יו"ר קבוצת קסטרו הודיס במפגש עם אנשי עסקים באר שבעיים
19.06.24 / 14:05
אירוע מדהים נרשם השבוע בלשכת המסחר והתעשיה באר שבע והנגב, כאשר גבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו הודיס, ריתק את הקהל הרב בהרצאה בנושא "מאסטרטגיה להצלחה עסקית"
עשרות ראשי ארגונים, מנהלי שיווק, יועצים משפטיים ובעלי עסקים, חברי הלשכה, גדשו את הסניף, ברחוב רמב"ם 30, בבאר שבע. הנוכחים בהרצאה שאלו שאלות בסוף הערב המרתק, קיבלו תשובות אמיתיות, בגובה העיניים, ושבו לבתיהם, כשהם מצויידים בהרבה חומר למחשבה שיווקית ועסקית.
גבי רוטר סקר את ההסטוריה של קסטרו, הציג שיקולים, שהנחו את מנהליה בהחלטות על מיזוגים וסגירת מוצרים לא רווחיים וגילה: "היו לנו הפסדים בגרמניה, אבל רווחים בישראל. בתחילת המלחמה החלטנו לצמצם הלוואות ולהגדיל את המזומנים של הקבוצה באמצעות צמצום מלאים".
נשיא הלשכה, יורם אוחיון, והרוח החיה שמאחורי המפגש המוצלח, המנכ"ל עו"ד רפי גיל, השתתפו בשאלות והיו חלק מהחוויה, שהוערכה בקרב וותיקי הלשכה כאחת המוצלחות בתולדותיה. גבי רוטר דיבר על גיוון המוצרים בהיבט האסטרטגי המוביל:"מותגים משלימים ולא מתחרים". גבי פירט את הכניסה של הקבוצה ל"אורבניקה" וגילה, כי 50% מהמחזור של הקבוצה מגיע ממכירת מוצרים לבית והמחצית השניה מביגוד במחירים זולים.
יו"ר קבוצת קסטרו הודיס ציין, כי במלחמה, שאין וודאות לגבי תאריך סיומה, הקניונים עובדים, הישראלים טסים פחות לחו"ל, ובקבוצה "החלטנו לא לקחת הלוואות והפכנו מלאי לכסף".
הקבוצה נכנסה לתחום הקוסמטיקה הירוקה ומשווקת מוצרי "איב רושה", בארץ ובארצות הברית, כאשר המכירה נעשית בדוכנים. המותג "קיקו"- מוצרי איפור, נמכר בחנויות, ולא בדוכנים, וזאת בעקבות הדרישות של הקונות. הרבה רעיונות לביצוע שינויים בעסקים בתקופת המלחמה הוצגו בהרצאה המרתקת, שהשאירה טעם של עוד והרבה אופטימיות לעסקים.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]