היישוב הבדואי נפל קורבן לעבריינים: כך הצליחה המשטרה לסכל מספר אירועי ירי בנגב



מרדפים רגליים, מעצר חשודים עם נשק טעון ועבודת שטח בלתי נגמרת: שוטרי מרחב נגב הצליחו השבוע לסכל מספר אירועי ירי, אבל הסוף עוד רחוק

קרדיט - דוברות מרחב נגב

בזכות פעולתם של שוטרי מחוז הדרום, השבוע נמנע ירי במספר מוקדים בנגב: האירוע הראשון התרחש בערוער, שם - בתום מרדף רגלי עצרו בלשי מחוז דרום ולוחמי מג"ב חשוד שהחזיק רובה עם מחסנית טעונה. בנוסף תפסו הכוחות 2 ארגזי תחמושת.

הפעילות ביישוב הגיע לאחר מספר מקרה ירי במקום, מה שהוביל לפחד רב בקרב התושבים. כוחות משטרה גלויים וסמויים נפרסו במקום, וכאשר החשודים התגלו - החלו הכוחות בביצוע מעצרם. במהלך הפעילות זיהו הכוחות חשוד שהחזיק בנשק ולאחר מרדף רגלי עצרו אותו.

קרדיט - דוברות מרחב נגב

על החשוד נתפס נשק מסוג M-16 טעון במחסנית מלאה, בנוסף בסריקות איתרו השוטרים ארזי תחמושת מלאים בתחמושת מסוג 5.56. החשוד, בשנות ה-20 לחייו יחד עם הממצאים הועברו לחקירה במשטרת ישראל. מספר ימים עברו, וכוחות משטרה רבים שוב הוכנסו ליישוב, הפעם בשעת לילה מאוחרת.

הבלשים הגיעו לנקודה בשטחים הפתוחים שבגזרה ואיתרו את מקום המסתור של הנשקים במהלך הפעילות תפסו בלשי המשטרה נשק מאולתר המורכב מחלקים של רובה M-16 וקלצניקוב ועוד רובה מאולתר מסוג 'קרלו'. בנוסף נתפסו מחסניות ושקית עם תחמושת בתפזורת יחד עם אמצעי פירוטכניקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה