בעומר חשפו מיצג מרגש לזכר הנופלים והנופלות



במלאת שנה למלחמה נחנכה ביישוב כיכר מיוחדת לזכרם של בני ובנות עומר שנפלו במלחמה

קרדיט: מועצת עומר

לאחרונה הסתיימו העבודות לבנייתה של כיכר חדשה שנועדה להנציח את זכרם של בני ובנות עומר שנפלו במלחמת ׳חרבות ברזל׳, שבימים אלה אנו מציינים שנה לפריצתה ב-7/10. 

הכיכר שנמצאת בצומת של רחוב אורן ורחוב הדר עוצבה על ידי אדרכילית הנוף יעל רוזנברג ביחד עם האמניות תושבות עומר: מיכל ברקוביץ, ורדה הופמן, ליליאן אלוש, זהבה חיון, מזי גוהר ואביבה קריספל. בכיכר פזורות עשרות כלניות אדומות שהוכנו על ידי מאות מתנדבים ומתנדבות מהיישוב ומועצת הנוער היישובית. 

הכיכר הוקמה בסיוע מהנדס המועצה ליאור פיטוסי ואגף ההנדסה שהיו אחראים על הביצוע ובסיועם של עובדי אגף אגף שפ״ה של המועצה ובהם משה דיאס, מנהל מחלקת אחזקה ואמיר בנאדו, מנהל מחלקת הגינון. 

ארז בדש ראש מועצת עומר: ״כולנו היינו שמחים אם במקום כיכר הנצחה הייתה פה כיכר רגילה עם צמחיה פורחת, אך לצערנו הרב בשנה האחרונה השכול הגיע לכל עיר וישוב בישראל, וגם הישוב שלנו שילם מחיר כבד ואנו מבכים את מותם וזוכרים אותם יום יום. אני רוצה להודות מעומק הלב לכל מי שלקחו חלק במיזם המיוחד והמרגש הזה שנועד להנציח את בני ובנות עומר שנפלו במלחמה. ההתגייסות וההתנדבות של כל כך הרבה אנשים שלקחו חלק בהקמת הכיכר היא מקור לגאווה עבור כולנו שמראה את כוחה של קהילת עומר״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה