פסטיבל הפרינג' הבינלאומי ה-14 בבאר שבע יוצא לדרך

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('cc319a5a-b0fc-444f-aa81-3fc0028c9641','/dyncontent/2024/9/1/764d7ef9-3989-4477-87e6-7adacba6bbb7.jpg',18347,'גודמן 0924 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('cc319a5a-b0fc-444f-aa81-3fc0028c9641','/dyncontent/2024/9/4/a2aadc51-7d44-4a70-95ba-d72f870aadfe.jpg',18329,'הספריה 0824 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('cc319a5a-b0fc-444f-aa81-3fc0028c9641','/dyncontent/2024/9/3/c1524685-dfab-4b87-bcf2-4080fcde979b.jpg',18356,'מט 0924 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

פסטיבל הפרינג' הבינ"ל לכל המשפחה יתקיים במשך חמישה ימים בעיר העתיקה בבאר שבע - ויכלול הפקות מקור חדשות שיוצגו לראשונה, הצגות ילדים, הופעות מוזיקה, מופעי מחול והצגות פרינג' מהארץ ומהעולם בכיכובם של אמנים מובילים

פסטיבל הפרינג' הבינלאומי, באדיבות תיאטרון הפרינג' באר שבע

אירוע התרבות הרב-תחומי הבינלאומי לכל המשפחה יתקיים במשך חמישה ימים, ראשון עד חמישי, 14 - 18 ביולי, בעיר העתיקה באר שבע

פסטיבל הפרינג' המוערך של בירת הנגב חוזר זו השנה ה-14 ברציפות: תיאטרון הפרינג' באר שבע יקיים את האירוע הייחודי במתחם העיר העתיקה בסימן "החיים כמערכת יחסים".

פסטיבל הפרינג' הבינלאומי - IFF - INTERNATIONAL FRINGE FESTIVAL, יתארך ביחס לשנים קודמות ויתקיים במשך חמישה ימים - מראשון עד חמישי, 14 - 18 ביולי. בפסטיבל יוצגו מופעי INDOOR, ובהם עשרות הצגות ומופעים חוצי קהלים ומגזרים לכל המשפחה שיעלו במגוון במות.

הפסטיבל יכלול הפקות מקור חדשות שיוצגו לראשונה, הצגות ילדים, הופעות מוזיקה, מופעי מחול והצגות פרינג' מהארץ ומהעולם בכיכובם של אמנים מובילים וביניהם: אסף אמדורסקי, שלומי שבן, יעל קראוס, קובי אוז, רוני שינקמן, אייל שכטר, יונתן רזאל, ג'ימבו ג'יי, אנסמבל "ציפורלה", להקת המחול "פרסקו" ועוד רבים.  במהלך ימי הפסטיבל ניתן להישאר ללון במלונות בעיר העתיקה וברחבי העיר ולהנות ממגוון בילויים ואטרקציות שיש לבאר שבע להציע – פרטים נוספים >> https://visitbr7.co.il/

בניגוד לשנים קודמות, עקב המצב הביטחוני, לא יתקיים השנה פסטיבל רחוב אלא מופעים במתכונת שונה. בהתאם לנושא הפסטיבל על החיים כמערכות יחסים, כל המופעים יגעו בנושא במובנו הרחב. בין השאר יעלו שתי הצגות בבכורה, "cafe ole" - שיתוף פעולה ייחודי ספרדי-צרפתי המשלב בין פלמנקו ותיאטרון חפצים ונוגע במערכת יחסים בין שתי נשים המתמודדות עם החיים, ו"ארוחת פרידה" - המחזה הצרפתי המצליח, הפקת המקור של אנסמבל עיט, להקת הבית של תיאטרון הפרינג'.

עוד תעלה הצגת בכורה לילדים בשם "השיא של סבא ששי" העוסקת במערכת היחסים של סבא עם נכדתו, ששואפים לשבור ביחד שיא גינס. לצדה יוצגו בפסטיבל מופעים לכל המשפחה כמו "Vento show", מופע אינטראקטיבי פורץ דרך בנושא ההתחממות הגלובאלית, "כראמל 2 ותעלומת הילד ויש" מבית היוצר של תיאטרון אורנה פורת ו"היפה והחיה", הצגת המופת של תיאטרון אורנה פורת בשיתוף להקת המחול "פרסקו".

גם השנה הוחלט לתת במה בפסטיבל ליוצרים מתחום המוסיקה, תוך דגש על מערכות יחסים. בין המופעים: "אלה הם בנאי" - גברי בנאי (הגשש החיוור) ושני בניו אורי ובועז במופע בידור מוזיקלי; מופע "התחנה הישנה" בו בהשראת הלהיט של להקת "טיפקס" מספר קובי אוז על תחנות חייו; ומופעים נוספים של יונתן רזאל; ג'ימבו ג'יי; שלומי שבן, אסף אמדורסקי ויעל קראוס שרים "החלונות הגבוהים"; מופע הבידור החדש "קלאסה" של אנסמבל "ציפורלה" ועוד.

בפסטיבל יתקיימו אירועים נוספים בהשתתפות אמנים רבים. בין היתר תערך ההצגה "שיחות על אהבה" מבית אנסמבל "אספמיה", המבוססת על יצירתו של הסופר אלכס אפשטיין ובהשתתפות דליה שימקו, אייל שכטר ושי בן יעקב שבונים עולם בימתי המבוסס על סיפוריו הקצרים ומלאי ההומור של אפשטיין. עוד יתקיים מפגש ספרות שבויים במיוחד עבור הפסטיבל עם הסופרת, יזמית והמרצה רוני שינקמן.

על תיאטרון הפרינג' באר שבע והפסטיבל:

תיאטרון הפרינג' כשמו כן הוא: תיאטרון שוליים. השוליים הם אותו מקום שלא תמיד עולה לתודעה באופן מיידי. השוליים הם רחבים ופרינג' זו הגדרה רחבה, כשכל אמנויות הבמה נכללות בתוכה. תיאטרון הפרינג' מאתגר את המוסכמות, מטשטש ומרחיב את הגבולות כל הזמן ומהווה במה לניסויים וחיפושים בימתיים. תיאטרון הפרינג' הוא מקום בו יוצרים יכולים להתנסות בלי לחץ וללא מגבלות, במטרה לפתח את השפה הייחודית להם. זה המקום לניסויים. לחדשנות. לפרוץ גבולות בנושאים, בצורה ובאופן ההגשה של התכנים על הבמה.

פסטיבל הפרינג' הבינלאומי באר שבע הוא פסטיבל יוקרתי ואיכותי, המעניק פלטפורמה ייחודית נחשבת לאמנים עצמאיים מתחומים שונים ומביא אל העיר ואל הפריפריה את מיטב מופעי הפרינג' מרחבי העולם. הפסטיבל התקבל בשנת 2017 לאיגוד ה-EFFE (איגוד הפסטיבלים של האיחוד האירופי) וקיבל ציון לשבח כפסטיבל יוצא דופן.

במהלך ימי הפסטיבל ניתן להישאר ללון במלונות בעיר העתיקה וברחבי העיר ולהנות ממגוון בילויים ואטרקציות שיש לבאר שבע להציע ובהן מסעדות, ברים, סיורים, סדנאות, מרכזי מבקרים ועוד. פרטים נוספים באתר תיירות באר שבע >> https://visitbr7.co.il/ 

ראשון עד חמישי, 14 – 18 ביולי | פרינג' באר שבע - תיאטרון פורץ דרך | העיר העתיקה באר שבע

פרטים נוספים באתר התיאטרון >> https://www.thefringe.co.il/?CategoryID=404

פירוט האירועים:

שיחות על אהבות (ועל אי הבנות אחרות)

קברט ספרותי - מופע מוזיקלי המבוסס על יצירתו הייחודית של הסופר אלכס אפשטיין. השחקנית-יוצרת דליה שימקו ("נועה בת 17", "בת ים ניו יורק"), השחקן-מוזיקאי וסולן "אבטיפוס" אייל שכטר והמוזיקאי שי בן יעקב בונים עולם בימתי עשיר מסיפוריו הקצרצרים מלאי ההומור, העצב ובעיקר רומנטיקה. הטקסט הרענן והפחות מוכר נעטף בשירים ידועים מרפרטואר השאנסונים הישראלי והעולמי, בביצוע מקורי מרגש ומנחם.

מתי: יום ראשון 14 ביולי בשעה 20:30

איפה: אולם תיאטרון הפרינג'

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.thefringe.co.il/?CategoryID=404&ArticleID=418

שירה יהודית ישראלית עם יונתן רזאל

המוזיקאי והיוצר המוערך יופיע בליווי אנסמבל תרשיש באר שבע בניצוחו של ליאור בוקר.

מתי: יום ראשון 14 ביולי בשעה 20:30

איפה: אולם תמוז

היפה והחיה

מופע תיאטרון מחול לגילאי 5 - 10, בשיתוף להקת המחול "פרסקו" ובהשתתפות שחקנים, רקדנים ווידאו-ארט ייחודי. האגדה הנודעת והאהובה בעיבוד מקורי, מרהיב ושובה לב על כוחם של חברות אמת, יופי פנימי וטוב לב ועל השיעור החשוב של "אל תסתכל בקנקן, אלא במה שיש בו". בל, נערה יפה וטובת לב, יוצאת לחפש ורד קסום שיציל את בית משפחתה. באורח פלא היא מגיעה אל הארמון המכושף ולתדהמתה פוגש בייצור החייתי. האם בל תיבהל ותברח? האם תצליח לראות אל תוך ליבו של החיה למרות מראהו החיצוני? האם הנסיך החייתי ילמד ממנה מהם חמלה וטוב לב? והאם הכישוף יוסר?

מתי: יום שלישי 16 ביולי בשעה 17:30

איפה: אולם תמוז

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.thefringe.co.il/?CategoryID=404&ArticleID=396

בכניסה חופשית: השיא של סבא ששי

מופע לגילאי 4 - 8. לששי סבא של ליה יש חלום ילדות אחד - לשבור שיא עולמי ולהיכנס לספר השיאים של גינס.האם לבסוף הצליח ואיזה שיא שבר? הצגה מצחיקה ומרגשת על היכולת שלנו לשבור את השיא של עצמנו בכל פעם מחדש.

מתי: יום שלישי 16 ביולי בשעה 18:30

איפה: מתחם הקטר

כניסה חופשית

עולים לבמה

מופעי רחוב מטעם תיאטרון באר-שבע ומרכז מצוינות גודמן בית הספר למשחק בנגב.

מתי: יום שלישי 16 ביולי בשעה 17:30 ו- 19:30

איפה: מתחם הקטר

כניסה חופשית

"café olé"- מופע בינלאומי

מפגש בין תיאטרון חפצים לפלמנקו, בין פרפורמנס לתיאטרון חזותי ובין אישה לאישה. סדרה של דואטים וקטעי סולו של ענבל יומטוביאן ואדוה ירמיהו - אמניות, חברות, אמהות וקולגות. שתיהן מחפשות את האיזון שמופר על ידי הרעש המתמיד של היום יום. היצירה בנויה מכוריאוגרפיות קצרות המבוססות על טקסי שתייה ועוקב אחר סדר היום דרך ההפסקות שבו, רגעי העצירה המלווים במשקה.

מתי: יום שלישי 16 ביולי בשעה 20:00

איפה: תיאטרון הפרינג'

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.thefringe.co.il/?CategoryID=404&ArticleID=415

Vento show

מופע פורץ דרך לכל המשפחה (מגיל 4 ומעלה) - בשעה שכדור הארץ מאוים על ידי ההתחממות הגלובלית, צריכה מוגברת ופסולת העומדים לכלותו, מגיע ונטו, האיש הנכון בזמן הנכון.  ונטו סוחף עימו את הקהל למסע קסום, בסיוע עשרות מאווררים ומפוחים ומאות יריעות ושקיות פלסטיק משומשות שנגזרו, נתפרו והודבקו ידנית לכדי דמויות ויצורים מרהיבים.

על הבמה שילוב של מוזיקה, תנועה, אפקטים מיוחדים והרבה דמיון ורוח, החוברים לכדי יצירת אמנות ויזואלית מהפנטת ופורצת דרך.

מתי: יום רביעי 17 ביולי בשעה 17:30

איפה: אולם תמוז

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.thefringe.co.il/?CategoryID=404&ArticleID=393

מפגש ספרות - רוני שינקמן

רוני שינקמן, סופרת מוכשרת, יזמית בתחום הזוגיות, מרצה, מאמנת אישית וכוכבת רשת פופולארית, מגיעה לאירוע ייחודי שבו שחקנים יציגו קטעים מתוך ספרה רב המכר "חלקים של אהבה".

זוהי הזדמנות לחוות את סיפוריה המרגשים דרך משחק תיאטרלי וגם לשמוע ישירות מהסופרת על האתגרים והתובנות מאחורי כתיבתו, במסגרת ראיון עם העיתונאית ליאור אוחנה שבשילוב פעיל מצד הקהל יעורר שיח מעניין ומעמיק על אהבה בימינו.

מתי: יום רביעי 17 ביולי בשעה 20:00

איפה: אולם תיאטרון הפרינג'

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.thefringe.co.il/?CategoryID=404&ArticleID=401

אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס שרים "החלונות הגבוהים"

המופע המושקע לוקח את הצליל המוכר והאהוב כל כך של "החלונות הגבוהים", ההרכב המיתולוגי בכיכובם של אריק איינשטיין, ג'וזי קראוס ושמוליק קראוס ומביא אותו אל 2024. אסף אמדורסקי ושלומי שבן, מהמוזיקאים המקוריים והמרתקים הפועלים כיום, נכנסים למנהרת הזמן ולערב אחד מחזירים את האלבום האהוב והקלאסי אל הבמה, חי ובועט. אל השניים תחבור יעל קראוס, האחיינית של שמוליק, עם קולה החד פעמי ותוף המרים המקורי של ג׳וזי כץ.

*המופע ללא מקומות מסומנים

מתי: יום רביעי 17 ביולי בשעה 21:00

איפה: מיוזיק סיטי

מחיר מיוחד לאנשי כוחות הביטחון, מפונים, גמלאים וסטודנטים.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.thefringe.co.il/?CategoryID=404&ArticleID=392

קובי אוז במופע התחנה הישנה

בהשראת הלהיט האהוב של להקתו "טיפקס", קובי אוז לוקח את הקהל למסע מוסיקלי נוסטלגי ומאיר עיניים, משובץ בלהיטיו מכל התקופות. הערב יכלול כיתת אמן מעמיקה ורגעים מצחיקים, שובבים ומופלאים של פיוט טוניסאי, נגיעות שירי קרליבך, הגות בהשפעת הרב מנחם פרומן והמון המון מסרים מכבדים ומאחדים במסגרת מפגש מעורר מחשבה, יהודי-ישראלי-חברתי, מרגש ומלא הומור.

*המופע ללא מקומות מסומנים

מתי: יום רביעי 17 ביולי בשעה 20:30

איפה: מתחם הקטר

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.thefringe.co.il/?CategoryID=404&ArticleID=419

iogi (יוגב גלוסמן)

לאחר שנים של נגינה לצד אמנים ישראליים ובינלאומיים, יוגי יבצע במופע החדש מתוך אלבומו החדש בעברית לצד שירים מאלבומיו הקודמים בעברית ואנגלית.

*מופע עמידה

מתי: יום רביעי 17 ביולי בשעה 21:30

איפה: החלוץ 33

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.halutz.co.il/iogi-3/

ג'ימבו ג'יי

ערב מקפיץ עם הראפר והשחקן פורץ הדרך עומר ברון, שעוסק גם כמחזאי בתיאטרון האינקובטור, מופיע בערבי פואטרי סלאם ומוכר לכולנו תחת שם הבמה ג'ימבו ג'יי.

*מופע עמידה

מתי: יום חמישי 18 ביולי בשעה 21:30

מיקום: החלוץ 33

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.halutz.co.il/%d7%92%d7%99%d7%9e%d7%91%d7%95-%d7%92%d7%99%d7%99-4/

 

כראמל 2 ותעלומת הילד ויש

קומדיית הרפתקאות מוזיקלית לילדים (גילאי 6 - 12). אנו שבים אל חתול הקסם האהוב כראמל ולעוד הרפתקה בטירת ג'רום, כשהפעם מגיע לטירה האחיין של מילה, הילד ויש. יחד איתו מסתבכים כראמל והילדים בתכנית הנקמה שרוקמת גברת בלום יחד עם ססיליה טולין ושותפה החדשה לפשע אודיל, בתו של שודד הים הנורא. מתח ומסתורין, חברות חדשה ומרגשת, הומור, שירים, ריקודים ועוד הרבה הפתעות.

מתי: יום חמישי 18 ביולי בשעה 17:30

איפה: אולם תמוז - בית ליצירה מוזיקלית - באר שבע

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.thefringe.co.il/?CategoryID=404&ArticleID=397

ארוחת פרידה - הפקת מקור

קומדיית מצבים שנונה על חברות וזוגיות, שנוצרה כעיבוד ללהיט הענק "שם פרטי" שכתבו המחזאים מתיה דלאפורט ואלכסנדר דה לה פאטאלייר. מה עושים בני זוג נשואים ובורגנים מן המניין, לאחר שמגלים שרוב ערביהם הפנויים מוקדשים לבילויים משמימים כמו חתונות, פרמיירות, לוויות וחגיגות בר מצווה, עם ידידים לא מעניינים במיוחד, עד שלא נשאר להם זמן פנוי לעצמם?

בהשתתפות: אייל שכטר, דדי זהר וצאלה מיכאלי. בימוי ועריכה מוזיקלית: יואב מיכאלי.

מתי: יום חמישי 18 ביולי בשעה 18:00 ו- 20:30

איפה: אולם תיאטרון הפרינג'

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.thefringe.co.il/?CategoryID=404&ArticleID=402

אלה הם בנאי

מופע בידור מוסיקלי - ערב של פעם עם הרבה טעם מפתיע, מהנה ובלתי נשכח בכיכובם של גברי בנאי ובניו אורי ובועז, שחברו יחד למופע בידורי מוסיקלי ששוזר בתוכו קטעים הפונים אל מחוזות ילדות של שושלת בנאי המפוארת ושל כולנו. גברי עם כישוריו הרב גוניים מוביל אותנו לטיול מלא הומור נוסטלגי בנופי ילדותו הירושלמית, בו הוא מספר על השורשים של משפחתו הענפה לדורותיה, הדמויות הססגוניות שליוו אותם לאורך השנים, הילדות במחנה יהודה ועוד.

*המופע ללא מקומות מסומנים

מתי: יום חמישי 18 ביולי בשעה 20:30

איפה: מתחם הקטר

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.thefringe.co.il/?CategoryID=404&ArticleID=416

קלאסה - אנסמבל ציפורלה

המופע החדש מחבר בין מה שהיה פעם להיום, בין קלאסיקות ישראליות למצב הנוכחי ובין תופעות תרבותיות לרגעים אייקונים שאי אפשר לשכוח. כל הגבולות נפרצים, כל החוקים נשברים והכל מתערבב בצורה מצחיקה ובלתי שגרתית. פליטי ריאליטי, מועבט, טרנדים, מנטורים מטעם עצמם ואחד קזבלן. כולם עולים על הגריל ומקבלים את הטיפול הציפורלי הידוע.

*המופע ללא מקומות מסומנים

מתי: יום חמישי 18 ביולי בשעה 21:00

איפה: מיוזיק סיטי באר שבע

מחיר מיוחד לאנשי כוחות הביטחון, מפונים, גמלאים וסטודנטים.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.thefringe.co.il/?CategoryID=404&ArticleID=394

'בכיכר' אנסמבל כאן

מופע מקורי מחוץ לקופסא שמזמין את הקהל לצאת מהבית ולהיפגש בכיכר.

תחת כיפת השמיים ירכיבו המשתתפים אוזניות ויצללו לסיפורי התבגרות אישיים, כשדרכם תשתקף מציאות ישראלית של נשים מקשיבות ושותקות וגברים מדברים ולאט לאט יתהפכו היוצרות. הנשים יגיבו לפסקול ויפעלו במרחב הציבורי, בעוד החוויה תתמזג בין קול ותנועה. כך ייווצר חיבור ייחודי ואינטראקטיבי אשר מזמין גם את המשתתפים לזהות אפשרות לדיאלוג במסגרת מפגש אינטימי חוצה מגדרים למטרת שינוי.

מתי: יום חמישי 18 ביולי בשעה  21:00

איפה: העיר העתיקה באר שבע

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.thefringe.co.il/?CategoryID=404&ArticleID=394

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9ae6f5f0-47b4-4b2a-ac16-2680f52ccd18','/dyncontent/2024/9/3/c1524685-dfab-4b87-bcf2-4080fcde979b.jpg',18356,'מט 0924 אייטם',525,78,true,33044,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('9ae6f5f0-47b4-4b2a-ac16-2680f52ccd18','/dyncontent/2024/9/3/11bfc882-fb01-4e4e-85bc-b6e90611d8aa.jpg',18362,'קפאסה 0924 אייטם',525,78,true,33044,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('9ae6f5f0-47b4-4b2a-ac16-2680f52ccd18','/dyncontent/2024/9/4/a2aadc51-7d44-4a70-95ba-d72f870aadfe.jpg',18329,'הספריה 0824 אייטם',525,78,true,33044,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה