מה קורה ב'דן באר שבע'?: "חייל עמד לעלות לאוטובוס והנהג סגר לו את הדלת בפנים"



תושבת העיר שנסעה באוטובוס הבחינה כי הנהג סגר את הדלת בפניו של חייל צה"ל "האוטובוס היה חצי ריק אבל הוא לא הסכים לפתוח את הדלת, ואז כשהערתי לו הוא התנהג כלפיי באלימות. אני עדיין בהלם".

לפני כשבוע יצאה לדרך הפעימה השנייה ברפורמת התחבורה הציבורית של "דן באר שבע", התושבים קיוו לתדירות גבוהה יותר של קווי האוטובוס ולשיפור השירות, אך תושבת העיר שעלתה אמש על קו 6 מספרת על חוויה אחרת לגמרי.

אסיה גלעדוב, תושבת באר שבע, עלתה ביום שני השבוע (12.6) בשעה 13:45 על קו 6 בתחנה המרכזית, אז הבחינה כי הדלת נסגרה בפניו של חייל שעמד גם הוא בתחנה "עלינו על האוטובוס וחייל ניסה לעלות איתנו באחורי האוטובוס, ואז הנהג סגר לו את הדלת בפנים".

-

החייל איחר לאוטובוס? האוטובוס היה מלא?  

"החייל עמד איתנו בתחנה כמו כולם ולא איחר ולא שום דבר". הדגישה. הנהג שתיארה כבן מיעוטים "פשוט סגר לחייל את הדלת בפנים והמשיך לנסוע למרות שאמרתי לו כמה פעמים שחייל מחכה לעלות לאוטובוס. האוטובוס היה ריק בקושי 10-12 איש, למה לא להעלות אותו?".

"אחרי שהערתי לו, הוא גם התנהג כלפיי באלימות"

כשהעירה אסיה לנהג, היא סיפרה כי "בהתחלה חשבתי שהנהג לא שם לב, אבל כשהערתי לו הוא הניף לעברי ערימת דפים וניסה להכות אותי בעזרתה". אמרתי לו "למה אתה מתנהג באלימות?! והתקשרתי למשטרה".

לאחר דין ודברים בינה לבין הנהג, זה דרש ממנה לרדת מהאוטובוס "את הנהג זה בכלל לא עניין שאני עם המשטרה על הקו, והוא דרש ממני לרדת מהאוטובוס. לא רציתי לרדת. הוא המשיך לנסוע ואז פתאום קיבל טלפון וביקש מכולם לרדת שהוא צריך לחזור לתחנה. רק אני ועוד שתי נוסעות ירדנו ואז הוא פשוט המשיך לנסוע".

לאחר התקרית, מזועזעת והמומה הגיעה אסיה לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה "אני מצפה שנהג כזה לא ימשיך לעבוד". לטענתה "יש נהגי אוטובוסים שנוסעים כמו חיות, מדלגים על תחנות בלי סיבה, הנוסעים נופלים בזמן הנסיעה, זו הרפורמה שדיברו עליה? נעשה רק גרוע יותר".

מדן באר שבע נמסר בתגובה: "הנהג מכחיש את הטענות. ע״פ תקנות משרד התחבורה אסור לעצור ולפתוח דלתות לאחר שיצא לדרך. לטענתו לא נסגרה הדלת על איש ולא שום פעולה פיסית אחרת עם ניירות, כפי שנטען".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה