5 טיפים ליצירת סטורי מנצח באינסטגרם

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f99c6f4e-a3e6-45f1-88e9-0585eb1235dc','/dyncontent/2024/11/6/254bd038-88a9-40b2-a1b6-279fd196209f.jpg',18667,'צרפתי אייטם כתבה 2',525,78,true,39323,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f99c6f4e-a3e6-45f1-88e9-0585eb1235dc','/dyncontent/2024/11/3/3700b707-4cc7-4fe9-b095-b1a84375c5f3.jpg',18606,'משען 1124 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('f99c6f4e-a3e6-45f1-88e9-0585eb1235dc','/dyncontent/2024/11/4/aecd05a0-16c9-4fec-aca7-e7d716289eef.jpg',18646,'גם וגן אייטם כתבה ',525,78,true,39323,'Image','');},15]]);})


כל אחד יכול לעלות היום סטורי בקלות אבל מעטים יודעים כיצד להפוך אותו למקצועי ומזמין. בואו ללמוד וליישם את הטיפים החשובים ביותר ליצירת סטורי מנצח.

Unsplash

הסטורי הופיע בחיינו לפני כ-6 שנים ובמהרה הפך לפופולארי. באמצעותו אתם יכולים לעלות תמונות וסרטונים, לערוך סקרים או לענות על שאלות כאשר בניגוד לפוסטים רגילים הסטורי נעלם לאחר 24 שעות (אמנם לא לגמרי כי יש לכם אפשרות לשמור אותם בהיילטס).

לפיצ'ר זה ישנם יתרונות רבים - הוא מאפשר לכם לשתף חוויות מחיי היומיום, עסקים יכולים להגדיל באמצעותו את מעורבות הגולשים והוא נמצא במקום גבוהה ובולט בפיד. אז איך משתמשים בו נכון?

1. השקיעו מחשבה בסטיקרים וגיפי
אפשרויות הסטיקרים והגיפים הן בלתי מוגבלות לכן כאשר בוחרים את האחד שלכם חשוב לבדוק שהוא מתכתב עם המסר והצבעים של הסטורי, משדרג אותו ולא גונב ממנו את כל הפוקוס.

מעבר לכך, כאשר מדובר בסרטון, חשוב להצמיד את הסטיקר/גיף בצורה מקצועית ואסתטית. למשל, אם בחרתם להוסיף סטיקר לסרטון וידאו יש לכם אפשרות להצמיד אותו לאובייקט מסוים גם אם הוא זז- תעשו זאת באמצעות אפשרות ה-"pin" שתופיע לאחר שתלחצו על הסטיקר ותתאימו אותו למיקום שתבחרו.

 

מעבר לסטורים וגיפים, אחד הטרנדים שתופסים תאוצה לאחרונה הוא הפילטרים לאינסטגרם שמאפשר לכם ליצור ולשתף פילטרים שאתם יצרתם בעצמכם או שאתם מתחברים עליהם והעוקבים שלכם יוכלו להשתמש בהם גם ולשתף את התוכן שלכם.



2.    הוסיפו מוזיקה

שירים מעוררים בנו רגשות שונים. בחירת שיר נכונה יכולה להוסיף פאנץ' לסרטון שלכם, להצחיק ואפילו לרגש.  מעבר לכך, הוספת שיר מהווה פתרון מושלם למצב בו אהבתם את הסרטון שצילמתם אך הרעש אינו מתאים לפרסום או שברקע התנגן שיר מיוטיוב שכידוע לא ימשיך להתנגן בפלטפורמה אחרת בגלל זכויות יוצרים. אם בעבר היה צורך להוריד אפליקציות חיצוניות כמו Storybeat , היום קיים פיצ'ר MUSIC שכבר מובנה בפלטפורמה.

 

3.    תיוגים ומיקומים נכונים יכולים להקפיץ חשיפה


האשטאג נכון וטרנדי ותיוג מקום מאפשרים למשתמשים אחרים להגיע אל התוכן שלכם ונוצר כאן פוטנציאל עצום לעוקבים חדשים. השתמשו במילים שקהל היעד שלכם צפוי להתעניין בהם ובדקו מה הם ההאשטגים הפעילים ביותר לאותה העת - תוכלו לבצע זאת דרך חיפוש מילות המפתח באופציה של "Tags".

 

4.    תשחקו עם אופציות הכיתוב השונות

 

 

כאמור אם כתבתם תיאור לתמונה או סרטון, או שניסחתם שאלה לסקר השתמשו בצבעים המתכתבים עם התמונה ושאר התוכן. השתמשו בצבעים בולטים מספיק לקריאה אך כאלו שיהיו נעימים לעין.

אם רוצים לשדרג את הכתב מעבר למה שאנחנו נוהגים להשתמש בו ניתן לעשות למשל כתב תלת ממדי- כתבו את הטקסט, העתיקו אותו פעם נוספת, הדביקו מעל הטקסט הקיים כאשר כל אחד מהם צבוע בצבע אחר והנה קיבלתם הצללה.

5.    תעוררו עניין לגבי הסטורי הבא

מעבר לעובדה כי סקרים מעודדים מעורבות ומדגימים במה מתעניין הקהל שלכם, אנשים בדרך כלל סקרנים לדעת אם הם ענו כמו כולם או שהם ייחודיים במחשבתם ולכן אם תבטיחו לפרסם תוצאות בהמשך תיצרו ציפייה ורצון לצפות בסטורי הבא שלכם.

רעיון נוסף לעורר סקרנות הוא ליצור סטורי בהמשכים. הרעיון הינו לפרסם בכל סטורי חלק מתמונה עד לחשיפתה המלאה. חשוב לבחור תמונה מסקרנת וכל פעם לכסות אותה בצבע (השתמשו באייקון המברשת). תתחילו מהסוף להתחלה ותשמרו את התמונה בכל פעם שמחקתם חלק נוסף. כאשר אתם מעלים את הסטוריז אתם מתחילים עם התמונה שמחקתם בה הכי הרבה. תוכלו להוסיף כיתוב שמייצר מתח או אפילו לעשות סקר של "מה רואים בתמונה?".

לסיכום, יש אינספור דרכים להפוך את הסטורי שלכם למעניין ומגוון - תיצרו תוכן שהגולשים שלכם יחכו להיחשף אליו וירצו להשתתף בו ואל תשכחו שתוכן מקורי ואיכותי הוא המפתח להצלחה. בנוסף, ניתן תמיד להיעזר בסוכנות פרסום באינסטגרם כמו אינסטל'ה לבניית תוכנית סטוריז כחלק מאסטרטגיית התוכן שלכם

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e1c3b54a-7596-4a85-acec-3be9e400eaa3','/dyncontent/2024/11/3/3700b707-4cc7-4fe9-b095-b1a84375c5f3.jpg',18606,'משען 1124 אייטם',525,78,true,39325,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('e1c3b54a-7596-4a85-acec-3be9e400eaa3','/dyncontent/2024/11/3/ac81ec96-25dd-4f87-aa99-8d29304535b3.jpg',18614,'קותאי 1124 אייטם',525,78,true,39325,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה