראתה מעולה בשבועיים האחרונים ולקראת הערב הציפיות מהבחורים של רן קוז'וך היו גבוהים מאד.

לקראת המשחק, הפועל באר שבע הודיעה לגיא בדש כי הוא לא בתכניות של הקבוצה לקראת המשך העונה ובצל הפציעות השונות של מספר שחקני סגל בכירים - במועדון עדיין הצליחו להעמיד סגל די רחב למשחק. כמו במשחק הקודם, החליט קוז'וך לפתוח עם דן ביטון ואמיר גנאח בחוליית ההתקפה לצד פול גריטה, כאשר בהגנה מתן בלטקסה המשיך לצידו של אור בלוריאן.

המשחק התחיל בצורה חריגה לחלוטין, כאשר כבר בדקה השנייה הקבוצה האורחת נותרה בעשרה שחקנים, זאת בעקבות הרחקתו של סמבה דיאלו כבר בדקה החמישית. הפועל באר שבע המשיכה להתקיף ללא הפסקה ומול עשרה שחקנים הפועל י"ם ניסתה לעצור את הסחף. בתוך כך, האורחת היא דווקא זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות, לאחר שאלמגור הצליח להבקיע מכדור קרן בדקה ה-35.

לא עברו 6 דקות והגיע הרגע החריג השני של הערב, כאשר סדריק דון משך בחולצתו של דן ביטון וראה כרטיס צהוב שני. הפועל י"ם נותרה ב-9 שחקנים ובדקות האחרונות של המחצית ניסתה ב"ש להבקיע אך ללא הצלחה. במחצית השנייה באר שבע נראתה הרבה יותר טוב, ובדקה ה-57 הגיע השוויון כאשר פול גריטה הגיע להגבהה ברחבה והצליח להבקיע את שערו השני העונה בליגה. בדקה ה-70 הגיע המהפך: לאחר דקות ארוכות של התמסרות על סף הרחבה של הפועל י"ם, המחליף אנטוניו ספר הניף את רגלו השמאלית והבקיע שער נהדר.

לקראת הסיום באר שבע כבשה את השלישי, לאחר כדור רוחב הגיע ללופס על קו השער. הפורטוגלי החמיץ מקרוב אך במזל הכדור פגע באגבדיש ונכנס לשערו שלו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה