A-WEB: המפתח להצלחה בעולם הדיגיטל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c23585f2-3f0f-4d9c-b629-0cdc44061fb9','/dyncontent/2024/11/4/aecd05a0-16c9-4fec-aca7-e7d716289eef.jpg',18646,'גם וגן אייטם כתבה ',525,78,true,39323,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c23585f2-3f0f-4d9c-b629-0cdc44061fb9','/dyncontent/2024/11/3/3700b707-4cc7-4fe9-b095-b1a84375c5f3.jpg',18606,'משען 1124 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('c23585f2-3f0f-4d9c-b629-0cdc44061fb9','/dyncontent/2024/11/6/254bd038-88a9-40b2-a1b6-279fd196209f.jpg',18667,'צרפתי אייטם כתבה 2',525,78,true,39323,'Image','');},15]]);})

צילום מאי כהן

בעידן שבו הדיגיטל הוא המטבע החזק ביותר, עדי אלון, מנכ"ל ובעלים של A-WEB, מצליח להצביע על הדרך המדוייקת עבור עסקים ברחבי הארץ. הדרך להצלחה, כפי שאלון רואה אותה, היא דרך השקיפות, המקצועיות והחדשנות.

"השיווק הדיגיטלי הוא לא רק כלי, הוא אסטרטגיה", אומר אלון. "ב A-WEB  אנו מבינים את הצורך להיות בקצב הזמן, להבין את הטרנדים ולהגיב להם במהירות מצד אחד, אך לא לנסות להתחרות ולשחות באוקיינוס האדום שמייצרים המתחרים, אלא רק להתבונן ולחקור אותם מהצד בכל נישה. 

הטעות המרכזית של העסקים היא לבנות מחקר ואסטרטגיה המובססים אך ורק על המתחרים באותה נישה, ולא להגיע לייצרנות ולחדשנות בוויז'ן שלהם מתוך החזון והראייה הייחודית שיש להם.

אלון, שהתחיל את דרכו בשיווק הדיגיטלי כשהוא עוד צעיר, והקים מותג פרייבט לייבל באמזון, הבין מהר מאוד את הכוח של הדיגיטל. "הגולש הוא הלקוח הפוטנציאלי שלך. אם אתה לא יודע איך להגיע אליו בצורה הנכונה, הוא ימשיך הלאה", הוא אומר, מהר יותר ממהירות האור.

ב A-WEB  מתמקדים בקידום אתרים אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות על מנת לבנות מכל עסק מתחיל מותג מנצח, מתוך הבנת הלקוח ויצירת קשר אמיתי איתו. "אנו לא רק מביאים תנועה לאתר, אנו מביאים את הלקוח הנכון, את הלקוח שיהפוך ללקוח משלם", אומר אלון. אבל לא מתוך שכנוע ומכירות, אלא מתוך רצון והבנה של הערך האמיתי שאותו הוא יקבל.

אחת החידושים הגדולים של A-WEB היא השילוב של בינה מלאכותית בשיווק הדיגיטלי. "הבינה המלאכותית מאפשרת לנו להבין את הגולש בצורה הטובה ביותר, להתאים לו את התוכן המתאים ולהגיע אליו בזמן הנכון", הוא מסביר. הבינה המלאכותית לא מחליפה וגם לא יכולה להחליף את הצורך בבני אדם, אלא רק לייצר הזדמנויות חדשות למי שיבין אותה בצורה הכי נכונה.

הכלים החדשים בשיווק הדיגיטלי

אחת התחומים שבהם A-WEB מתמחה הוא השילוב של טכנולוגיות חדשניות בשיווק הדיגיטלי. "העולם הדיגיטלי הוא עולם שנמצא בתנועה תמידית", אומר אלון, "וכדי להישאר ולנוע עם הגלבצורה מיטבית, צריך להיות תמיד בהסתכלות סטייל רב אומן בשחמט- לא צעד אחד קדימה, אלא 10 לפחות".

ב-A-WEB משתמשים בכלים מתקדמים כמו אנליטיקה עמוקה, פרסום ממומן ואוטומציות לצורך הגעה לתוצאות מרשימות. "השיווק הדיגיטלי הוא לא רק על מנת להגיע לגולש, אלא גם, ואולי בעיקר, להבין אותו", אומר אלון. "כאשר אנו מבינים את הגולש, אנו יכולים להתאים לו את המסר הנכון בזמן הנכון".

אלון מסביר כי החידוש האמיתי הוא ביכולת לשלב בין כל הכלים השונים לקמפיין שיווקי אחד מאוחד. "כאשר אנו משלבים בין פרסום ממומן לאנליטיקה, לדוגמה, אנו יכולים להבין בדיוק אילו מסרים עובדים ואילו לא, ולהתאים את הקמפיין בהתאם".

בנוסף, A-WEB מציעה גם ייעוץ והדרכה לעסקים שרוצים להתמקד בשיווק הדיגיטלי באופן עצמאי. "המטרה שלנו היא להפוך כל עסק למומחה בשיווק הדיגיטלי שלו", אומר אלון.

בסיום, אלון מזמין את כל העסקים להצטרף למהפכה הדיגיטלית. "העתיד הוא כאן, והוא מחכה לכם. אנו כאן להכווין אתכם לדרך הנכונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e3e18bd5-bbe2-441b-a718-6771d3cec054','/dyncontent/2024/11/3/ac81ec96-25dd-4f87-aa99-8d29304535b3.jpg',18614,'קותאי 1124 אייטם',525,78,true,39325,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('e3e18bd5-bbe2-441b-a718-6771d3cec054','/dyncontent/2024/11/3/3700b707-4cc7-4fe9-b095-b1a84375c5f3.jpg',18606,'משען 1124 אייטם',525,78,true,39325,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה