יום בחיי: איך נראה יום בחייה של אושיית הקוסמטיקה והאסתטיקה של באר שבע

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('becbc343-fdc3-4381-9b51-fc414d08b7c7','/dyncontent/2024/9/15/c202a6d5-5805-4866-8db8-bcf9caca5af9.jpg',18347,'גודמן 0924 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('becbc343-fdc3-4381-9b51-fc414d08b7c7','/dyncontent/2024/9/3/c1524685-dfab-4b87-bcf2-4080fcde979b.jpg',18356,'מט 0924 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})

חיי הזוהר של אושיית הקוסמטיקה בבאר שבע, רווית אזוט, הם בדרך כלל עמוסים 24/7 בפגישות, נסיעות, יעוץ, טיפול, ניהול פרויקטים, מיזמים והדרכה. ובנוסף לכל העבודה המרובה להצלחת העסק המשגשג עם חשיבה עתידית מחוץ לקופסא על איך לשדרג את העסק הפרטי ולהעניק טיפול הכי טוב ללקוחות בעולם תחרותי, שבו מנהלת רוית ביד רמה וללא פשרות את האימפריה שהקימה בשתי ידיה, אין סיכוי שתוותר על שגרה יומיומית הכוללת טיפוח עצמי, העצמה, העשרה ובחירת אאוטפיט מחמיא כל בוקר, רק כדי שתקבלו ממנה השראה באיך לשמר מראה צעיר וזוהר עם החומרים הכי טובים, טכניקות חדשות ומכשור חדשני. המטרה: שכל בוקר תביטו במראה ותאהבו את מה שאתם רואים.

 

רוית אזוט, מלכת הקוסמטיקה והאיפור הקבוע.צילום: ג'ני אש

רגע לפני שרווית אזוט, יור קבוצת אזוט, שייסדה את הקליניקה לקוסמטיקה ואסתטיקה לפני כ-25 שנים, ולפני מעל חמש שנים ייסדה גם את הבייבי שלה: האקדמיה המובילה בדרום לאיפור קבוע, היא מרשה לנו לראשונה להציץ לעולמה ביום אחד כדי שתראו איך נראית שגרת יומה מהרגע שבו היא פוקחת את עיניה ועד שחוזרת לזמן משפחה.

אז רגע לפני שהיא חוגגת 49 שנים של הגשמת חלומות, רחמנא ליצלן, מסתבר שזה לא כזה פשוט להיות אישה מפורסמת, עצמאית, מקצועית, נחושה, אטקרטיבית ועם הלוק הנכון שלא בוחלת בשום אמצעי לתת לכם את השירות הכי פרפקטו.

שעת הקמה: 06:00

רוית לא מוותרת על לפחות שש שעות מלאות של שינה ערבה כדי לתת זמן
למנוחת הלוחמת, הגוף והנפש, לשקט הפנימי ובעיקר לא לקום חלילה עם עיניים טרוטות. היא מתחילה בשתיית כוס מים פושרים עם חתיכת לימון, בוחרת את הביגוד הקז'ואל שלה מחדר הארונות עד לדרגת הוט קוטור, הצבע, הנעל התואמת וכל מה שייתן לה הרגשה של נוכחות ונעימות.

בוקר טוב

רוית מתחילה בשגרת הטיפוח עם ליין המוצרים שלה סדרת הזהב לטיפוח העור pro gold - סדרה יוקרתית לטיפול אפקטיבי לחידוש עור הפנים ומניעת הזדקנות, (אנטי אייג'ינג)  - הסדרה שנושאת את שמה הפכה במהרה לשם חם ומומלץ בארץ. לכן, אין סיכוי שהיא לא תקדיש לפחות עשר דקות בכל בוקר כדי למרוח על פניה את סרום הזהב הממצק, בוסטר לעיניים פרו גולד וקרם לחות העשיר בחומצה הילארונית. כשרוית פותחת את היום עם הרגשה של מיליון דולר, ככה היא נראית וככה היא משדרת. אז כשאתם נתקלים ברוית, אין סיכוי שלא תסובבו את הראש כדי להסתכל עליה ולהחמיא.תודה.

שגרת הבוקר עם המוצרים של רוית אזוט. צילום: ג'ני אש

הגעה לקליניקה

במרפסת המרווחת שמשקיפה על השכונה ובבריזה מלטפת, יושבת רוית בשולחן עם כוס קפה  ללא סוכר, נצמדת למחשב הנייד ומתחילה לעבור על כל המיילים שהגיעו, עונה לבקשות, כותבת לספקים, רושמת רעיונות והערות, עונה לשאלות ובקשות לקוחות, ובמקביל מקבלת מהמזכירה האישית תזכורת מה הלו"ז לאותו יום. וקדימה, וורק וורק.

רוית במרפסת עונה למיילים על כוס קפה

רוית מקבלת פירוט על הלו"ז מהמזכירה שלה

תחילת יום העבודה

את יום העבודה מתחילה רוית בשעה 09:00 בבוקר, שבמהלכו היא מקבלת לייעוץ, מידע והכוונה לגביי טיפולים נבחרים. היא יושבת עם הלקוחות במשרדה שעבר לאחרונה שיפוץ, ובסבלנות ומקצועיות מסבירה להם על טיפולים מומלצים עבורם – כמו שיטת השערה, מיצוק העור, טיפול לייזר בכל הגוף, טיפול פנים משקם ועוד.

שעת יעוץ עם רוית אזוט

זמן מסך

ממתחם הביוטי שלה, נכנסת רוית לרכב המפנק והממוזג ונוסעת דוך לאולפני הטלוויזיה כדי להשתתף בתוכנית '"הדו"ח היומי" עם טילטיל, שבו רואים אותה לא פעם מתראיינת בנושא איפור קבוע ושיטת המיקרובליידינג שבו היא מתמחה. בפאנל יושבים גם הדוגמנית ואושיית הרשת, נטלי דדון, יוצאת האח הגדול, דיאנה טרננק, ועוד אושיות מפורסמות שמקשיבות לקול הנעים והמקצועי של רוית שעוברת מסך בקלות ומסבירה עד כמה כדאי לגשת לידיים מקצועיות בלבד, ואף להדרים עד אליה כדי לצאת הכי מרוצים. מה שנקרא: כל שקל שווה.

רוית אזוט מתארחת בתוכנית של טילטיל בערוץ 13

זמן לסטורי

לפני שרוית מתחילה לנהוג, היא מניחה את הנייד במקומו הקבוע, מחפשת את התאורה המדויקת והמחמיאה, ומצלמת וידאו של עצמה כדי להעלות לרשתות. היא מספרת לאלפי העוקבים שלה (תעשו כבוד: מעל 20 אלף) על החוויה שעברה עכשיו בצילום ומזמינה את כולם לצפות בשידור, מספרת על הטכניקה החדשה ומגלה על הפתעות שבדרך, כי רוית היא אישה שתמיד אוהבת להפתיע את הלקוחות ואת עצמה. מה שנקרא: סיפוק עצמי. עכשיו חפשו אותה באינסטגרם, טיק טוק ופייסבוק

אין הפסקה, תרקדו

מהאולפנים בתל אביב רוית נוסעת חזרה לבאר שבע למתחם האקדמיה שלה לאיפור קבוע כדי לקבל את הבנות שהגיעו נרגשות ומלאות מרץ ללמוד דרכה את רזי המקצוע כדי להיות הכי טובות  בתחום בדיוק כמוה, אלופת האיפור הקבוע. רוית לא אחת שלא תפרגן או תעניק את הטיפים הכי טובים להצלחה בטוחה, גם אם זה אומר שיש עוד תחרות סביבה. ככה זה שאישה בטוחה בעצמה ויודעת למה הלקוחות חוזרות אליה שוב ושוב כבר 25 שנה. טפו טפו.

רוית מדריכה באקדמיה שלה לאיפור קבוערוית בהרצאה!

זמן ללאנץ'

הגיע הזמן לתת לגוף את החלבונים והויטמינים. לפעמים לרוית אין זמן לאכול בגלל הלו"ז העמוס והדיוק הוא נחלת חייה, אבל אין סיכוי להזניח את הגוף ולא לתת לו את האנרגיה המותאמת. היא נכנסת למשרד, אוכלת ארוחה קלה ומזינה שהכינה מראש (תלוי מה בא לה יותר) ונהנית מאכילה רגועה שמרגיעה את הנפש, ואז מקנחת בקוביית שוקולד טובה וממשיכה את היום בטורבו.

ארוחת צהריים בריאה וקבועה

לקוחה ממתינה 1

באזור הישיבה הנוח למול האקווריום המרשים, שותה הלקוחה הבאה בתור קפה עם חלב סויה ומחכה לרוית שתקבל אותה לטיפול פנים מזותרפיה –  חלק מסדרת טיפולי האנטי אייג’ינג שמוציאה את כולם עם פנים זוהרות יותר ובאחריות! עוד לא הייתן? בנות, להתעורר.

לקוחה ממתינה 2

אין המתנה. אין הפסקה. רוית עוברת מיד ללקוחה הבאה שהגיעה לקבל את הטיפול שלה בזמן שנקבע לה מראש. הפעם זה טיפול להסרת קעקוע במכשיר הפיקולייזר, הכי מתקדם והכי חדיש בתחום.

לקוחה ממתינה 3

לגימת כוס מים פושרים, ובמעבר לחדר הבא לקבלת לקוחה מחויכת שצריכה הורדת שיער בלייזר באמצעות מכשיר חדשני המבוסס על טכנולוגיית ה ALT. מדובר בשיטה מהפכנית בתחום הסרת השיער ובזכותה תוכלו ליהנות מטיפול מקצועי ובטוח, תוך הקפדה על פרוטוקל מותאם אישית.

לקוחה מרוצה אצל רוית אזוט

שוב זמן לסטורי

רוית מבקשת מהמזכירה הנאה שתצלם אותה מספרת על מבצע ענק שחשבה עליו ותכננה לפרטי פרטים. במהלך השנה רוית יוצאת לא מעט בהטבות שוות במיוחד לטובת הלקוחות שלה. כמו כרטיסי גירוד ימי הולדת ועוד. ועוד.

18:30

רוית נכנסת למשרד וממשיכה לענות למיילים. מחפשת יעד טיסה אטרקטיבי, כי אין סיכוי שהיא לא תטוס פעם בשלושה חודשים לראות קצת עולם. בודקת מה עם השיפוץ של מתחם מכונות השיזוף שלה, עונה לעוקבים ששאלו שאלות באינסטגרם, משוחחת בטלפון עם לקוחה שלחוצה על טיפול שיטת השערה ובעיקר מודה על עוד יום מוצלח. 

רוית אזוט בפגישה כי"ו רהתאחדות המלאכה והתעשיה

קחו נשימה ארוכה ותנשפו לאט: בנוסף לכל הלו"ז הצפוף שלה, רוית משמשת כיו"ר התאחדות המלאכה והתעשיה - מחוז דרום, ואחת לחודש משתתפת באופן קבוע בישיבות נשיאות בתל אביב - שם היא נושאת את קולה ומייצגת את בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בדרום. תאמינו לה היא עובדת קשה ולא מוותרת על שום חזון.

19:00

רוית מגיעה הביתה אחרי יום עבודה. אם אין באותו היום אירוע/פגישה מקצועית/ ישיבה עם חברות (כי גם את זה צריך לנשמה), היא נכנסת למקלחת, מסירה איפור, לובשת לוק נוח וקליל, מורחת עוד קרם פנים ומכינה למשפחה ארוחת ערב קלה, כי בסופו של דבר אין על זמן איכות עם הבעל, הילדים וגם עם עצמה. וגם עם הכלב קאי, שהפך מזמן לילד הרביעי שלה. והמפונק.

רוית והכלב שלה קאי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('624d9ca1-c024-45b1-b40c-6b18c20f25d1','/dyncontent/2024/9/3/11bfc882-fb01-4e4e-85bc-b6e90611d8aa.jpg',18362,'קפאסה 0924 אייטם',525,78,true,33922,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('624d9ca1-c024-45b1-b40c-6b18c20f25d1','/dyncontent/2024/9/3/c1524685-dfab-4b87-bcf2-4080fcde979b.jpg',18356,'מט 0924 אייטם',525,78,true,33922,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה