מחבקים את הנופלים: המחוות המרגשות למשפחת השוטר שלחם בחירוף נפש



הבוקר אירחה הפועל ב"ש את משפחתו של אוהד הקבוצה, השוטר אליאור יפרח ז"ל שלחם בחירוף נפש במחבלים במשך שלוש שעות. מלבד המפגש הבוקר, אמש התארחה המשפחה ביחידתו של אליאור

תוכן גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

הבוקר אירחה הפועל ב"ש את משפחתו של אוהד הקבוצה, רס"מ אליאור יפרח ז"ל, אשר נרצח ביום שבת השחור. מלבד המפגש המרגש הבוקר, אמש התארחה המשפחה בימ"ר נגב שם נערך למשפחה מפגש סיור ופעילות ביחידה בה שירת אליאור.

רס"מ אליאור יפרח ז"ל הי"ד נפל בקרב בסמוך לקיבוץ רעים בתאריך 7.10.23 בעת שלחם בגבורה ובחירוף נפש במחבלי ארגון הטרור חמאס והציל חיי אנשים רבים. רס״מ אליאור, בן 34 במותו, הועלה בדרגה לאחר מותו.

אליאור עבד במסיבה ברעים וכאשר החלה המתקפה, נלחם בחירוף נפש במחבלים והגן על האזרחים במשך כ-3 שעות.

אשתו, חן, הגיעה היום לאימון הבוקר של הפועל ב"ש יחד עם הבנים הקטנים, לביא והראל. השניים הצטלמו ושיחקו יחד עם השחקנים.

לפני תחילת האימון, סיפרה חן על גבורתו של אליאור בקרב ועל האדם והאבא שהיה. לביקור התלוו חבריו של אליאור מימ"ר נגב.

קרדיט: דוברות המשטרה

מלבד המפגש המרגש הבוקר, אמש בשעות הבוקר התארחו אשתו ושני ילדיו הקטנים של השוטר הגיבור אליאור יפרח בימ"ר נגב, שם פגשו בני המשפחה את עמיתיו של אליאור ליחידה וזכו לסיור למפגש ופעילות ביחידה בה שירת אליאור ז״ל לפני מותו.

בתחילת אותו היום נפגשה המשפחה עם סגל הפיקוד של היחידה ועם שוטרי היחידה, חבריו של אליאור ז"ל, ועם שוטרי חטיבת קהילות והמתנדבים שהלבישו את הילדים במדי משטרת ישראל והעניקו להם תג משטרתי הנושא את שמם, סמל היחידה ותעודת שוטר.

בהמשך חיכתה להם ניידת המשאלות של משטרת ישראל שבאמצעותה חוו את ההתקנים המשטרתיים השונים והמגוונים כגון אורות משטרה, מערכת כריזה וקשר ועוד. לאחר מכן יצאו לפעילות מאתגרת עם הכלב "קזאן" מיחידת הכלבנים, ולרכיבה על הסוס המשטרתי של יחידת הפרשים במחוז הדרומי.

בסיום היום השתתפו בני המשפחה בסיור ביחידה ובמשרדו של אליאור ז"ל, ובטקס מרגש שבו נכחו אימו וחמותו של אליאור ז"ל הוענקו לילדים דרגות הקצונה על ידי סגל הפיקוד של היחידה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה