עצב גדול: רויטל יהוד תובא היום למנוחות בב"ש



רויטל יהוד שהיא ובן זוגה נהרגו מרסיסי טיל שנורה אמש אל עבר קריית שמונה, תובא היום למנוחות בב"ש

רויטל יהוד. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

רויטל יהוד (45) ובן זוגה דביר שרביט (43) ז"ל נהרגו אמש מריסיסי טיל שנורה אמש אל עבר קריית שמונה. היום בשעה 17:00 תובא רויטל לקבורה בבית העלמין החדש בבאר שבע.

בני הזוג ז"ל התגוררו בשנתיים האחרונות בקריית שמונה. לפני כשנתיים החלימה רויטל ממחלת הסרטן והחליטה לעבור מאילת לקריית שמונה בעקבות בן זוגה שהחל לעבוד כקונדיטור בגליל.

בעקבות הלחימה בצפון ועל רקע פינוי תושבי קריית שמונה, ניסו במהלך החודשים האחרונים בני משפחתה של רויטל לשכנע אותה לצאת מהעיר ולהתפנות לבאר שבע, שם מתגוררת משפחתה של רויטל. ולמרות ניסיונות השיכנוע, החליטו רויטל ודביר להישאר בעיר יחד עם שלושת הכלבים שלהם, שנהרגו גם הם מרסיסי הטיל שנפל בסמוך אליהם.

אחותה של רויטל נפרדה ממנה בכאב: "הלב שלנו שבור ואנו לא מאמינים שרויטל כבר לא איתנו. רויטל הייתה אשה שכל כולה טוב. מי שמחזיר את נשמתו לבורא עולם בחודש תשרי ועוד לפני יום כיפור הוא צדיק ורויטל הייתה צדיקה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה