מאות טילים נורו לישראל: חשד לנפילת רסיס בעיר



בפעם השנייה בתוך מספר חודשים, 181 טילים נורו מאירן לעבר ישראל, אזעקות רבות נשמעו בבאר שבע והנגב. עם זאת, לא נרשו נפגעים כלל באיזור

קרדיט: תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

מתקפת טילים משמעותית מאירן לעבר ישראל, כאשר על פי הדיווחים מעל 200 שיגורים נרשמו. בתוך כך, וכמו בפעם הקודמת - ברחבי באר שבע והנגב נשמעו אזעקות במשך זמן רב, ובפיקוד העורף הנחו את התושבים להישאר זמן רב במרחב המוגן.

מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר שוגרו טילים מאיראן לשטח מדינת ישראל אתם מתבקשים לגלות ערנות ולפעול בדיוק לפי הנחיות פיקוד העורף".

"בדקות האחרונות פיקוד העורף הפיץ הנחיות מצילות חיים באיזורים שונים בארץ. הציבור מתבקש להישמע להנחיות פיקוד העורף, ובהישמע אזעקה עליכם להיכנס למרחב המוגן ולהמתין בו עד להנחייה אחרת.  צה״ל עושה ויעשה כל מה שנדרש כדי להגן על אזרחי מדינת ישראל".

בתוך כך, במד"א דיווחו לאחר המתקפה כי לא נרשמו אף נפגעים בגוף כאן בבאר שבע, וגם בלא ביישובים השונים בנגב. בתוך כך, על פי הדיווחים לא נרשמו גם נפילות ישירות בעיר, למעט נפילה של מיירט באיזור שכונת נחל עשן בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה