הערב (20:15): הפועל באר שבע מחפשת נקמה, חטואל מחוץ לסגל



האדומים לא שכחו את ההפסד בעונה שבעברה בגמר הגביע ובצל העלאת מחירי הכרטיסים - במועדון האדום רוצים להוכיח שהיכולת הטובה מהחודש האחרון לא הייתה חולפת. חטואל נותר מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות

קרדיט: הפועל ''ויקטורי'' באר שבע

הפועל באר שבע נראתה בחודש האחרון כמו קבוצה שונה לגמרי. האדומים, כך נראה, שכחו לגמרי מפתיחת העונה המזעזעת, ההדחה מאירופה ומגביע הטוטו ובשלושת משחקי הבית האחרונים שלה, באר שבע השיגה 9 נקודות מ-9 אפשריות, כשמאזן השערים שלה עומד על 8:2.

כעת הקבוצה מגיעה למשחק הערב (20:15) כשהיא במקום השלישי ובצל ההפסד של מכבי חיפה, פסק הדין התמוה של בית הדין ובקשת הנהלת היריבה הערב להעלות את מחירי הכרטיסים - לבאר שבע יש את כל הסיבות להגיע אל המשחק כשהיא נחושה להוכיח שמה שמשנה זה מה שקורה על המגרש. 

צפו בדבריהם של רן קוז'וך ושוער הקבוצה, ניב אליאסי לקראת המשחק: 

כאמור, היריבה הערב היא לא אחרת ממכבי פתח תקווה, אותה קבוצה לה הפסידה באר שבע בגמר גביע המדינה לפני מספר חודשים. אז, מי שעמד על הקווים של הכחולים הוא כמובן רן קוז'וך, שהבהיר לפני המשחק עד כמה המועדון של אבי לוזון עזר לו להתקדם בקריירה. הערב, ייפגוש המאמן את השחקנים שאימן בשנה שעברה, אליהם הצטרפו כמובן שני אקסים של האדומים - עדן שמיר ודיינר קיניונס, שעברו אל המלאבסים במהלך הקיץ.

מבחינת ההרכב, הפועל באר שבע תפתח ככל הנראה באותו ההרכב שפתח במשחקים האחרונים, כאשר אמיר גאנח וניב אליאסי החלימו מהפציעות מהם סבלו בפגרה ואמורים להיות כשירים להערב. מי שלא יהיה בסגל הוא רותם חטואל, אותו רן קוז'וך פחות סופר העונה. עד כה החלוץ שיחק 93 בליגה, תוך שהוא לא כובש ולא מבשל. בנוסף, רועי גורדנה חוזר לסגל, בעוד מיגל ויטור ותומר יוספי חזרו להתאמן לאחר הפציעה ממנה סבלו.

ההרכב המשוער להערב: ניב אליאסי; גיא מזרחי, אור בלוריאן, מתן בלטקסה, הלדר לופס; לוקאס ונטורה, קינגס קנגאווה, אליאל פרץ; אמיר גנאח, דן ביטון ופול גריטה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה