נחשף: כיצד הפך רם נגיד בגיל 26 למרצה מבוקש בתחום הפיננסים שסוחף אחריו קהל רב

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('7b12561c-e3ee-4549-a459-e26bebddce5a','/dyncontent/2024/9/3/c1524685-dfab-4b87-bcf2-4080fcde979b.jpg',18356,'מט 0924 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('7b12561c-e3ee-4549-a459-e26bebddce5a','/dyncontent/2024/9/15/c202a6d5-5805-4866-8db8-bcf9caca5af9.jpg',18347,'גודמן 0924 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})


הכל נשאר במשפחה: תכירו את המרצה והאסטרטג הצעיר, החדש והמצליח בתחום הפיננסים שכל ההרצאות שלו סולד אאוט: רם נגיד (26) מבאר שבע, סטודנט שנה ב׳ למדעי המחשב וסרן במילואים בתפקיד מפקד חמ״ל מרפא דרום, שכל המטרה שלו היא להנגיש את העולם הכלכלי לכלל הציבור. וכן, לא טעיתם בזיהוי הגנטי, נגיד הוא חלק משושלת אמפריית משפחת נגיד: הבן של מנכ"לית רדיו דרום, לילך נגיד, והנכד של אשת החברה והיופי, אסתריקה נגיד.

 

רם נגיד - מרצה מבוקש. צילום:

זמן להכיר: רם נגיד למד בתיכון מקיף ו' בהגברות מדעי המחשב וקולנוע. לאחר התיכון התגייס לצבא, עבר קורס קצינים ושובץ בחיל הרפואה. "מאז ומתמיד חלמתי לפרוץ את הגבולות המקובלים" סיפר רם על מהות חייו. "ולהגיע הכי רחוק שאני יכול. המודלים לחיקוי בחיי הם ההורים שלי שלימדו אותי להיות אדם עם ערכים טובים, להאמין בטוב, באופטימי ולהאמין בעצמי. כשחקן הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו - כמוהו אני משתדל גם להוביל בכל דבר שאני בוחר לעסוק בו".

בטח קיבלת הרבה טיפים מאמא לילך המנכ"לית הדינאמית של רדיו דרום

"אמא שלי היא מורת דרך שלי, אני אוהב אותה בכל ליבי ומשלב אותה בכמעט כל החלטה בחיי. כל חיי ראיתי אותה עובדת קשה יותר מכל מי שמסביבה ותמיד נהנית מעבודה משמעותית ודינמית. ככה חונכתי - לאהבת האדם, חריצות, נחישות, הצטיינות, יצירתיות, להגדיר מטרות, להגיע ליעד ואז להציב את היעד הבא. וכמובן עבודת צוות ושיתוף פעולה. פגשתי המון אנשים בזכותה ולמדתי המון מכל אדם שפגשתי במהלך הדרך ואני כל יום ממשיך ללמוד. אבא שלי שי תורם המון בחוכמתו והראיה שלו 'מחוץ לקופסא' והוא מאמין בי וסומך עלי. בסוף שניהם הדלק שלי ואני אוהב אותם הכי הרבה בעולם ומרגיש שזכיתי בכל יום שהם ההורים שלי. תודה מיוחדת גם לסבים ולסבתות שלי".

 רם ולילך נגיד. צילום: פרטי

אתה סטודנט בשנה ב׳ למדעי המחשב - למה בחרת בתחום הזה?

"לתחום המחשבים יש לי זיקה מגיל צעיר. בכיתה ט' השתתפתי בפרויקט לימוד מחשבים מוגבר בשם 'נטע' של עמותת תפוח וסיסקו וקיבלתי תעודת הכשרה של סיסקו. בכיתה י' בחרתי להגביר מדעי המחשב וקולנוע, ובשניהם למדתי עוד על מחשבים. מכיוון שגם בקולנוע ערכתי את הסרטים שיצרתי בעצמי ובנוסף אני עורך מקצועי עד היום. מיד בשחרור הצבא ולאחר שירותי כקצין בקבע, ידעתי שמדעי המחשב זה התואר שהכי מדבר אליי".

