הותר לפרסום: רס״ר במיל׳ ליאב אטיה מבאר שבע נפל בקרבות בעזה



אטיה, לוחם בגדס"ר צנחנים - נפל במהלך השבת ושמו הותר לפרסום בצאת השבת. הוא הותיר אחריו זוג הורים, אחות ושלושה אחים

ליאב עטיה ז"ל. קרדיט - דובר צה"ל

הקרבות העזים בלב עזה המשיכו גם בסוף השבוע האחרון, ובצאת השבת התקבלה הבשורה המרה: 5 חיילי צה"ל נהרגו והודעה נמסרה למשפחותיהם.

אחד מן הנופלים הוא רס״ר במיל׳ ליאב אטיה, בן 25, מבאר שבע, לוחם בגדוד 6623, עוצבת ׳חוד החנית׳ (55,  אשר נפל בקרב בדרום רצועת עזה. אטיה, הותיר אחריו הורים, אחות ושלושה אחים. 

הערב שוחחנו במערכת האתר עם אופיר, אחד מחבריו הטובים של ליאב ז"ל: ''ליאב היה החבר הכי טוב שלי מגיל 8, למדנו ביסודי בבית ספר מענית ובתיכון במקיף א'. אתמול כבר קיבלנו את ההודעה שהוא נפל. הוא היה סטודנט שנה שלישית להנדסת בניין בסמי שמעון ועבד כראש צוות אבטחה במפעל''.

''הפעם האחרונה שראיתי אותו הייתה לפני שבועיים וחצי, כאשר הייתי העד שלו ושל בת הזוג שלו כאשר הפכו לידועים בציבור. לא ידעתי שהוא נכנס עד אמצע השבוע האחרון, כי זה קרה בהתרעה יחסית קצרה, בת הזוג שלו סיפרה לנו כשהוא כבר נכנס, ולא היה להם טלפונים אז לא היה איך ליצור קשר''.

גם בתיכון מקיף א' ספדו לו: ''משפחת מקיף א׳ מרכינה ראש בנפול בוגרינו, ליאב אטייה ז״ל, בן מחזור ס״ג (2016). כולנו משתתפים בצערם של בני המשפחה היקרה, חבריו לספסל הלימודים והצוות החינוכי. מבכים את נפילתו. נזכור את ליאב כנער שבלט באיכויותיו, בערכיו, אוהב הבריות, איכפתי, נעים הליכות, בעל חוש הומור, חברותי ומלא בנתינה''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה