היזהרו מפייק ניוז: אביה של נועה ארגמני מגיב על השמועה המסוכנת בדבר מותה של אשתו



היזהרו מפייק ניוז: ביום שבת האחרונה הופצה שמועה על מותה בטרם עת של ליאורה ארגמני, אמה של החטופה נועה ארגמני, שנאבקת בסרטן מוח מתקדם. הידיעה הכוזבת והקשה הכתה גלים בעיר והכאיבה למשפחת ארגמני. האחיינית יפעת לוי: "ליאורה לא במצב טוב, אבל ברוך השם היא חיה".

ליאורה  ארגמני בכיכר החטופים. צילום: אייל אדר

שמועה זדונית: בסוף שבוע האחרון התפשטה שמועה בטרם עת על מותה של ליאורה ארגמני, אמה של נועה שנחטפה לעזה בשעה באוקטובר, ומאז לא היא ולא בעלה יעקב ראו אותה. או חיבקו. כאשר השמועה כבר הגיעה למשפחתה, כתבה האחיינית של יעקב ארגמני, יפעת לוי, פוסט בדף הפייסבוק: "הכל בסדר עם אמא של נועה, בבקשה לא להאמין לשמועות שווא". כידוע, ליאורה ארגמני, אמה של נועה שנחטפה במסיבת ה"נובה", צילמה בחודש נובמבר 2023 סרטון בו היא מתחננת להשבת בתה. ליאורה סיפרה כי היא חולה בסרטן המוח ולא יודעת כמה זמן עוד נותר לה לחיות

יפעת, מה שלום ליאורה שתיבדל לחיים ארוכים?

"ליאורה לא במצב טוב, אבל ברוך השם היא חיה, מחכה ומצפה לנועה שתחזור."

מה אמר בעלה של ליאורה על השמועה הקשה?

"דוד שלי יעקב, אביה של נועה, מוסר שהוא סולח למי שפרסם את הידיעה הנוראה הזו והוא מקווה שגם בורא עולם יסלח לו. כולנו מחכים לנועה תחזור במהרה לזרועות אביה ואמה".

עד כמה הידיעה פגעה בכם?

"כששמעתי על הפרסומים הזדעזעתי. מיד התקשרתי לדוד שלי ובקול חנוק הוא אמר לי: ״ברוך השם ליאורה בחיים״. הצטערתי מאוד לדעת שהשמועות הגיעו גם אליו. הוא מתמודד עם קשיים רבים שאני לא מאחלת אותם לאף אחד. השמועות האלה היו ממש מיותרות”.

ליאורה ויעקב ארגמני מחכים לשובה של בתם. צילום: אייל אדר

בתמונה שצולמה ופורסמה על ידי הצלם אייל אדר, רואים את ליאורה ויעקב יחד ב14.5 באירוע שנקרא "התשמע קולי", שהתקיים בכיכר החטופים ובו הושמעו שירים שנכתבו והולחנו עבור חטוף ספציפי. חלק מהמבצעים היו בני משפחה של החטוף או חבר.ה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה