המתיחות בשיאה: בבאר שבע מעבים כוחות, ביישוב הסמוך סוגרים שערים



בשל הפיגוע הקשה בתחנה המרכזית בעיר והמתיחות הבטחונית לקראת מחר, במשטרה הודיעו כי הם מעבים את כוחות המשטרה והסיירת העירונית ברחובות

סיירת הביטחון. קרדיט - עיריית באר שבע

עיריית באר שבע לא לוקחת סיכונים: שעות לאחר הפיגוע הנוראי בתחנה המרכזית בעיר, שבמהלכו נרצחה שוטרת המג"ב הבאר שבעית - שירה סוסליק ז"ל ולקראת יום השנה לציון מאורעות ה-7.10, בעירייה מודיעים כי הם מקשיבים לרחשי הציבור ומעבים את מערך הביטחון ברחובות העיר .

הערב, בהודעה שהועברה לרבים מהתושבים נמסר מהעירייה: ''המשך לאירוע הכואב והקשה בעיר ולאחר הערכת מצב שהתקיימה עם משטרת ישראל וכוחות הבטחון, מחר, יום שני, 7.10.24 תתוגבר האבטחה ההיקפית ברחבי העיר על ידי כלל כוחות הבטחון. בתקווה לימים שקטים בעיר ובמדינה.

בתוך כך, ביישוב עומר הודיעו כי הכניסה ליישוב תתבצע ביומיים הקרובים בצורה אחת בלבד: דרך הרחוב הראשי. ''בעקבות הפיגוע בבאר שבע, ובהמשך להערכת מצב שהתקיימה כעת , הוחלט כי שערי היישוב יהיו סגורים מעתה ועד ליום שלישי בבוקר'', בישרה המועצה לתושביה. עוד נמסר כי ''הכניסה לעומר תתבצע מרחוב תמר בלבד. בנוסף, המועצה מתגברת את הסיורים בתוך היישוב ע׳׳י כוחות הביטחון, יחידת הג׳יפים המשטרתית וצוותי משטרה נוספים''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה