בת זוגו של המילואימניק דיוויד פרק ז"ל: "עונדת את הטבעת שנתת לי לנצח"

$(function(){setImageBanner('f6c78b66-a439-4097-9226-d5a34052ac6c','/dyncontent/2024/9/15/c202a6d5-5805-4866-8db8-bcf9caca5af9.jpg',18347,'גודמן 0924 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

לפני כשלוש שנים ערכנו ראיון עם זוגתו של דיוויד פרק בשבע שנים האחרונות. דיוויד הגיע לבדו מקנדה והתאהב במאיה, טרנסג'נדרית מבאר שבע, קיבל אותה ויחד הם היו זוג יפה ומנצח כנגד כל הסיכויים. דיוויד גם הציע לה נישואין, הטבעת הוגשה, אבל לפני ארבעה חודשים הם נפרדו. בראיון היא סיפרה עליו בעיניים בורקות: "הכרנו דרך אתר הכרויות קיבל אותי מאז ומתמיד ואף פעם לא התבייש בי. הוא גבר גבר, מילואימניק, נותן לי את התחושה שלא משנה  מה יש, מבחינתי אני אדם, אישה, אהבה שלו והוא לא ייתן לי לעולם להרגיש לרגע שהוא מתבייש בי."

 מאיה סמדג'ה ודיוויד פרק ז"ל. צילום: פרטי

דיוויד פרק (37) אהב את המילואים, לשרת את המדינה ולהילחם בעזה. בת זוגו בשבע שנים האחרונות, מאיה סמדג'ה, מספרת שהוא חזר עם כאב בליבו על כך שלא יכל להחזיר את החטופים. הוא נפטר בנסיבות טרגדיות והשאיר אחריו משפחה (שמתגוררת בקנדה) וחברים כואבים, בת זוג לשעבר המומה ובוכה, שרשמה לו פוסט פרידה מרגש עד דמעות.

מאיה סמדג'ה בפוסט מרגש בפייסבוק:

''היום (16.8) בבית העלמין החדש בבאר שבע, בשעה 13:00, נחלוק כבוד אחרון לחצי השני שלי גם מבלי שהודיעו לי. לא יודעת אם ייקחו ממני גם את האפשרות לספוד - אז, שבע שנים היה לי דיוויד למשפחה ואני לו. מי ידע אותנו, מי עזר לנו. מי דיבר? היינו הכל אחד בשביל השנייה. דיוויד אהב את הצבא יותר מהכל, אהב שצריכים אותו, לדעת שהוא עוזר במלחמה הקשה הזו ובתקופה העוד יותר קשה''.

''לקחו ממך את הדברים שידעת לעשות הכי טוב. לקחתי את עצמי ממך, כי אני חלשה ונוטה לברוח שקשה. אני מצטערת על הכל. אני אוהבת אותך יותר מאת עצמי. אתה בן אדם חזק, דעתן, חכם בטירוף, רגיש ומרגש. הלב הענקי שיוצא אל חיה חסרת אונים, או ההערכה לתמימות. הבן אדם הכי מיוחד שפגשתי. התאמת אליי כמו אל פאזל, היינו הפכים טובים. קצת משוגעים, אבל מאוזנים''.

''דאגת לי כמו שאף אחד לא דאג או ידאג לי. אהבה גדולה מדי, ששרפה אותנו כליל עד שכבר ולא הצלחנו להכיל. אני ממשיכה להתפלל שהכל היה משתבש אחרת, היינו לוקחים חופש, בורחים הרחק מכאן, נושמים קצת אויר נקי. ואני יודעת שאתה אוהב אותי יותר מכולם כמו שתמיד אמרת. עדיין עונדת את הטבעת לנצח. שלך, mon coeur''.

 מאיה סמדג'ה ודיוויד פרק ז"ל. צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה