בואו לאמץ! הכירו את הכלבים שיחכו לכם בהפנינג האימוץ מחר



מחר בחול המועד סוכות (שני, 21/10) בין השעות 19:30-16:30 יתקיים במתחם הקטר בעיר העתיקה הפנינג אימוץ ואהבת חיות ואלו הכלבים שיחכו לכם שם

קרדיט תמונה FREEPIK

עיריית באר שבע בהובלת המחלקה הווטרינרית, בשיתוף החברה לתרבות הפנאי 'כיוונים' תקיים 'הפנינג אימוץ ואהבת חיות – עושים חיים עם בעלי החיים'.ההפנינג יתקיים בחול המועד סוכות (שני, 21/10) בין השעות 19:30-16:30 במתחם הקטר בעיר העתיקה.

משתתפי האירוע יוכלו להנות בין היתר מהצגת הילדים "חיות וחיוכים" עם רונן מספר הסיפורים, מפינות יצירה, מיריד ספרי יד 2 של עמותת ״ספרים ומצילים״, ממשחקים ומגוון פעילויות לכל המשפחה, מעמדות מידע וכמובן מפינת אימוץ. הכניסה ללא תשלום. לפרטים ולהרשמה>> https://did.li/39cOf

דנטה

יום אימוץ ראשון 

דנטה. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א בחוק זכויות היוצרים

טוסט וגבנץ

טוסט וגבנץ אחיות מקסימות לתא . טוסט הלבנה הפלאפית וגבנץ החומה עם הרגליים הלבנות. שתיהן גורות מתבגרות שמאוד אוהבות אנשים, ילדים ואת רוב הכלבים. הן חמודות צמאות לאהבה שנורא רוצות לשחק ולהתכרבל.

גבנץ החומה יותר עדינה, אמנם טיפה חששנית בהתחלה אבל מתגלה מהר כגורה חבקנית שרוצה כרבלים ומסתדרת מעולה עם כלבים. טוסט הלבנה יותר דומיננטית שמחפשת לשחק ולהתרוצץ. יפיופה שובבה שמסתדרת מעולה עם ילדים ועם רוב הכלבים. שתי המתוקות האלה חייבות בתים מאמצים ומשוועות לצאת מהכלוב.

 מעוניינים בגבנץ? שלחו הודעת ואטאפ למספר 0507221113.
גבנץ. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים
טוסט. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

פיסטוק

פיסטוק באמת שובר לנו את הלב, הוא התא הראשון במעבר ובכל פעם שעוברים לידו להוציא כלב לאימוץ הלב שלו נשבר שזה לא הוא שיוצא. פיסטוק כבר מעל לשנה בהסגר.

פיסטוק כלב מקסים, בוגר לא אנרגטי במיוחד שאוהב לשחק עם מקלות ולבקש חטיפים. הוא מתוקון, מנומס ועדין לכולם. בואו ניתן תקווה לכלב שמחכה כל כך הרבה זמן לבית, לפרטים 0507221113.

פיסטוק. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

כריסטופר, פינטה, נינה, וסנטה-מריה (גורים)

הכירו את רביעיית הגורים: כריסטופר, פינטה, נינה, וסנטה-מריה. גורים מתוקים שכל כך שמחים לקבל יד אוהבת ולצאת החוצה. רביעייה מתוקה שחייבת לצאת לבתים.

במשפט על כל אחד: פינטה : הכי קטנה והכי אנרגטית ומלאה בשמחת חיים גרה שמחפשת קרבה ואוהבת לשחק. נינה : ילדה מתוקה. השנייה הכי קטנה. אוהבת להתלטף ולשחק עם האחים שלה. סנטה מריה : הכי גדולה. מעט חששנית מאוד ועדינה. מסתדרת נפלא עם כלבים אבל לוקח לה זמן להפתח לבני אדם. כריסטופר : הזכר היחיד. כלב חמוד לאללה מקסים וגורון שמח וחמוד.

רוצים לאמץ ולא יכולים לבוא ליום אימוץ? דברו איתנו בואטאפ 0507221113.

רביעיית הגורים. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

כפרע

היפיופה הזאת היא כפרע. כפרע הכלבה ננטשה. ילדה מתוקה שאין דברים כאלה. כפרע מבולבלת בהסגר לא מבינה למה היא בכלוב ולמרות זאת היא מלאה בשמחת חיים ששמחה לשחק עם אנשים וכלבים וכמובן לאכול חטיפים. רוצים לזכות בכפרע שלחו ואטאפ למספר 0507221112

כפרע. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

מוירה

מוירה היפה מחפשת בית. מוירה כלבה עדינה בת שנה שמאוד אוהבת אנשים ומסתדרת עם רוב הכלבים. מוירה לפעמים מעט חששנית אך נפתחת די מהר לאחר קצת אהבה וליטופים. לפרטים נוספים שלחו ואטאפ למספר 0507221113. להתנדב איתנו ביום אימוץ ולעזור לנו להציל את כלבי ההסגר שלחו ואטאפ למספר 0507221113

מוירה. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

עוז

עוז "חגג" לא מזמן שנה בהסגר וזאת תמונה מלפני כשנה כשעוז הגיע אלינו מאזורי הלחימה בנגב המערבי. בתחילת המלחמה כשמחבלים עדין הסתובבו בישראל והסגר שדרות התפנה, הוא בלית ברירה הגיע לבאר שבע ומאז הגיבור הזה מחכה לבית. כלב רגוע, גוש כרבולים, קצת טיפשון (בקטע הכי חמוד), שממש אוהב אנשים ונורא אוהב להתחבק. עוז מסתדר חלקית עם כלבים והגיע הזמן שייצא לבית.

יכולים להציל את עוז? בואו ליום אימוץ שלנו שני הבא 21.10 חול המועד במתחם הקטר או שלחו הודעת ואטאפ למספר 0507221113.

עוז. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

אוריון וסהר

סהר ואוריון איזה ילדים חמודים. שני גורונים בני תשעה חודשים בערך. הם מקסימים, אוהבים לשחק, מסתדרים עם כלבים וסקרנים לחתולים. אין מה להוסיף גורונים מושלמים. סהר הלבן קצת יותר דומיננטי, אוריון החום קצת יותר טמבלול ושניהם מקסימים שמחפשים בית (בנפרד).

רוצים לזכות בסהר ואוריון? שלחו הודעת ואטאפ למספר 0507221113.

אוריון. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים
סהר. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

פרי הפלטיפוס

אחת הכלבות המבוגרות בכלביה. פרי הפלטיפוס הוזנחה במשך שנים, הבעלים שלה התעלם ממנה ובקושי נתן לה את הצרכים הבסיסים, וכששברה את הקרסוליים שברחה מהגינה שהייתה בה כל הזמן, הוא לא טיפל בה והפציעה נשארה שנים אחר כך. 

פרי הפלטיפוס מדהימה, חברותית ומסתדרת עם כולם. היא מבוגרת וסובלת מפגיעה בקרסוליים ומחפשת בית אוהב שייתן לה סוף סוף את המקום שמגיעה לה לחיות ולהזדקן בו. וכמובן שהטיפולים הרפואים שתזדקק להם בחסותינו.

יכולים להציל את פרי הפלטיפוס מחיים בכלוב שלחו ואטאפ למספר 0507221113.

פרי הפלטיפוס. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

ג'דיי

ג'דיי המקסים גור מתוק בן כשמונה חודשים, שאוהב את כולם. כלב מושלם ומתוק שמסתדר מעולה עם כלבים וילדים ואוהב ליטופים ולשחק. רוצים לזכות בג'דיי? שלחו הודעת ואטאפ למספר 0507221113.
ג'דיי. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

גרמושקה

גרמושקה בת כ- 9 חודשים. מתוקונת אמיתית, חמודה, חברותית שאוהבת אנשים וילדים ונהנית לשחק ולקבל חטיפים. מסתדרת עם רוב הכלבים, בעיקר זכרים ואוהבת בני אדם. כלבה שובבה ואנרגטית שמחפשת בית שמבין את האחריות בגידול גור מההסגר. לפרטים 0507221113 לפנות בואטאפ בלבד.
גרמושקה. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה