"קבלת פנים חמה": חלוץ הרכש החדש של הפועל באר שבע נשדד בביתו



אלמונים פרצו הלילה לביתו של החלוץ הפולני, בעוד האחרון ניסה אף לרדוף אחרי אחד מהם. האם זה הוא יחשוש להישאר בבירת הנגב בעקבות האירוע הקשה?

תמונה לא נבחרה

התחלה קשה במיוחד לחלוץ הפועל באר שבע, פטריק קלימלה לאחר שהלילה פרצו אלמוניים לדירה בה השתכן זה עתה. על פי הדיווח, החלוץ הפולני, שנחת רק השבוע בארץ - אף ניסה לרדוף אחרי אחד הפורצים אך לא הצליח והם נמלטו.

כאמור, קלימלה בן ה-24 הגיע לבאר שבע מניו יורק, ושוכן בדירה באחת משכונות העיר. על פי הדיווח, מביתו של קלימלה נגנבו פריטים יקרי ערך, בהם תכשיטים, שעון ואפילו מסמכים שונים כמו דרכונו. בעקבות כך, עדכן השחקן את אנשי הקבוצה במקרה ואלו מצידם מיהרו לעזור לו להגיש תלונה במשטרה.

קלימלה נרכש מניו יורק רד בולס במדיה שיחק בשנתיים האחרונות וערך 63 הופעות בכלל המסגרות, כבש 14 שערים ובישל 11. כעת, מעניין יהיה לראות האם האירוע הקשה יגרום לחלוץ לחשוב פעמיים, האם להישאר בבירת הנגב, זאת לאחר קבלת הפנים "החמה" שזה עתה קיבל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה