איך השפיעה הקורונה על תחום בניית האתרים?

$(function(){setImageBanner('0556fa75-8942-4d80-b3f4-9bb21ae36677','/dyncontent/2024/11/6/254bd038-88a9-40b2-a1b6-279fd196209f.jpg',18667,'צרפתי אייטם כתבה 2',525,78,false,39323,'Image','');})

מאז שרשת האינטרנט פרצה לחיים של כולנו, העסקים מבינים את חשיבותה הרבה ולכן הנהלת עסק שמכבד את עצמו פונה לאיש מקצועי בתחום זה ומבקש ממנו לבנות עבורו אתר יפהפה שייצג את החברה. בעסקים גדולים בונים יותר מאתר אחד ומייעדים כל אחד מהם לתחום אחר. קצב בניית האתרים היה אחיד לאורך שנים רבות. המהפך התרחש בעת פרוץ מגפת הקורונה וזאת כיוון שעסקים רבים שלא היה להם אתר מושקע הבינו את הטעות שלהם ולכן מיהרו להזמין בנייה של אתר חדש וגם מי שכבר היה לו אתר, הבין שזה הזמן לשדרג אותו.

pixabay

אחד האתגרים הגדולים של בוני האתרים הוא בניית אתרים מורכבים אשר יש בהם קטגוריות רבות בהתאם לתחומי הפעילות של העסק ובנוסף לכך מדובר באתר שהוא מכירתי ולכן מוצגים בו סוגים רבים של פריטים. הדבר מצריך צילום איכותי של כל פריט, הוספת המספר הקטלוגי או הברקוד שלו, רישום מידע על כל אחד מהפריטים וביצוע של פעולות רבות נוספות, כדי ליצור חווית גלישה ללקוח.

השפעת הקורונה על איכות בניית האתרים

בוני האתרים עבדו בתקופת הקורונה בקצב מהיר מאד, הם ביצעו אפיון מעמיק לגבי הפעילות העסקית בחברה ובהתאם לכך בנו את האתר. ברוב המקרים האתר כלל גם אופציות מכירה ולכן הם היו אמורים להכיר את כל המלאים, לסווג אותם לקטגוריות השונות. אם מדובר בביגוד, הדבר כולל מידות, דגמים, צבעים ומידע רב על כל אחד מהמוצרים שמוצעים למכירה.

האתרים הללו הם מורכבים מאד ומכילים אלפי נתונים. בנוסף לכך בעת בניית האתרים נעשית הקפדה על בניית קטגוריות הגיוניות כדי להקל על הגולשים, מעבר מהיר ונוח כיוון שכל עיכוב יגרור אחריו נטישה של סל הקניות ויציאה מהאתר.   

אבטחת התשלומים

אבטחת התשלומים באתר האינטרנט היא נושא אקוטי ובכל פעם שמתבצעת בניית האתרים הייחודיים מבצעים גם אבטחה של מלוא מערך התשלומים. כך מאפשרים ללקוחות הפוטנציאליים לשלם בכל אמצעי התשלום האפשריים, כרטיסי אשראי, ביט, פייפל ועוד. כאשר הלקוחות רואים שהאתר מאובטח על פי הכללים הבין לאומיים, הם רגועים ומבצעים את ההזמנה.

הכנסה יחידה באמצעות האתר המקוון

הרצון להקים אתרי אינטרנט מהירים ומכירתיים נבע מהעובדה שבעת הסגרים כל החנויות הקמעונאיות בקניונים ובמרכזי הערים נסגרו ולכן לא יצרו כל הכנסה. ערוץ ההכנסות היחיד היה אתר האינטרנט ולכן היה רצון עז להפעיל אותו כמה שיותר מהר. ככל שנמשכה מגפת הקורונה והיו הגבלות שונות, כך הלקוחות קנו יותר ויותר פריטים מכל סוג שהוא, לאחר בניית האתרים.

ההכנסות הללו הצילו במקרים רבים את העסקים לאור העצר הכללי של ההכנסות, דבר שפגע להם מאד בתזרים המזומנים ובמצבם הפיננסי בבנק. זו הסיבה שעסקים רבים קרסו כשלא היו להם הכנסות.

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c0a1d4df-94ce-4d0c-9cfc-9524aa670006','/dyncontent/2024/11/6/daddbb05-61ab-48fc-86e2-4a2e9775ed76.jpg',18665,'צרפתי אייטם כתבה ',525,78,true,39325,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c0a1d4df-94ce-4d0c-9cfc-9524aa670006','/dyncontent/2024/11/10/a49f1879-d056-42f8-9e00-419d14036c36.gif',18685,'סמי 1124 אייטם',525,78,true,39325,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה