רוביק הפך לסוכן נדל"ן? ההצעה המסקרנת של ראש העיר ליזמים



היכן שעמד במשך שנים המרכז לנפגעי תאונות עבודה, מנסה העירייה כעת להקים בית קפה או מסעדה. אז כיצד משווקים את המקום ליזמים? אפילו רוביק דנילוביץ' נרתם למשימה

קרדיט - רוביק דנילוביץ' (תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א')

"אנחנו רוצים לאתגר ובעיקר לעניין את היזמיות והיזמים שלנו'', טוען רוביק דנילוביץ' בפתח הסרטון שעלה לרשתות בימים האחרונים בעודו עומד בחזית מבנה עות'מאני בעיר העתיקה בבאר שבע.

עוד הוסיף רוביק: ''כמה פעמים אנחנו הולכים לבתי קפה מיוחדים בעולם? אז הנה כאן בעיר העתיקה, איפה שיש מלא חנייה אנחנו רוצים שתקימו את הקסם הבא. תייצרו לנו את הקסם הבא של העיר העתיקה, קדימה''.

כאמור, מדובר במבנה פעם בו שכן במשך עשרות שנים ארגון נכי תאונות עבודה ואלמנות תאונות עבודה ואשר נמצא בבעלות עיריית באר שבע. אז מי יהיה מוכן לקחת על עצמו את האתגר? ובכן, מי שכן יסכים, יצטרך לקחת בחשבון כי העיר העתיקה מתמודדת בשנים האחרונות עם בעיות קשות של הכנסה - בין היתר בשל מחסור בחנייה, כאשר איפה שיש חנייה היא בתשלום, לא מעט פשיעה ותנועת לקוחות די דלה.

עם זאת, בעירייה מנסים פעם אחר פעם להעלות את קרנו של האיזור - דרך הורדת הארנונה. אז האם השכנועים של רוביק אכן יעבדו? אנחנו בבאר שבע נט נמשיך ונעקוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה