קידום אתרים בגוגל עבור עסקים קטנים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('aa1d8bb1-c85d-43c0-b167-10ce8afc952e','/dyncontent/2024/11/21/a958bcda-98b6-4123-9c72-c37d94dfc83d.jpg',18730,'טנא 1124 מעברון עליון',525,78,true,39323,'Image','');},12],[function() {setImageBanner('aa1d8bb1-c85d-43c0-b167-10ce8afc952e','/dyncontent/2024/11/6/254bd038-88a9-40b2-a1b6-279fd196209f.jpg',18667,'צרפתי אייטם כתבה 2',525,78,true,39323,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('aa1d8bb1-c85d-43c0-b167-10ce8afc952e','/dyncontent/2024/11/19/14a5e5fe-3cf1-446d-9997-4119afaf9b5b.jpg',18723,'פיצה ק 1124 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

עבור עסקים קטנים וחדשים מכל תחום שהוא, דריכה במקום אינה אופציה – עסק אשר שוקט על שמריו נידון להיכשל ולקרוס בסופו של דבר, ולכן פעולות שונות לקידום, שיווק והגדלת מצבת לקוחות העסק הן הכרחיות. מערך השיווק והפרסום של כל בית עסק כיום, גם הקטן והחדש ביותר, חייב לכלול הקמת אתר אינטרנט ואת קידומו המקצועי

Depositphotos

מהי חשיבותו של קידום אתרים מקצועי עבור עסק קטן? האם מומלץ לעסקים קטנים להשקיע בקידום אורגני או ממומן? מה הדרך הנכונה לקדם עסק קטן באופן יעיל ומקצועי? ומה חשוב לקחת בחשבון כאשר מחפשים אחר מקדם אתרים מקצועי לעבוד עימו? כל מה שחשוב לדעת בנוגע לקידום בגוגל עבור עסקים קטנים –

 

הדרך היעילה ביותר כיום להרחבת החשיפה והגדלת מצבת הלקוחות – קידום אתרים מקצועי

במהלך העשור וחצי האחרונים אנחנו חיים בעידן האינטרנט. הכל קורה כיום ברשת, במיוחד בכל הנוגע למגזר העסקי ולעולם השיווק והפרסום. למרות שחלקם עדיין רלבנטיים, לקחו כל אפיקי השיווק והפרסום האחרים צעד אחורה ופינו מקומם לטובת הרשת. לכן, כל עסק או ארגון באשר הוא מיוצג כיום באינטרנט הן באמצעות אתר ייעודי והן באמצעות חשבונות ברשתות חברתיות כאלו ואחרות ועוד. בעוד הרשת הולכת ותופסת משנה לשנה מקום נרחב יותר כפלטפורמה העיקרית בה מתנהל חלק הולך וגדל מהעולם, ובהתחשב בכלים עוצמתיים והמיוחדים במינם הזמינים בעולם האינטרנט, המעבר של עסקים לאפיקי שיווק דיגיטליים הוא מתבקש ומובן מאליו.

אותם כלים עוצמתיים מאפשרים, למשל, לפלח את השוק ביעילות חסרת תקדים, ולהתאים קמפיינים שיווקיים שלמים באופן אישי וייעודי, לכל גולשת וגולש. באמצעות שימוש מתקדם ברשתות החברתיות, למשל, ניתן לאפיין ולזהות לקוחות פוטנציאליים ולמקד את המסרים השיווקיים באופן כמעט אינדיבידואלי, וכך להפוך את הקמפיין השיווקי ליעיל יותר משאי פעם יכול היה להיות ב"עולם השיווק הישן", זה שלפני העידן הדיגיטלי.

לכן, קידום אתרים בגוגל לעסקים הוא ללא ספק הדרך היעילה והמתבקשת ביותר כיום להגדיל חשיפה של עסקים קטנים, ויחד עימה להרחיב גם את מצבת הלקוחות של העסק החדש, באופן מתמשך ועקבי. זהו הסיכוי הטוב ביותר של עסקים קטנים כיום לשגשג ולגדול במהירות יחסית, וכל זה רק התעצם שבעתיים במהלך חצי השנה האחרונה בה השתנו כללי המשחק (שוב...) בעקבות מגפת הקורונה, והפכו את האינטרנט בכלל ואת עולם השיווק הדיגיטלי בפרט לרלבנטיים ויעילים עוד יותר.

 

עסקים קטנים – קידום אורגני או ממומן?

עבור בעל עסק קטן אשר הבין את החשיבות של קידום אתרים מקצועי עבור העסק שלו ומתלבט האם להשקיע בקידום אורגני או בקידום ממומן – מהי הדרך הנכונה והיעילה יותר?

ובכן, העצה הראשונה בהקשר זה היא להתייעץ עם מומחה קידום אתרים. רק חברת קידום אתרים מקצועית ואנשי מקצוע המתמחים בתחום כבר כמה שנים טובות וקידמו עסקים קטנים, בינוניים וגדולים גם יחד יוכלו לתת לכם את התשובה המתאימה ביותר עבורכם ועבור העסק הספציפי שלכם, בין השאר מכיוון שאין כאן תשובה אחת אשר תמיד נכונה עבור כל העסקים הקטנים באשר הם. זה תלוי באופי העסק, בתחרות מולה הוא מתמודד ובמספר פרמטרים נוספים.

על פניו, תמיד מומלץ להשקיע לפחות חלקית בקידום אורגני, בין אם כאפיק הקידום היחידי או העיקרי ובין אם בנוסף לקמפיין קידום ממומן (דוגמת שיווק בפייסבוק, קידום ממומן בגוגל דוגמת גוגל Adwords וכו'). זאת מכיוון שקידום אורגני בונה את ה"שם" והמוניטין של אתר העסק לאורך זמן, וממצב אותו במקומות אטרקטיביים בתוצאות החיפוש, באופן יציב ובר קיימא. כלומר, מדובר בריצה למרחקים ארוכים, בניית הפופולאריות של אתר העסק לאורך זמן, על מנת שיגדל בהתמדה ויגדיל את כמצות הלקוחות הפוטנציאליים המבקרים בו בהתמדה ולאורך זמן.

עם זאת, הן קידום ממומן בגוגל והן קמפיין שיווק בפייסבוק יכולים לתת לעסקים קטנים דחיפה משמעותית, כך שבמקרים רבים עדיף לשלב בין קידום אורגני לממומן. כאמור, כל מקרה לגופו, וחוות הדעת המקצועית של מומחה קידום אתרים נדרשת על מנת להכריע בתמהיל השיווקי הנכון עבור עסק קטן ספציפי כלשהו.

 

קידום בגוגל לעסקים קטנים – נקודות שחשוב לקחת בחשבון

להלן כמה מהנקודות הספציפיות שחשוב להכיר ולקחת בחשבון בכל הנוגע לקידום אתרים מקצועי עבור עסקים קטנים, כיצד מומלץ לעשות זאת ולמה חשוב לשים לב כמה שיותר מוקדם –

 

  • ליווי בבניית האתר – במידה והאתר של העסק הקטן שלכם עדיין לא נבנה ועלה לאוויר, מומלץ מאוד לשכור מקדם אתרים מקצועי כבר עכשיו, על מנת שיוכל ללוות את בניית האתר. זהו נושא שלם ונפרד עליו תוכלו למצוא כאן באתר מאמר שלם, אך נציין כאן רק כי ליווי של תהליך בניית האתר על ידי מקדמת אתרים מקצועית יכול לחסוך הרבה מאוד זמן וכסף לאחר מכן ולהפוך את קידום העסק ליעיל ומהיר יותר. מקדם האתרים יסייע בבחירה מושכלת ונבונה של הדומיין של העסק, הוא יוודא כי האתר נבנה באופן אשר יתמוך בקידומו לאורך זמן לאחר שיעלה לאוויר, ידאג כי ההיררכיה של הדפים באתר תבנה בצורה נכונה כבר מההתחלה וכו'. כל זה ייעל וישפר את מאמצי קידום האתר לאחר מכן
  • בחירה נכונה של ביטויים ומילות מפתח לקידום – כעסקים קטנים המקדמים עם תקציבים מוגבלים (לפחות ביחס לתקציבי הקידום של עסקים גדולים, תאגידים וכו'), חשוב לבחור בקפידה את הביטויים ומילות המפתח אותם מנסים לקדם. אין טעם להתעקש על הביטויים החזקים והמחופשים ביותר בתחום, הן מכיוון שהסיכוי להתחרות בהצלחה דווקא בביטויים אלו מול עסקים גדולים ועשירים יותר הוא נמוך יחסית והן מכיוון שהם לא בהכרח הביטויים החשובים ביותר לקידום מבחינת העסק כרגע. כלומר, מחקר מילות המפתח וההחלטות המתקבלות על פיו אינם טריוויאליים במקרה של עסק קטן, וחשוב שיהיו אחראים לכך אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בקידום עסקים קטנים
  • התאמה לגלישה סלולארית – נקודה זו רלבנטית עבור כל אתר, אך במיוחד עבור אתרים של עסקים קטנים אשר אינם יכולים להרשות לעצמם להפסיד אף לקוח פוטנציאלי. מעל למחצית מהחיפושים ותעבורת הגלישה ברשת מגיעה כיום ממכשירים סלולאריים וניידים שונים, בעלי מסכים קטנים יחסית. לכן, חשוב מאוד שאתר העסק יהיה מותאם לגלישה סלולארית, וקיימת לכך חשיבות עצומה גם מבחינת קידום אורגני של האתר. גם כאן, חשוב להקפיד על נקודה טכנית זו כבר מהיום הראשון בו עולה האתר לאוויר, או כמה שיותר מוקדם
  • פעילות של בעלי העסק ברשת – על מנת לסייע למאמצי הקידום ,מומלץ שבעל העסק או אנשי מקצוע העובדים עימו יהיו פעילים ברשת, לפחות לתקופה מסוימת, למשל בפורומים מקצועיים שונים העוסקים בתחום פעילות זה. ככל שמפיצים ומפרסמים את שם העסק בפורומים רלבנטיים ברשת כך תתרחב ההיכרות עם המותג, מה שיגרום גם לגוגל להבין כי מדובר באוטוריטה בתחום, וכך יסייע למאמצי הקידום

 

לסיכום, הדבר הנכון והמתבקש מבחינת כל עסק קטן המעוניין לקדם את עצמו ברשת בצורה בשנים הקרובות בצורה היעילה ביותר הוא ליצור קשר עם חברת קידום אתרים מקצועית, וספציפית עם מומחה קידום אתרים בעל ניסיון עשיר בקידום אתרים של עסקים קטנים. כמה שיותר מוקדם במהלך חיי העסק, כך טוב יותר.

 

מחפשים קישורים חיצוניים לאתר שלכם? פני אלי. תמי לב, קישורים חיצוניים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('dd5f8421-db20-45e0-8045-92af96c7a781','/dyncontent/2024/11/6/daddbb05-61ab-48fc-86e2-4a2e9775ed76.jpg',18665,'צרפתי אייטם כתבה ',525,78,true,39325,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('dd5f8421-db20-45e0-8045-92af96c7a781','/dyncontent/2024/11/10/a49f1879-d056-42f8-9e00-419d14036c36.gif',18685,'סמי 1124 אייטם',525,78,true,39325,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('dd5f8421-db20-45e0-8045-92af96c7a781','/dyncontent/2024/11/21/a958bcda-98b6-4123-9c72-c37d94dfc83d.jpg',18730,'טנא 1124 מעברון עליון',525,78,true,39325,'Image','');},12]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה