ממתינים לאינסטלטור? אל תשבו בחיבוק ידיים!
22.12.20 / 08:12
ישנה שורה ארוכה של פעולות שאפשר ואף מומלץ לבצע בזמן שממתינים לאינסטלטור. אלו החשובות ביותר שבהן
אם אתם מתמודדים ברגעים אלה עם בעיית צנרת שברור לכם לחלוטין שאין לכם אפשרות לפתור לבד, רוב הסיכויים שהאינסטלטור כבר בדרך. חלק ניכר מהלקוחות שממתינים להגעתם של אינסטלטורים באר שבע נוהגים לשבת בחיבוק ידיים ולא לעשות דבר הקשור לתקלת הצנרת. על פניו יש בכך מן ההיגיון כיוון שבלאו הכי בעל המקצוע כבר נמצא בדרך ורבים מאתנו חוששים שכל ניסיון לטפל או לקדם את הטיפול בתקלה באופן עצמאי, יוביל בסופו של דבר להחמרתה. עם זאת, ישנם לא מעט דברים שבאפשרותנו לעשות כדי לזרז את הטיפול ולייעל אותו. קבלו את החשובים והמומלצים ביותר שבהם.
סוגרים את הברז הראשי ומונעים הצפה
אם המים באסלה עולים על גדותיהם, כל שעליכם לעשות בזמן ההמתנה להגעתם של אינסטלטורים באר שבע, זה לסגור את הברז שמזין את הניאגרה. הברז בכיור מטפטף ועוד רגע כל השיש יהיה מוצף? זה הזמן לסגור את השסתום או את הברז שממוקמים מתחת לכיור. פיצוץ בצנרת הוביל להצפה? מהרו לסגור את השיבר הראשי.
בהקשר זה נציין כי מומלץ מאוד לברר היכן ממוקם השיבר הראשי מבעוד מועד ולא להמתין לתקלה חמורה. כמו כן במקרה של הצפה, עליכם לוודא מיד לאחר סגירת השיבר, שהמים לא באים במגע עם רכיבים חשמליים כאלו ואחרים ובכלל זה מפצלים חשמליים, שקעים חשמליים וכיו"ב. אם המים כבר קרובים לשקעי החשמל לדוגמה, טוב תעשו אם תורידו את מפסק החשמל הראשי ללא דיחוי למניעת התחשמלות וקצרים.
הופכים את עבודת האינסטלטורים לקלה יותר
כדי לזרז את הטיפול בבעיית הצנרת, מומלץ "להכין את השטח" עבור ה-אינסטלטורים. אם לצורך העניין יש לכם בעיית צנרת בכיור שבמטבח, קרוב לוודאי שהאינסטלטור יצטרך להידחק לנישה שמתחת לכיור. לכן במקום להמתין לרגע האחרון, גשו למטבח, פתחו את הדלתות שמתחת לכיור ופנו את האזור מכל השקיות, התכשירים וחומרי הניקוי שאתם נוהגים לאחסן שם באופן קבוע.
אם הבעיה היא סתימה באמבטיה והאמבטיה מוצפת, במקום להמתין בחוסר מעש או אגב בהייה במסך הטלפון, הפשילו שרוולים, קחו דלי והתחילו לפנות את המים מהאמבטיה. כל זה יאפשר לאינסטלטור להתחיל במלאכת הטיפול בתקלה ללא דיחוי, מיד עם הגעתו לדירה.
מתעדים את השתלשלות העניינים
בדרך כלל לפני שהאינסטלטור מתחיל לטפל בתקלה, הוא נוהג לשאול את הלקוח מתי הבחין בתקלה וכיצד היא באה לידי ביטוי. לכן מומלץ מאוד לנצל את זמן ההמתנה לטובת העלאת פרטי התקלה על הכתב. במילים פשוטות, עליכם להכין רשימה מסודרת הכוללת את כל הפרטים הרלוונטיים לתקלה: ציינו למשל מתי שמתם לב שמשהו אינו כשורה, אילו פעולות ביצעתם עד כה כדי לנסות לפתור את התקלה, האם מדובר בבעיה נקודתית או בבעיה המשותפת למספר דירות, האם התקלה כבר התרחשה בעבר או שזו הפעם הראשונה שאתם מתמודדים איתה, האם הבעיה החמירה עם הזמן או שנותרה יציבה ועוד.
לומדים על התקלה ומגיעים מוכנים לביקור
הדרך הטובה ביותר להימנע מאי הבנה ובעיות תקשורת עם אינסטלטורים, היא ללמוד כל מה שאפשר על התקלה לפני הגעתם. בין השאר מומלץ ללמוד על דרכי הפתרון של התקלה, על הגורמים השכיחים ביותר לתקלה, על הרכיבים השונים שמעורבים בתקלה ועל טווחי המחירים של אפשרויות הטיפול השונות. לא זו בלבד שהכנת שיעורי הבית תקל על התקשורת, אלא שיש בפעולה הפשוטה כדי למנוע מכם להיגרר להוצאות גבוהות מדי שלא לצורך. בהצלחה!
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]