כיצד פרסום מאמרים יוכל לתרום לקידום עסקים?
13.12.20 / 10:43
כמקדמי אתרים, אתם כבר מודעים לעובדה שאחד הכלים החזקים ביותר לקידום הלקוחות העסקיים, הוא פרסום מאמרים באתרים שונים, עדיף כאלו שנחשבים מוכרים ובעלי תנועה רבה מידי יום. מתוך אותם מאמרים, מוציאים קישורים לאתרים אחרים שחייבים להיות רלוונטיים בדרך זו או אחרת לנושא המדובר במאמר. אם הקישור לא יהיה טבעי, הקורא לא ירגיש צורך ללחוץ על הקישור ולהמשיך לחקור ולקרוא עוד אודות הנושא לשמו מלכתחילה החל לקרוא את אותו מאמר.
3 דגשים חשובים של פרסום מאמרים
כאמור, פרסום מאמרים לא מתבצע סתם כך; המאמר לא יכול להיות בנוי מאוסף של מילים שאינן קשורות זו לזו ובעיקר לא כשמדובר במאמרים שמטרתם לקדם אתרים. אז איך עושים את זה?
- חשיבותן של מילות המפתח – יש ליצור רשימת מילות מפתח הרלוונטיות לאתר, שיסייעו לקדם את האתר במנועי החיפוש השונים. ההמלצה היא לבחור במילות מפתח שאמנם כמות החיפושים שלהן נמוכה, אך כך גם התחרות. ישנן מילים שכמות החיפושים שלהן כה גדולה, עד שהסיכוי שאתר חדש יצליח להעפיל על המתחרים שלו שכבר "תבעו" בעלות עליהן, נמוך מאוד.
- צפיפות מילות המפתח – שימוש ביותר מידי מילות מפתח בוורסיות שונות (לדוגמא גיזום עצים, גוזם עצים, גיזום עצים בעיר מסוימת), באותו מאמר, עלול ליצור את האפקט ההפוך. ההמלצה היא לשלב מילת מפתח אחת למאה מילים, כך שאם למשל כתבנו מאמר ובו 400 מילים, נשלב את מילת המפתח 4 פעמים.
- כתיבה טבעית – אחד העקרונות החשובים ביותר בכתיבת מאמר – כל מאמר, היא לכתוב בצורה כמה שיותר טבעית. ליצור המשכיות בין המילים, המשפטים והפסקאות, לתת ערך מוסף לקורא ואולי אפילו להצליח להעביר איזשהו מסר.
- מבנה נוח – בימים בהם לגולשים אין תמיד סבלנות להישאר יותר מידי בעמוד מסוים ולקרוא את כל המלל הכתוב בו, כתיבת המאמרים חייבת להתבסס על מבנה יעיל ונוח לקריאה; חלוקה לפסקאות, כותרות ביניים, מספור ונקודות ועוד רבים ונפלאים שמטרתם להפוך את הקריאה לנוחה ומהירה.
אבל מה עושים כשלא יודעים לכתוב?
פרסום מאמרים שמטרתם לקדם את האתר היא לא עניין של מה בכך, וביננו? ללקוחות שלכם אין באמת זמן לשבת ולכתוב כל כך הרבה, לבצע קניית קישורים מאתרים אחרים או לחפש מילות מפתח, כשיש עניינים אחרים שעליהם לנהל. בשביל זה אתם כאן, ועל מנת לעזור לכם לבצע את עבודתכם נאמנה אנחנו מציעים את שירותנו כמומחי קישורים, ולפנות לכם זמן לשאר המשימות שעליכם לבצע כמקדמי אתרים.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]