שווים באופקים: גן שעשועים נגיש לילדים עם מוגבלויות נפתח בעיר



ראש עיריית אופקים נפגש עם הורי קבוצת המנהיגות להורים מיוחדים של המרכז למשפחה והציג בפניהם את המתחם החדש; המתחם החדש משלב בתוכו מתקנים נגישים לילדות וילדים עם מוגבלויות שונות ומותאם לכל האוכלוסייה ברחבי העיר

קרדיט: עיריית אופקים

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו נפגש בתחילת השבוע עם קבוצת מנהיגות הורים מיוחדים של המרכז למשפחה הפועל תחת אגף הרווחה והשירותים החברתיים במתחם המשחקים החדש אשר הוקם לטובת ילדות וילדים עם מוגבלויות ותואם את צרכיהם.

המתחם החדש הינו הראשון מסוגו באופקים והוקם בתוך גן הידידות. המתחם מציע מתקני משחק רבים ומגוונים לילדים עם ובלי מוגבלויות וישרת גם הורים עם מוגבלויות שיוכלו להגיע וליהנות עם ילדיהם במתקני המשחק. במפגש עם ראש העיר לקחו חלק יו"ר המנהיגות, אריה זץ וחברי המנהיגות: לאה ישראלוב, מירי כחלון, שלי צנגאוקר. גם מנהלת המרכז למשפחה, עו"ס טל טוויזר נכחה ויחד ניהלו שיח פורה על צרכי קהילת המשפחות עם הצרכים המיוחדים באופקים. ראש העיר הסביר כי גן המשחקים מהווה את הפתיחה ובקרוב יאושרו פרויקטים נוספים רבים כאשר בכולם קיימת התחשבות ונעשות התאמות נגישות הכרחיות כדי לאפשר לאנשים עם מוגבלויות מרחב תנועה חופשי ונוח.

ראש העיר, איציק דנינו: "גן המשחקים הנגיש הוא פריצת דרך נוספת וחדשנית בעיר אופקים עבור אוכלוסייה כה משמעותית. הגן יסייע בשילוב ילדים עם מוגבלויות במרחב הציבורי ויעניק להם מקפצה נוספת להשתלבות בחברה. בקרוב נחנוך גם את המבנה החדש של מרכז המשפחה שמיועד לטובת פעילויות של הקהילה עם הצרכים המיוחדים ובני משפחותיהם באופקים. אני מודה על הזכות להנגיש אזורים ברחבי העיר כך שיתאימו לכלל התושבים ונרגש לראות את השמחה של ההורים היקרים עם פתיחת הגן המותאם. נמשיך לפעול להנגשת המרחבים הציבוריים ברחבי העיר ולשילובם של אנשים וילדים עם מוגבלויות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה