הכירו את "מועצת המטופלים" - המיזם שישפר משמעותית את שירותי הבריאות בנגב

$(function(){setImageBanner('ac18ff82-864b-4f9a-a92a-85865e491323','/dyncontent/2024/11/6/254bd038-88a9-40b2-a1b6-279fd196209f.jpg',18667,'צרפתי אייטם כתבה 2',525,78,false,36411,'Image','');})

סביב שולחן הדיונים בעיר דימונה התכנס השבוע פורום מיוחד במינו: "מועצת המטופלים" הראשונה של כללית בדרום, יוזמה מבורכת שנולדה השנה והפגישה לדיון ושיח את מטופלי הקופה הגדולה בעיר יחד עם הגב' אפרת הרוש מנהלת השירות במחוז, מר אילן תיבי מנהל אדמ' של אזור נגב דרומי בכללית, ונציגי המרפאות. שני צדדים ומטרה משותפת אחת: לדאוג לשירות הטוב ביותר עבור המטופלים, מהצד שמעניק ומהצד שמקבל

קרדיט - כללית

"דברים שרואים משם לא רואים מכאן.." (יעקב רוטבליט) היא לא רק שורה משיר, אלא גישה שהולכת ומתחזקת בכל הנוגע לקולו של המטופל בכללית בדרום. מהדרכים הפשוטות והמוכרות יותר, דוגמת סקרים וקבוצות מיקוד, דרך סדנאות, פניות ציבור ועוד.. כולן דרכים שמטרתן להקשיב ולהשיב לקולות מהשטח, כדי להמשיך ולשפר כל העת, אלו הן שיטות המיושמות בשגרה היומית ובהצלחה. והשנה הוחלט במחוז להניע תהליך נוסף וראשון מסוגו ברפואת הקהילה ולהקים מועצת מטופלים בערים שונות במחוז.

גוף מייעץ למעשה, שמטרתו לקדם את איכות שירות הבריאות למטופלים. במועצה שותפים מטופלי כללית יחד עם הנהלת השירות במחוז, צוות כללית האזורי ונציגים מהמרפאות בעיר. המועצה תתכנס באופן קבוע סביב מטרה מוגדרת כדי לדון בקידום בריאות ,שיפור חווית המטופל, בפיתוח פתרונות ושירותים וחשיבה על תהליכים עתידיים ושיפור השירות.

חדווה אמונה מנהלת כללית בדרום: "בכל יום במרפאות מתקיימים אלפי מפגשים בין צוותים מטפלים למטופלים, הידע הרב שמגיע הוא בעל ערך גדול מאוד עבורנו ואמצעי ללמוד יותר על הקהילה בה אנו מטפלים ועל צרכיה המשתנים. החלטנו ליזום את ת השיח כדי להמשיך לשפר את השירות ולהתאים אותו לצורך תוך הקשבה ל"קול המטופל". כללית פועלת להעניק שירות מותאם למטופליה ואין ספק כי מועצת המטופלים תסייע לנו לעשות זאת בצורה טובה אף יותר". בחלק מבתי החולים כבר קיימות מועצות מטופלים וכללית בדרום היא הקופה הראשונה שהחליטה לאמץ את הרעיון ולקיים מפגשים עם מטופלים בנושאים שונים.

קרדיט - כללית

אפרת הרוש מנהלת השירות במחוז מספרת :"הרעיון נולד מתוך מפגש מטופלים שקיימנו לקראת הקמתה של מרפאת אגמים החדשה באשקלון. השיח הישיר עם נציגים מהסביבה היה כל כך פורה ואף הוביל לחשיבה מחדש על אפיון המרפאה ולשינוי שהתאים יותר מתברר, לקהל המטופלים במקום. מאז כבר הספקנו לקיים מפגשים נוספים- מפגש עם קבוצת הורים לילדים עם אוטיזם, מפגשים להתאמת השירות ביישוב כסייפה, בחברה החרדית ועוד ומהמפגשים האלה, ישירות עם המטופלים החלטנו על הקמת "מועצת מטופלים" בשאיפה לפתח שירותים מותאמים יותר ורלוונטיים יותר לציבור ולצרכיו, אנחנו כאן כדי להקשיב, להבין ללמוד וכשצריך- ליישם"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b0ac0fc3-6270-457e-b6e6-8066eac0369f','/dyncontent/2024/11/10/a49f1879-d056-42f8-9e00-419d14036c36.gif',18685,'סמי 1124 אייטם',525,78,true,36412,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('b0ac0fc3-6270-457e-b6e6-8066eac0369f','/dyncontent/2024/11/6/daddbb05-61ab-48fc-86e2-4a2e9775ed76.jpg',18665,'צרפתי אייטם כתבה ',525,78,true,36412,'Image','');},15]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה