משרד הבינוי והשיכון משיק שירות דיגיטלי חדש להגשת בקשות לסיוע בדיור
02.04.25 / 10:35

השירות החדש, שפותח בשיתוף מערך הדיגיטל הלאומי, יאפשר לזכאים להגיש בקשות לסיוע בשכר דירה או דיור ציבורי בצורה מהירה, נוחה ומאובטחת – ללא צורך בהגעה פיזית

משרד הבינוי והשיכון, בשיתוף עם מערך הדיגיטל הלאומי, משיק שירות חדש המאפשר הגשה מקוונת לקבלת סיוע בשכר דירה או דיור ציבורי. השירות הדיגיטלי החדש נועד לייעל ולקצר את תהליך הבקשה, תוך מתן אפשרות למילוי טופס מקוון בצורה נוחה, מאובטחת וידידותית למשתמש.
כחלק מהשיפור המתמיד בשירותי המשרד, פותח טופס הגשה חדש המאפשר לזכאים להגיש את בקשתם בקלות וללא עלות. תהליך ההגשה כולל הזדהות דרך מערכת ההזדהות הלאומית, בחירת חברת הרשמה לטיפול בבקשה, ושמירת ההתקדמות להשלמה במועד מאוחר יותר. עם שליחת הטופס, מתקבלת הודעה על קליטתו, וצוות המשרד מתחיל בטיפול בפנייה.
למי שאין אפשרות להשתמש בשירות המקוון, ניתן עדיין להגיע פיזית לאחת מחברות ההרשמה ולקבל סיוע מנציגי החברה. משרד הבינוי והשיכון ממשיך לפעול להנגשת פתרונות דיור ולשיפור השירות לציבור.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:ram@isnet.co.il
