חדשות השבת: נהג רייזר התהפך בצומת גורל, מצבו אנוש



מספר תאונות דרכים התרחשו בנגב במהלך השבת, המרכזית שבהן בצומת גורל - שם רכב רייזר התהפך ושני הנוסעים הובהלו לסורוקה, אחד מהם במצב אנוש

קרדיט - מד"א

אירועי יום שישי:

בשעות הבוקר, בשעה 09:17 התקבל דיווח במוקד מד"א על תאונת דרכים בין שני כלי רכב ברהט. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה 4 פצועים, בהם: אחד בינוני בן 18 עם חבלת ראש ו-3 קל בגילאי 42, 27 ו-11.

כמה שעות מאוחר יותר, התקבל דיווח על תאונת דרכים עם מעורבות אופנוע ואוטובוס בכביש 2499 סמוך לעין תמר. חובשים ופראמדיקים פינו לבי"ח סורוקה רוכב אופנוע בן 36 במצב בינוני עם חבלות בגפיים. לקראת כניסת השבת, כוחות מד"א הוזעקו לזירה בה רכב שהתנגש בעמוד והתהפך בכביש 40 סמוך למחלף נאות חובב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה שני פצועים, בהם גבר כבן 40 במצב בינוני עם חבלות בפלג גופו התחתון ואחד קל.

אירועי יום שבת:

היום בשעה 14:37 התקבל דיווח במוקד מד"א על טרקטורון עם שני רוכבים שככל הנראה התהפך והפצועים הובאו לחבירה עם צוותי מד"א בכביש 40 בסמוך לצומת גורל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה גבר כבן 35 במצב אנוש עם חבלה רב מערכתית קשה, תוך כדי פעולות החייאה. מהמקום פונה נער בן 16 במצב קשה, בהכרה עם חבלות בגופו לאחר שטופל על ידי צוותי מד"א. 

אחראי מתנדבים במרחב נגב וחובש בכיר במד"א רונן גריזק, סיפר: "ראינו את 2 הפצועים ישובים ברכב פרטי כשאחד מהם מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ושניהם סבלו מחבלות קשות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו את הפצוע האנוש בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה מתקדמות. מהמקום פונה הנער שנפצע באורח קשה לבית החולים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה