אל על נשבע לך לא בוגד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('2ecc3bb9-2e19-4f5c-856a-2e63be3937b3','/dyncontent/2024/11/6/254bd038-88a9-40b2-a1b6-279fd196209f.jpg',18667,'צרפתי אייטם כתבה 2',525,78,true,33873,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2ecc3bb9-2e19-4f5c-856a-2e63be3937b3','/dyncontent/2024/11/21/a958bcda-98b6-4123-9c72-c37d94dfc83d.jpg',18730,'טנא 1124 מעברון עליון',525,78,true,33873,'Image','');},12],[function() {setImageBanner('2ecc3bb9-2e19-4f5c-856a-2e63be3937b3','/dyncontent/2024/11/19/14a5e5fe-3cf1-446d-9997-4119afaf9b5b.jpg',18723,'פיצה ק 1124 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

מור אדרי, עורכת דין ומגשרת, בעלת תואר שני במדעי המדינה, תקשורת פוליטית

בהמשך לפניית שר החוץ לאל על בדבר מאות ישראלים שנתקעו בפרו, נענתה חברת אל על לאתגר והחליטה לבצע את המשימה. לצורך כך, גייסה החברה את שותפיה העסקיים וחברות מובילות במשק להוצאת שלושה מטוסי חילוץ ברכבת אווירית מיוחדת. בכל מטוס היו 270 נוסעים, משך הטיסה הלוך - 16 שעות ובחזור - 5.14 שעות, נונסטופ.

מהרגע שהישראלים שמעו על טיסות החילוץ, התחזקה הסולידאריות כלפי חברת אל על ואף ידעה שיאים. בעלי בכה כשצפינו בסרטון חזרת הצעירים ונשבע כי מעתה והלאה, יטוס רק אל על ושאף חברת תעופה אחרת לא היתה נוהגת ככה ולא נהגה כך, בעולם!! דומע כמו יהודה ברקן ב"אבא
גנוב 3" מוצף באהבת המולדת, זקף את גבו לנוכח הישראליות במיטבה.
הרי כל תינוק יודע שהנרטיב הישראלי מושתת על להרגיש בבית ולא סתם הפרסומות הטובות ביותר פורטות על מיתרי ליבנו, בתו של שיר ישראלי מוכר ובריח של פלאפל.

ועכשיו לביזנס, אל על היא חברה ציבורית ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, ונמצאת בשליטת חברת כנפיים אחזקות בבעלותם של האחים התאומים ישראל בורוביץ ודדי בורוביץ. במשך שנים שימשה אל על כחברת התעופה הלאומית של ישראל והייתה בבעלות ממשלת ישראל, אך צעדים להפרטתה החלו ב-12 ביוני 2003 כשמניות החברה הוצעו למכירה לציבור,
וכך ב-1 בינואר 2005 הפכה חברת כנפיים אחזקות בע"מ לבעלת השליטה בה.

ב 15 באוגוסט 2018 דיווח "גלובס": "הפסדי אל על זינקו במחצית הראשונה של השנה ל-62 מיליון ד'. חברת התעופה, שאיבדה 70% משוויה בשנה האחרונה, עברה להפסד של 18 מיליון דולר ברבעון השני, בעיקר בגלל התייקרות הנפט המשפיע על הוצאות הדלק שלה ועלייה בהוצאות
חכירת מטוסים. המנכ"ל גונן אוסישקין ל"גלובס": "יש המון מהלכים שיחזירו את אל על לרווחיות, אני אופטימי". אמר והצליח, בנובמבר 2019 דיווח המגזין port2port אל-על: רווח של 27 מיליון דולר ברבעון השלישי. חברת התעופה מסכמת את הרבעון השלישי של שנת 2019 עם גידול בפעילות העסקית, עלייה של 2% בנתח השוק וירידה בעלויות הדלק.

בואו נודה באמת, מאז שכמעט כולנו מתכלבים בטיסות לאו קוסט וחורשים את הגלובוס משל היינו קולומבוס, לא עצרנו לרגע להביט מה ההשלכות הכלכליות על חברת אל על כי בינינו, מי חושב עליהם בכלל? הם בטח טחונים.

אז אל על תקשיבו, אתם יקרים!
אז נכון שמשלמים על שירות ישראלי בשפה העברית ונכון שמשלמים עבור אוכל בשרי כשר, ונכון שמשלמים עבור כסאות למאבטחים, ישראלים, חמושים, יוצאי יחידות מובחרות, ונכון שמשלמים עבור כסאות ריקים לשעת חירום לישראלים במצוקה, אבל חברים, אתם תמיד הכי יקרים.

"אם כולנו נרתם להחזיר לאל על ועובדיה", טוען בלהט בעלי - המחירים ירדו". "אני לא חושבת שאתה צודק" עניתי. לאל-על מספר מאפיינים ייחודיים לה, ובהם הקפדה על הסדרי ביטחון ואבטחה, הימנעות מטיסה בשבתות ובמועדי ישראל והקפדה על כללי הכשרות הן במטוסיה והן במתקניה הקרקעיים וזה חברים, עולה כסף. אז האם נכון לקחת החלטה כלכלית מטעמי מוסר, דת ומצפון? 

מהו באמת הערך לכסף שלנו? האם זה עתה גילינו את ערכו של כספנו? האם קיים ערך מוסף אותו אנו מחפשים כצרכנים ישראלים? ואם לאו, מדוע איפוא אנו מצפים באופן כמעט אוטומטי מחברת אל על להציל את הישראלים בתפוצות?

ב1 למרץ 2020 דיווח עיתון "מעריב": "בגלל הקורונה: אל על דורשת לפטר 1,000 מתוך 6,000 עובדיה. 300 עובדים באל על יוצאו לחופשה מידית. מנכ"ל החברה גונן אוסישקין במכתב לבכיריה: "לאור ההתפתחויות האחרונות הנחיתי את סמנכ"ל משאבי אנוש לגבש תוכנית לצמצום
משמעותי של היקף כוח האדם". אל על צופה ירידה בהכנסות בהיקף של 50-70 מיליון דולר. באל על הודיעו עוד על הקפאת קבלת עובדים חדשים לחברה עד להודעה חדשה. בשבועיים האחרונים התקיימו אסיפת חירום של עובדים בחברה, לנוכח תכנית הפיטורים כאשר הוועד וההנהלה מנסים לקבל סיוע מהמדינה בשל ביטולי קווי הטיסות. ההערכות הן שהמדינה תסכים לסייע בהקדמת תשלומים עבור הוצאות הביטחון, אבל לא תזרים כסף כסיוע חירום. 

באחד הסרטונים האותנטים, שפורסמו לאחרונה ברשת, אומר הקברניט את הדברים הבאים: "למרות שזו היתה הטיסה הכי ארוכה שעשינו אי פעם, 43 שעות רצוף במטוס, היה לנו לעונג להשיב אתכם הביתה. תמשיכו ככה בבידוד (רעשים ומחיאות כפיים)... ויחד ננצח את הקורונה ונעמוד בכל אתגר בעתיד! לסיום יש לי בקשה, אני מבקש שתשירו יחד עם הצוות הנפלא והמדהים שלנו את השיר "כל העולם כולו, גשר צד מאוד" אני אתחיל ואתם תמשיכו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c40cdd1f-46d2-40b0-bbb1-a094827eb011','/dyncontent/2024/11/10/a49f1879-d056-42f8-9e00-419d14036c36.gif',18685,'סמי 1124 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('c40cdd1f-46d2-40b0-bbb1-a094827eb011','/dyncontent/2024/11/6/daddbb05-61ab-48fc-86e2-4a2e9775ed76.jpg',18665,'צרפתי אייטם כתבה ',525,78,true,33875,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c40cdd1f-46d2-40b0-bbb1-a094827eb011','/dyncontent/2024/11/21/a958bcda-98b6-4123-9c72-c37d94dfc83d.jpg',18730,'טנא 1124 מעברון עליון',525,78,true,33875,'Image','');},12]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה