אלפים קנו ביממה האחרונה: ב"סופר הצינור" מדווחים על פתיחה מוצלחת

$(function(){setImageBanner('f5fa8983-3a16-4e6e-afca-91ebd4a19125','/dyncontent/2024/11/6/254bd038-88a9-40b2-a1b6-279fd196209f.jpg',18667,'צרפתי אייטם כתבה 2',525,78,false,32653,'Image','');})

כפי שדיווחו בתוכנית "הצינור" ששודרה אמש, מאות הגיעו לפתיחה אמש של "סופר הצינור" בבאר שבע, הסופר החברתי הראשון בישראל

אנשים קונים בסופר הצינור אמש. תוכן גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א בחוק זכויות היוצרים

בתכנית ה"צינור" דיווחו אמש על פתיחה מוצלחת של "סופר הצינור" כאשר מאות אנשים הגיעו בכדי להתרשם מן הסופר החדש. בצינור טוענים כי הסל הנמכר אצלם זול משמעותית מסופרים אחרים, כאשר שווי סל של 200-300 ₪ בסופר "הצינור" עשוי לעלות כ-1000 ₪ בסופרים אחרים.

אמש (18.12.23), בשעה 19:00, נפתח הסופר החברתי הראשון "סופר הצינור" במרכז חן (שכונה ב') ברחוב ביאליק 26. אל הפתיחה החגיגית הגיע גיא לרר, מנחה תכנית הצינור, רוביק דנילוביץ' ראש עיריית ב"ש, אמיר שואן ממערכת הצינור ועוד מאות אזרחים סקרנים, שבאו לבחון את הסופר החדש. 

בתוכנית ה"צינור" ששודרה אמש, הגיבו בצינור לטענות שעלו לפיהן ישנם מוצרים בודדים שהינם יקרים יותר מהמצופה וטענו כי מדובר בסה"כ ביום הראשון וכי הם עדיין בתהליכי למידה ועל כן יפיקו לקחים בנושא, ימצאו מוצרים תחליפיים או יבחנו הוזלת מחירי מוצרים מסוימים.

גיא לרר מנחה תכנית הצינור נאם בטקס הפתיחה: "אמרו לנו שבזמן מלחמה זה לא יעבוד כי כל תשומת הלב היא במלחמה, אך אנחנו אמרנו, כי דווקא בזמן מלחמה, כשכולם מעלים מחירים ואף אחד לא סופר אותנו, דווקא עכשיו אנחנו נבוא לפתוח את הסופר הכי זול בישראל, ודווקא בב"ש ודווקא בשכונה ב' ".

רוביק דנילוביץ' שהגיע גם הוא לטקס הפתיחה והתכבד בגזירת הסרט האדום נאם אף הוא: "זה קהילתי, זה חברתי, זה כלכלי וזה שלנו", אמר רוביק.

גם בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של הצינור הערב (יום שלישי 19.12 בשעה 17:19) התייחסו לפתיחה המוצלחת לטענתם של הסניף החדש: "היה טירוף אתמול בב״ש ובאמת שהיינו בטוחים שיהיה קשה בגלל המלחמה. אבל מאות באר-שבעים באו וסה״כ ביממה האחרונה אלפים קנו בסניף החדש של סופר הצינור".

"כי גם כשהתותחים רועמים אנחנו צריכים לחיות. ואנחנו צריכים שלא ינצלו אותנו. ואנחנו צריכים שלא יספרו לנו שיקר בגלל החותים. ושלא ימשיכו למצוא אלף תירוצים שבסופם תמיד נצא מופסדים".

אמיר שואן, ראש מחלקת תחקירים ומנהל הפרוייקטים בתכנית "הצינור" שעומדת מאחוריי היוזמה המבורכת, העלה אף הוא פוסט ובו התייחס לפתיחה של "סופר הצינור" אמש: "אני חייב לספר לכם על יום מרגש, יום עם קצת אור בתוך כל הבשורות הקשות. הייתי היום בבאר שבע וראיתי את "סופר הצינור" ".

"דווקא עכשיו, בשיא הלחימה, לפתוח סופר חברתי בדרום, סופר עם מבצעי כסאח לחיילים במדים ולמחזיקי כרטיס עוטפים בעבור אלפי המשפחות שפונו מישובים שנפגעו".

"טוב אתם בטח רוצים לדעת כמה יעלו דברים? אני אגיד לכם רק משפט אחד על זה, בלי להיכנס למספרים, בכמה מאות שקלים, משפחה יכולה לאכול יפה במשך שבוע שלם. אם אתה חייל במדים אתה רוכש במאה שקל אוכל להמון זמן. בואו תעשו קניות, לא מאמין שתרצו לקנות במקום אחר אחר כך". 

רגע גזירת הסרט האדום. קרדיט תכנית "הצינור"

סופר "הצינור" הינו סופר חברתי שמופעל ע"י עמותת אשל חב"ד והוא סופר ללא מטרות רווח, כלומר הפער בין מחיר המכירה של המוצר למחיר הקניה נועד אך ורק לכיסוי עלויותיו של הסופר, לרבות שכר העובדים וההנהלה. בניגוד לסופר רגיל, בסופר "הצינור" אין בעל הון שגוזר בסוף קופון שמן מרווחי הסופר, מה שיאפשר לסופר למכור מוצרים במחירים זולים בהרבה. 

הסניף שנפתח אמש בב"ש הינו הסניף הקבוע הראשון של "סופר הצינור" (יישאר פתוח לכל הפחות שנה ויוחלט בהמשך האם להשאירו פתוח בהתאם להצלחת הסניף), זאת לאחר פיילוט מוצלח שנערך בת"א שמטרתו הייתה לבדוק האם הציבור מוכן לשנות את הרגלי הצריכה שלו ולצרוך מוצרים תחליפיים במקום את המותגים הגדולים והידועים.

בסופר החדש בב"ש צפויים להימכר כ-2000 מוצרים משלל קטגוריות לרבות בשרים, דגים, גבינות ומוצרים יבשים, מה שיאפשר ללקוחות השונים לבצע קנייה גדולה ומרוכזת במקום אחד. מעבר לכך בסופר החדש צפויים הלקוחות למצוא מותגים חליפיים לצד המותגים הוותיקים והמוכרים, כאשר המותגים החליפיים צפויים להיות זולים בהשוואה לאותם מותגים גדולים. הדבר יאפשר לציבור הצרכנים לקנות מוצרים שזהים למוצרים הממותגים רק במחירים אטרקטיביים.

לגבי המודל החברתי טוענים ב"צינור" כי למעט מבצע פתיחה לחיילים ולמפונים לאור התקופה הקשה בה אנו מצויים, לא יהיו מבצעים בסופר אלא מחירים זולים וקבועים. ב"צינור" מסבירים כי בכל הקשור למבצעים שעורכות הרשתות הגדולות כיום מדובר ב"מבצעים ממומנים" שמוזילים מוצרים בצורה מלאכותית וזמנית.

כלומר, רשתות שיווק שונות מוכרות לעיתים מוצרים במחירי הפסד רק בכדי למשוך עוד לקוחות ולקבל עוד פרסום, כמו מבצעים של עוף בשקל, שיוצרים מראית עין כאילו הסופרים הגדולים לעיתים זולים יותר. אך בעוד אותו סופר גדול לרוב מפסיק בשלב כלשהוא את המבצע על מוצר מסויים שנמכר במחירי הפסד וחוזר לתמחר אותו במחיר רגיל, ב"סופר הצינור" אותו המוצר צפוי להימחר במחיר נמוך באופן תמידי, דבר שיתאפשר לאור העובדה שהרווח התפעולי מראש הוגדר להיות נמוך יותר.

על כן מצהירים ב"צינור" כי לא ימכרו מוצרים במחירי הפסד כטריק שיווקי למשיכת לקוחות נוספים, אלא רק מחירים שיניבו להם רווח תפעולי קבוע והוגן על כלל המוצרים בשיעור של 15% שישמש אך ורק לכיסוי העלויות השונות הכרוכות בתפעול הסופר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ea4ca9f8-b5cf-4079-a8d9-bb2bf316d3f4','/dyncontent/2024/11/10/a49f1879-d056-42f8-9e00-419d14036c36.gif',18685,'סמי 1124 אייטם',525,78,true,32654,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('ea4ca9f8-b5cf-4079-a8d9-bb2bf316d3f4','/dyncontent/2024/11/6/daddbb05-61ab-48fc-86e2-4a2e9775ed76.jpg',18665,'צרפתי אייטם כתבה ',525,78,true,32654,'Image','');},15]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה