"מי שבע" ימשיך להעניק שירות מרחוק לתושבי באר שבע ואופקים גם בתקופת הסגר
06.01.21 / 17:10
שימו לב ב"מי שבע" מעדכנים כי למעט קבלת הקהל שלאור ההנחיות סגורה עד להודעה חדשה, שירותי "מי שבע" זמינים לתושבים באפליקציית "MAST!", במוקד השירות הטלפוני ובאתר התאגיד
"מי שבע" ימשיך להעניק שירות לתושבי באר שבע ואופקים גם בתקופת הסגר שתחל בלילה שבין חמישי לשישי,
7-8.1. השירות יוענק בהתאם להנחיות החירום למניעת התפשטות נגיף הקורונה. מוקדי קבלת הקהל בבאר שבע ובאופקים לא ייפתחו עד להודעה חדשה, אך ניתן להמשיך ולבצע פעולות שונות מול "מי שבע" מבלי לצאת מהבית באמצעות אפליקציית "!MAST", אתר התאגיד ומוקד השירות הטלפוני ששעות פעילותו מופיעים באתר.
אתר התאגיד: www.mey7.co.il
מוקד שירות הלקוחות הטלפוני במספר 1-800-071-562
לדיווח על תקלות 24/7: המוקד העירוני - 1-800-303-707 (106)
אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "הדאגה לשלומכם ולבריאות הציבור עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו. גם בתקופת הסגר הנוכחי אנו נמשיך לעמוד לרשות הלקוחות ולתת את השירות המצופה מאיתנו, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. צוותי התאגיד המוגדרים חיוניים ימשיכו לבצע עבודות לשיקום, שדרוג ושיפור תשתיות המים והביוב גם במהלך תקופה זו".
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]