אתה סרן במילואים בתפקיד מפקד חמ״ל מרפא דרום (חמ״ל רפואי) -  ספר לי על החוויות הלא פשוטות

"אני במילואים מה-7.10.23 ועד היום אני גאה להיות חלק מצוות מרפ"א דרום. תפקידנו כחמ"ל הוא לתווך בין הפצועים ברצועה לבתי החולים במרחב דרום. ישנם המון דיווחים וסיפורים על החיילים הגיבורים שלנו בחזית. אני מאמין שאם אנשים היו יודעים באמת מה קורה בתוך רצועת עזה, החיים שלנו במדינה היו נראים הרבה יותר מאוחדים וטובים. בהזדמנות זו אני אשתף שמרפ"א דרום יחידה מדהימה שאחראית לבריאות של כלל החיילים במרחב דרום הארץ ומעבר, ואני זוכה לשרת בכל יום עם אנשים מדהימים שעזבו את חייהם באזרחות והגיעו לתרום ועדיין מגיעים בכל יום. בנוסף אגיד שיש לנו את הצבא הכי טוב בעולם ואני גאה להיות חלק ממנו".

כשרם השתחרר מקבע ב- 2022 הוא החל לחשוב עם עצמו איך לחיות את חייו אחרת ולא לפי הלופ הקבוע עוד לפני שנכנס אליו. מה הכוונה: המחשבה נדדה אותו לחשוב בקפידה איך להגיע למצב שיש לו חופש לעשות מה שהוא רוצה ולעבוד במה שיבחר מבלי לדאוג מכסף כלל. שלא נדבר על פנסיה. חלום? תנו לו להסביר. "מרבית האנשים עובדים היום מאוד קשה ומגיעים למצב שאין להם מספיק כסף להתפרנס בכבוד בסוף תקופת העבודה שלהם" הסביר. "אני רציתי ועדיין רוצה חופש כלכלי אמיתי. רוב האנשים לא יודעים מספיק על העולם הכלכלי ואף אחד לא מלמד אותנו שיעורי כלכלה, לא בבית הספר ולא בתיכון. הבורות הזו עולה לנו בחופש של חיים שלמים. אם לא נגרום לכסף לעבוד בשבילנו - נעבוד כל החיים. אם לא נעשה פעולות שונות מהאדם הממוצע – נחיה חיים כמו שלו. אני מאמין שכל אחד צריך לקבל את הכלים שאני נותן בהרצאות ובליווי האישי כדי שכל אדם יוכל לחיות כראות עיניו ומבלי להיות תלוי בכסף כל חייו."

קשה היום לעבוד בלי לחשוב או לחשוש על פנסיה עתידית. הרי הכל נורא יקר בארץ וישנו וקושי במציאת עבודה. מצב כלכלי לא טוב אצל רבים -  מה הסוד שלך כן לחיות כפי שתרצה ולהצליח?

"אני משתף בהרצאה מידע על מוצרים פיננסיים שכל אדם צריך להכיר ועל המאפיינים החשובים ביותר שלהם. גם אדם שמגיע להרצאה ללא ידע יוצא עם כל מה שהוא צריך לבסס את עתידו הכלכלי טוב יותר. בסוף מי שלא משקיע-שוקע, ומי שמשקיע-צומח. מי שרוצה לשנות את חייו ולהרים את מצבו הכלכלי צריך להגיע להרצאה. זה לא עניין של סודות אצלי, יש לי מתכון ואסטרטגיה שמוכחת מחקרית כטובה והפשוטה ביותר ורק להתחיל ולהתמיד".

רם נגיד בסיום הרצאה. צילום: פרטי

אתה מרצה ואסטרטג בתחום הפיננסים  - איך הגעת לתפקיד של מרצה ואסטרטג בתחום הפיננסים, מה מושך בתפקיד ואיך הגעת אליו?

"חשוב לי להיות הכי טוב במה שאני עושה. אני כל הזמן לומד בהתלהבות ומעשיר את הידע שלי עם קורסים, סדנאות, ספרים והרצאות. רציתי לתכנן לעצמי מסלול חיים עם שקט כלכלי והגשמת חלומות במקביל. הרצון שלי לשפר את עצמי גרם לי לחקור וללמוד, אז חקרתי למדתי והסקתי המון מסקנות ממחקרים ומקורות מידע שונים, ומצאתי את עצמי עוזר לקרובים שלי. לאט לאט הגעתי למצב שעזרתי לעשרות רבות של אנשים והחלטתי למנף את זה".

איך ממנפים כישרון?

"את כלל הידע שצברתי בשנים האחרונות כינסתי להרצאה אחת שכוללת את כל מה שצריך וקראתי לה 'עולם ההשקעות - צעדים קטנים - תוצאות גדולות'. בגלל שמדובר בעולם עם המון מאפיינים וגורמים משפיעים, אני מציע גם לווי כאסטרטג פיננסי שעוזר לכל אדם באשר הוא לממש את המידע שנלמד בהרצאה. ישנם המון ספרים שאני ממליץ עליהם בהרצאה ובליוויים, ובכללי ישנם המון מקורות מידע. את המידע שצריך אני מעביר בצורה פשוטה וברורה לכל מי שמגיע להרצאה".

איך אתה מצליח לגעת או לשכנע אנשים לחשוב אחרת?

"אני מציג להם מראה מול הפנים ושואל אותם אם הם רוצים לחיות חיים אחרים והאם אם רוצים להגיע לחופש כלכלי עוד לפני הפנסיה. לאחר מכן אני מראה להם בפשטות את הידע החשוב ביותר בעיניי בעולם ההשקעות. משם האדם שמולי בדרך כלל מבין שהוא חייב לפעול  ואני  מלווה אותו בפעולות הנדרשות לעתיד טוב יותר עבורו".

פתחת במסע הרצאות – פחדת לפני?  היה לך קשה לכתוב הרצאה שתסחוף?

"האמת שמילדות אני אוהב לדבר בפני קהל, לכן לא היה פחד. כן הייתה התרגשות גדולה. אני יכול לומר שגם ככה רציתי להגשים את עצמי, להביא את עצמי לידי ביטוי מול קהל והרגשתי שזה משהו שאני צריך לעשות. פשוט לא ידעתי באמת באיזה תחום. בסוף הגעתי לתחום ההשקעות והבנתי, שזה זה. הכל התחיל כשלמדתי למבחן עד ארבע לפנות בבוקר ולאחר סיום הלמידה לאותו יום הרגשתי דחף בלתי רגיל לרכז הידע שלי למצגת. כתבתי במרץ וערכתי עד הבוקר- לילה לבן שכולו טוב. בסוף הרגשתי שהחלום מתגשם".

ואתה עוזר לאחרים לחשוב אחרת

"בהחלט. היה ועדיין חשוב לי להעביר לאנשים את הכלים לשנות את חייהם, להראות להם שאפשר אחרת וזה לא חשוב מאיפה אתה מתחיל, העיקר שתתחיל ותתמיד. אפשר להגיע למקומות שהאדם הפשוט לא מתאר לעצמו מבחינה כלכלית. אנשים מגיעים אליי להרצאה בדרך כלל מפה לאוזן ומהמלצות של לקוחות מרוצים, בנוסף אני נותן להם את הכלים ומלווה אותם פרקטית במידה והם בוחרים בתהליך ליווי, בכל מה שהם צריכים כדי לשנות את עתידם והכל בפשטות. ביחד".

ההרצאות של רם נגיד

איך ההרגשה האישית שההרצאות שלך סולד אאוט? מה יש בך שאין באחרים?

"ההרגשה מדהימה. המשפחה שלי והבת זוג שלי תומכים בי מאוד ואני מרגיש שאני מממש את עצמי ועושה את הדבר הנכון לי. בסוף את הכל אני רואה כשליחות. אני עוזר לאנשים לשנות את חייהם ומתבטא מול קהל. ממש כיף לי.אני חושב שיש לי את היכולת לפשט לבאים להרצאה את העולם הפיננסי. אני לא סוכן פנסיוני ולא יועץ כלכלי, אני מציע מסלול  להצלחה תוך הצגת נתונים מגמות והוכחות של עשרות שנים".

מה החלום הלאה?

"להמשיך להתקדם בכל אפיק ודרך שאפשר ולהשפיע לטובה על חיים של כמה שיותר אנשים. אני חולם להגיע לקהלים גדולים מאוד ואני מאמין שזה בעזרת השם יקרה".

להרשמה להרצאה הבאה, היכנסו ללינק:https://did.li/ViNTY

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('44d5be35-3560-4c88-8a47-aa0b259de502','/dyncontent/2024/9/3/c1524685-dfab-4b87-bcf2-4080fcde979b.jpg',18356,'מט 0924 אייטם',525,78,true,33922,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('44d5be35-3560-4c88-8a47-aa0b259de502','/dyncontent/2024/9/3/11bfc882-fb01-4e4e-85bc-b6e90611d8aa.jpg',18362,'קפאסה 0924 אייטם',525,78,true,33922,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה