אחרי משחק רווי דרמות: הפועל באר שבע/דימונה עם ניצחון בכורה העונה



בתום משחק רווי תהפוכות גברו האדומים 73:78 על הפועל עפולה, ועלו למאזן 1-1 בליגת ווינר סל. 21 נקודות למולינאר. ביום שני הבא: יארחו האדומים את הפועל ת"א

קרדיט: באר שבע נט

הקבוצה של אורן אהרוני נקלעה לפיגור דו־ספרתי עוד ברבע הראשון, אבל הצליחה לחזור למשחק בזכות רבע שני של 23:9. המארחת הנתה מערב פורה של אייברסון מולינאר – שקלע 21 נקודות והוביל את רשימת הקלעים של קבוצתו בפעם השנייה ברצף. במשחקה הבא, שייערך בעוד שבוע בדיוק, תארח החבורה מבירת הנגב את הפועל "שלמה" תל אביב.

הגארד הפנמי קלע את מרבית הנקודות שלו אחרי ההפסקה, כשמי שמוביל את החבורה באדום במחצית הראשונה הוא אריק גריפין – שקלע תשע נקודות כבר ברבע הראשון והוסיף אליהן עוד שתיים עד לסיום. עידו פליישר, שחזר לקדנציה שנייה בליגת ווינר סל והתאחד עם מאמנו מקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, הציג 13 דקות נהדרות מהספסל – כשהוא רושם בהן חמש נקודות, שבעה ריבאונדים (ארבעה בהתקפה) ושלושה אסיסטים.

פול סקראגס, שנהנה מאחת מאותן מסירות, אומנם דייק רק ב-1/6 מחוץ לקשת – אך החטיא רק זריקה אחת משאר הטווחים בדרך ל-15 נקודות יעילות. 13 מ־16 האסיסטים של המארחת הגיעו משחקניה הישראלים, כשנטע סגל מוביל אותה עם שישה כאלה – וללא אף איבוד. ספנסר וייס, שמסר ארבעה משלו, הוסיף גם שבע נקודות ושבעה ריבאונדים בדרך למדד הפלוס־מינוס הגבוה ביותר אצל המנצחת (+16). 

קרדיט: הפועל ''אלטשולר שחם'' באר שבע/דימונה

מן העבר השני, הקבוצה של אריאל בית הלחמי רושמת הפסד שני ברצף – כשהיא שוב מסתכלת על דף הסטטיסטיקה שלה ורואה אחוזים לא טובים מקו העונשין עם 13/20 בלבד (65%). ג'סטין מאטס אומנם היה אחראי לארבע החטאות קריטיות מהטווח, אך תרם שורה סטטיסטית מגוונת – 20 נקודות, חמישה אסיסטים, ארבעה ריבאונדים וארבע חטיפות – בדרך ל־29 נקודות מדד. גם ג'יילן לאקיו הורגש היטב ב־30 הדקות שבהן שיחק, וסיים עם 16 נקודות וכמה מהלכים אתלטיים במיוחד. אייל הראל, שקיבל 17 דקות, קלע נקודות ראשונות במדי קבוצתו החדשה בליגת העל והיה אחד האחראיים למשחק הצמוד ברבע האחרון כשהוא מסיים עם תשע נקודות – יותר מסך כל הנקודות שקלע עד כה בליגה הבכירה – וכמובן גם שיא קריירה, שסביר מאוד להניח שלא יחזיק הרבה זמן. במחזור הרביעי תשחק הקבוצה מבירת העמק באנרבוקס בחדרה, כשתתארח אצל הפועל "Rivulis" גליל עליון. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה