הערב הם חוזרים: הרכב סטיגמה במופע שנות ה-90 במיוזיק סיטי



הערב זה קורה: לאחר הפסקה ממושכת, 'סטיגמטה', ההרכב הוותיק מבאר שבע - חוזר לבמה במופע מחווה מיוחד ללהיטי הרוק הגדולים של כל הזמנים, ויש לכם הזדמנות להגיע למופע שיחזיר אתכם לאווירה והתחושה של הפאבים בשנות ה-90.

להקת סטיגמה הערב במיוזיק סיטי. צילום: פרטי

המופע העוצמתי יתקיים הערב במיוזיק סיטי באר שבע (בשעה 20:00) ויוקדש כולו לאגדות מוזיקליות כמו קווין, דיפ פרפל, פורינר, לד זפלין ועוד רבים וטובים שממשיכים לסחוף ולרגש דורות. במופע גם תתארח זמרת אורחת בשם קארין כרמלי עם הקול המיוחד שתשיר יחד עם חברי ההרכב: יוסי ממן, חיים בר, הילל שטרית, יניב לוי, אושר כהן וליאור אפנג׳ר.

יוסי ממן: "‏אנחנו מופיעים כל הזמן, אבל באופן טבעי לא יותר מדי. האחרונה הפתוחה לפני איזה שלוש שנים. הופעה האחרונה שלנו הייתה באירוע פרטי בערב לזכרו של גדי בן אלישע שניגנו עם יו״ר הכנסת. ‏האמת שאחד הדברים הכי מרגשים אותנו זה שאומרים לנו שאנחנו מחזירים את האווירה ואת התחושה של הפאבים בשנות ה-90".

לינק מופע מיוטיוב: https://youtu.be/yVxlwPJ9WEA?si=14s7yEd_PFImPlXN

לינק לרכישה:https://musicity.co.il/events/1633/khbe  

חיי בר ויוסי ממן מהרכב סטיגמה. צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה