איך מבצעים סידור עבודה במשמרות למוקדים טלפוניים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d701eb82-c374-4a25-bf9a-abacc5d90ad0','/dyncontent/2024/10/13/2346d53b-46dd-4de0-950d-b147052409e2.jpg',18575,'מול 7 1024 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('d701eb82-c374-4a25-bf9a-abacc5d90ad0','/dyncontent/2024/9/15/c202a6d5-5805-4866-8db8-bcf9caca5af9.jpg',18347,'גודמן 0924 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

אם יש לכם מוקד טלפוני שאתם צריכים לאייש עם עובדים, סביר להניח שאתם מתמודדים מול משימה מורכבת. לכל עובד יש את הדרישות שלו, ובתור אלה שאחראיים על השיבוץ הזה אתם צריכים לרצות את כל העובדים, תוך כדי דאגה לכך שהמוקד יהיה מאויש ללא הפסקה. סידור עבודה במשמרות למוקדים טלפוניים יכול להיות הרבה יותר פשוט אם נעזרים במערכת אוטומטית.

FREEPIK

מערכת אוטומטית לטובת סידור עבודה במשמרות למוקדים טלפוניים

סידור עבודה במשמרות למוקדים טלפוניים הוא דבר מורכב. עליכם להתחשב באילוצי העובדים, אילוצי המערכת וכמובן לדאוג שבכל רגע נתון יהיה מי שיכול לקבל את השיחות הנכנסות. אם תבחרו לבצע את המשימה הזו בכוחות עצמכם, כנראה שהיא תיקח לכם זמן רב וסביר להניח שיש טעויות שלא תוכלו להימנע מהן. מנגד, מערכת אוטומטית לטובת סידור עבודה במשמרות למוקדים טלפוניים תוכל לבצע את כל הסידור בצורה אוטומטית, חפה מטעויות וכזו שעונה על כל האילוצים.

יתרונות המערכת:

מלבד העובדה שהמערכת חוסכת לכם זמן רב בתכנון לוח הזמנים של העבודה, האלגוריתם של האפליקציה מאפשר לכם להנות מיתרונות נוספים:

  1. ניתוח יעילות: בתור מנהלים, הדבר החשוב ביותר הוא לייצר תמריץ לעובדים על מנת שיפיקו מעצמם יותר. המערכת מאפשרת לכם לקבל ניתוח מיוחד שבודק את היעילות של כל אחד מהעובדים, וכך תוכלו לתגמל את העובדים שעבדו בצורה טובה יותר מבלי שהעובדים האחרים יוכלו לטעון לחוסר שוויון.
  2. תכנון הפסקות: כדי שהעובדים יוכלו לעבוד במשמרות בצורה יעילה, יש לאפשר להם לקחת הפסקות לטובת התרעננות. אחת הבעיות בהפסקות היא שהמוקד עלול להישאר ללא מענה, דבר שכמובן פוגע בעבודה עצמה. המערכת מאפשרת לכם לתכנן בצורה חכמה את ההפסקות, כך שבכל רגע יהיה מי שיכול לתת מענה לפניות מצד הלקוחות.
  3. הקצאת עובדים נכונה: אחד האתגרים הכי גדולים שיש לנו בתור מנהלים הוא לבצע בצורה נכונה את הקצאת העובדים. לכל זמן יש את כמות העובדים שנדרשת בו. הקצאה של מספר עובדים גדול מידי תוביל לבזבוז משאבים, ומנגד, לא כדאי להגיע למצב שבו המוקד לא מסוגל לתת מענה לפניות שהוא מקבל. המערכת עוזרת לכם לנטר את המספר המדויק של העובדים נדרשים בכל רגע נתון במוקד. 

סנכרון מול מערכות אחרות

עוד תכונה שיש למערכת וכדאי להכיר היא יכולת הסנכרון שיש לה עם מערכות אחרות. המערכת מסוגלת להתחבר למערכות מידע אחרות הרלוונטיות לשיבוצים במוקד הטלפוני.

לסיכום

אם אתם צריכים לבצע סידור עבודה במשמרות למוקדים טלפוניים עומדות בפניכם שתי אפשרויות:

האפשרות הראשונה היא לבצע את הסידור בכוחות עצמכם. לאפשרות הזו יש חסרונות רבים, ולכן ההמלצה שלנו היא לבחור באפשרות השנייה - מערכת חכמה ואוטומטית שתבצע את הסידור. כאן סיפרנו לכם על היתרונות הרבים שיש לעבודה עם מערכת כזו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('597785d4-f888-4823-aeb1-81cdd9bad84e','/dyncontent/2024/10/13/2346d53b-46dd-4de0-950d-b147052409e2.jpg',18575,'מול 7 1024 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה