בנותיו של הרופא הגיבור מסורוקה: ''אבא החליט לצאת להגן על יישובי העוטף''



ד"ר איתן נאמן, דמות מוכרת ואהובה בקרב הצוותים הרפואיים של סורוקה - הנרג מספר ימים לאחר מתקפת הטרור הקטלנית כאשר עוד לפני כן פעל בצורה נרחבת ביום התקיפה ועזר לטפל באלפי פצועים

איתן נעמן ז"ל. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים"בבוקר שמחת תורה, כשאבא החליט לצאת להגן על יישובי העוטף, היה לו שיקול אחד: עם ישראל. ועל העם הזה הוא נלחם כל חייו, בין אם זה היה במילואים ובין אם זה היה בטיפול בילדים כאן, במקום הזה שהוא כל כך אהב. כי הוא הבין בגיל מאוד מוקדם שאת החיים חיים רק פעם אחת וצריך ללמוד לנצל אותם, ולפי דעתי זה המסר הכי חשוב שהוא השאיר לנו אחרי מותו".

את המילים האלה, שנוגעות בכאב ובתקווה כאחד, הקריאו הבוקר ילדיו של ד"ר איתן נאמן ז"ל, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית חולים סבן לילדים בסורוקה, שנפל בקרבות ההגנה על יישובי העוטף, בטקס הזיכרון שהתקיים הבוקר לציון שנה לטבח ולפרוץ מלחמת חרבות ברזל, טקס שנפתח בדקת דומייה.

יחד עם יעל, יהונדב, נעמה, אבינעם, אביתר, דוד, יהודה וצור, אשתו וילדיו של איתן ז״ל, התייחדנו כולנו עם זכרם של עובדי סורוקה שנרצחו ונפלו באותה שבת שחורה: ד"ר איתן נאמן שעוד הספיק לטפל בפצועים לפני שהוקפץ למילואים, ד"ר דניאל לוי שנרצח בזמן שטיפל בפצועי קיבוץ בארי, אדריאן אן נטע ונעמי דגני, אחיות בגמלאות שנרצחו בבתיהן בעוטף, ובני משפחה של עובדים ועובדות בסורוקה. יחד המשכנו לייחל לשובם בקרוב של כל החטופים והחטופות.

בשנה שחלפה צוותי בית החולים העניקו טיפולים בחלקם הגדול מצילי חיים למעל 3,600 פצועים, תוך עמידה איתנה והמשך מענה רפואי לתושבי הנגב. גם בימים אלה סורוקה ממשיך לעמוד בחזית הטיפול ומקבל פצועים מהלחימה מרצועת עזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה