בעירייה אישרו למכבי חיפה לארח באצטדיון טרנר



לאחר שנשלחה בקשה אישית לראש העיר, בעירייב הודיעו באופן רשמי כי יאפשרו לירוקים לארח את משחק הבית שלהם באצטדיון טרנר ביום שני

צילום: זאב דיקמן

לאחר מה שהיה נראה כסאגה שמתפתחת לחילופי האשמות בין הפועל באר שבע למכבי חיפה, הוחלט באופן רשמי כי הירוקים יוכלו לארח את משחק הבית נגד חדרה, כאן באצטדיון טוטו טרנר.

כאמור, בשל אילוצי פיקוד העורף בחיפה, במועדון מהכרמל ביקשו להעביר את המשחק נגד הפועל חדרה למקום בו אין מגבלות, קרי אצטדיון טוטו טרנר. תחילה בהנהלת האצטדין סירבו שכן לוח הזמנים לא מאפשר זאת, אך במכבי חיפה לחצו ודרשו ופנו להתאחדות ולעירייה עצמה מספר פעמים.

לבסוף, בעקבות התערבות של ראש העיר רוביק דנילוביץ', הוחלט כי מכבי חיפה תארח את משחקה הקרוב באצטדיון טרנר. מעיריית באר שבע נמסר: "מדינת ישראל נמצאת במלחמה קשה וכואבת. בכל יום נופלים בקרבות חיילים גיבורים שמגנים על כולנו ומאפשרים לנו להמשיך לחיות ולנהל את שגרת חיינו! בשעה שאחינו בצפון מופצצים בטילים, חובה עלינו לגלות סולידריות ולסייע. לאחר התייעצות בין ראש עיריית באר שבע- רוביק דנילוביץ׳ למפקד מרחב הנגב במשטרת ישראל-תנ״צ אפי שימן ומפקד תחנת באר שבע-נצ״מ שלומי דראי, הוחלט לאשר קיום המשחק של מכבי חיפה ביום שני באיצטדיון טרנר, בהתאם לנהלים ולהוראות המשטרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה