צוות בית החולים סבן לילדים במחווה מרגשת למען החטופים



טקס הפרחת בלונים צהובים למען השבת החטופים מעזה התקיים בבית החולים סבן לילדים שבסורוקה.

קרדיט: סורוקה

היום, ה-7.10, קיים בית החולים סבן לילדים, בשיתוף עם בית הספר לתלמידים מאושפזים, טקס מרגש להפרחת בלונים צהובים למען השבת החטופים מעזה. הטקס התקיים בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל והיווה רגע של תקווה ואחדות עבור כלל הנוכחים.

האירוע כלל צוותי רפואה ואחיות, מאושפזים, מבקרים, צוותי בית הספר לתלמידים מאושפזים ובנות שירות מהעמותות השונות. יחד, הפרחנו בלונים צהובים למען השבתם של החטופים שנותרו בעזה ולמען הזכרון של ה7.10 שלא ימוש מלבנו לעד. לרגע, השמיים התמלאו בצבע צהוב, וכולנו הרגשנו את התקווה – תקווה לימים טובים יותר, בהם כל החטופים יחזרו הביתה בשלום.

איילת נוחם, מנהלת האחיות של בית החולים סבן לילדים שבסורוקה, אמרה: "בעיצומם של ימים קשים, חשוב לנו להעביר מסר של תקווה וסולידריות. האחיות והצוותים הרפואיים כאן לא רק לטפל בפצועים, אלא גם לחזק את הנפש. הרגע הזה של הפרחת הבלונים הוא ביטוי לרצון שלנו לראות את כולם חוזרים הביתה בשלום, והוא מזכיר לנו מדוע אנחנו כאן – למען החיים, למען התקווה."

קרדיט: סורוקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה