הלב נשבר: סמ"ש שירה סוסליק מבאר שבע נרצחה בפיגוע בתחנה המרכזית



שירה סוסליק בת ה-19 לוחמת במג"ב - היא הנרצחת בפיגוע הנוראי שהתרחש היום בתחנה המרכזית בבאר שבע במהלכו נפצעו מעל לעשרים בני אדם שהובהלו לבית החולים סורוקה

סוסליק ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

כאב עצום בבאר שבע בעקבות ההודעה על רציחתה של שירה סוסליק, תושבת שכונת נווה נוי בת 19 וחיילת במג"ב - שנורתה למוות בפיגוע הנוראי בתחנה המרכזית בבאר שבע. 

סוסליק, שסיימה את לימודיה בתיכון מקיף א', הותירה אחריה זוג הורים ו-3 אחים שקיבלו בהלם את ההודעה הקשה היום. תחילה, עוד נשלחו הודעות לחברי המשפחה להתפלל למענה אך תוך זמן קצר בישר אחיה יניב כי אחותו האהובה נרצחה.

ממג"ב נמסר: ''משטרת ישראל ומשמר הגבול מודיעים בצער ויגון רב על נפילתה של סמ"ש שירה חיה סוסליק ז״ל סיירת במג״ב דרום, אשר נפלה בהתקלות עם מחבל בפיגוע שארע היום בתחנה המרכזית בבאר שבע. יהי זכרה ברוך. הודעה נמסרה לבני המשפחה. משטרת ישראל תעמוד לצד המשפחה השכולה ביגונה ותלווה אותה לעד. מצורפת תמונתה של הנופלת''.

שירה ז״ל התגייסה למשמר הגבול בחודש ינואר 2023 למסלול הכשרת הסיירות במשמר הגבול. חבריה ומפקדיה ליחידה מספרים שהייתה דמות משמעותית ביחידה, שוטרת מקצועית ומסורה אשר הייתה יודעת להוות כתף תומכת ולהעלות לכולם את המצב רוח, אהבה לרקוד בלט ולהנות עם חברים, שאפה תמיד למצויינות והייתה דוגמא לחברותיה.

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק אמר בהערכת מצב שקיים בזירת האירוע: "סמ״ש שירה סוסליק זכרונה לברכה בחייה גילמה בפועלה את כל ערכי משמר הגבול, מקצועיות, חתירה למגע, אומץ לב, גבורה עילאית תוך חירוף נפש. לצערי במשימתה החשובה - שמירה על בטחון האזרחים והמדינה נפלה במהלך הפיגוע הקשה היום".

סוסליק ז"ל. קרדיט: דוברות מרחב נגב

מפקדת יחידת סיירות דרום, רפ״ק מירי קיילי כהן, סיפרה על סוסליק ז"ל: "יצירתית, אהבה לרקוד, בלטה במסירותה, אהבה אהבת אמת את עבודתה כסיירת משמר הגבול והייתה מהטובות ביותר שהובילו את היחידה בשמירה על בטחון האזרחים והמדינה, שוטרת מצטיינת בעלת חדוות עשייה, הראשונה לכל משימה".

החדשות על מותה של סוסליק הכו הדים בקרב רבים מהתושבים, יממה בלבד לפני ציון שנה למאורעות ה-7.10. בפוסט שהעלתה סוסליק ז"ל עצמה לרשתות החברתיות, כתבה האחרונה את הכיתוב המצמרר בדיעבד ''החיים ממשיכים''.

כאמור, האירוע הרצחני התרחש היום בשעה 14:27, אז התקבל דיווח על פצועים מפיגוע ירי בתחנה המרכזית בבאר שבע, זאת לאחר שהמחבל סעיד סלימאן אלעוקבי נכנס עם אקדח וסכין למקדונלדס בתחנה והחל לירות לעבר הנוכחים במקום, בהם גם סוסליק ז"ל. 

למקום הוזנקו מיד כוחות גדולים של מגן דוד אדום הכוללים אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד"א רכובים על אופנועים, אשר העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים. פראמדיקים של מד"א נלחמו על חייה של סוסליק ולאחר ביצוע פעולות החייאה נאלצו לקבוע את מותה.

שירה סוסליק ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

החובשים והפראמדיקים של מד״א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים סורוקה 10 פצועים בהם: אישה בת כ-20 במצב בינוני-קשה 4 פצועים בני כ-20 במצב בינוני ו-5 פצועים במצב קל עם חבלות ופציעות משברי זכוכית. בנוסף, פונו על ידי צוותי מד"א 3 נפגעי חרדה.

ברק ויטנברג, פראמדיק במד"א סיפר: "הגענו לזירת הפיגוע ובמקום הייתה המולה רבה. סיפרו לנו שמחבל נכנס פנימה ותקף עוברי אורח. הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצועים ופינינו אותם לאמבולנסים וניידות טיפול נמרץ שפינו אותם לבית החולים. לאחר מכן ערכנו סריקה מקיפה בתוך התחנה המרכזית שבמסגרתה מצאנו שני פצועים שהסתתרו בתוך אחת החנויות. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו לבית החולים".

קרדיט: תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

מערכת באר שבע נט משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרה ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה