כשחיים הכט פגש את הבלוק האדום
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('27a207a8-1804-4ff1-a1ce-a3caa4698935','/dyncontent/2024/5/1/b7c969b2-484f-4331-bd04-bd9ead8fafb4.gif',17822,'סמי 0524 אייטם',525,78,true,33015,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('27a207a8-1804-4ff1-a1ce-a3caa4698935','/dyncontent/2024/5/6/5a911776-e691-4112-b485-28aa508cfd19.jpg',17855,'טכנולוגית 0523 אייטם',525,78,true,33015,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('27a207a8-1804-4ff1-a1ce-a3caa4698935','/dyncontent/2024/5/15/d6389806-f1d7-4681-a9a7-852bffff00f1.jpg',17891,'אלקטרה 0524 אייטם',525,78,true,33015,'Image','');},7]]);})
חיים הכט הצטלם לקמפיין חדש לבלוק האדום של "חסין אש"
לאחר יום צילומים שכולו צבוע באדום, הושלם הקמפיין החדש לבלוק האדום של מפעל "חסין אש" בבאר שבע בהובלת משרד הפרסום BC ביינר כהן, שיעלה בקרוב בערוצי הטלוויזיה השונים, ברדיו וברשתות החברתיות. הקמפיין בכיכובו של חיים הכט, מציג את הבלוק האדום כבלוק חדשני תוצרת הארץ, ידידותי לסביבה, בעל תקן ל"מבנה חסין קליעים" ובעל יכולות בידוד תרמי ואקוסטי מצוינות. \טלי חדד, מנכ"לית מפעל "חסין אש" סיפרה ל"באר שבע נט": "הבחירה בחיים הכט להובלת הקמפיין הייתה טבעית וברורה, הבלוק האדום שמיוצר לראשונה בישראל אחרי שנים שמככב באירופה מביא בשורה חדשה לשוק הבנייה והנדל"ן הישראלי, וחיים הכט מעניק את החותמת הסופית למוצר. בנוסף חיים מתחבר לערכיה של חסין אש ובין היתר לעובדה כי המפעל מעסיק ומקדם את בני הגיל השלישי".
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('6ead1585-6da0-4b5b-ba3e-da601fde022a','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,true,33016,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('6ead1585-6da0-4b5b-ba3e-da601fde022a','/dyncontent/2024/5/12/ee37cad6-a98b-4394-9d4a-04fd731542e7.gif',17870,'פאלאס 0524 אייטם',525,78,true,33016,'Image','');},7]]);})
|
|
|
|