מוטב מאוחר מאשר אף פעם: באופקים הציגו את הכלי הדיגיטלי שיקל על תושבי העיר

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('48e3daeb-7b61-4c51-9a66-b2376ff12909','/dyncontent/2024/11/6/254bd038-88a9-40b2-a1b6-279fd196209f.jpg',18667,'צרפתי אייטם כתבה 2',525,78,true,32653,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('48e3daeb-7b61-4c51-9a66-b2376ff12909','/dyncontent/2024/11/3/3700b707-4cc7-4fe9-b095-b1a84375c5f3.jpg',18606,'משען 1124 אייטם',525,78,true,32653,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('48e3daeb-7b61-4c51-9a66-b2376ff12909','/dyncontent/2024/11/4/aecd05a0-16c9-4fec-aca7-e7d716289eef.jpg',18646,'גם וגן אייטם כתבה ',525,78,true,32653,'Image','');},15]]);})

בעיריית אופקים הציגו לאחרונה את שירות הצ'אט בוט אשר נותן מענה בוואטסאפ, והתושבים כבר מתלהבים

קרדיט- עיריית אופקים

פנייה למוקד העירוני הינה פורצדורה לרוב מסורבלת ומפרכת. בעוד בערים רבות בארץ כבר התקדמו למתן שירות אוטומטי דרך הוואטסאפ, ישנן רשויות אשר השכילו להתעורר מעט מאוחר. אחת מהן היא אופקים, שהציגה לאחרונה את השירות החדש אשר ניתן לתושבי העיר.

בעירייה השיקו את הצ'ט בוט (נציג שירות וירטואלי) לנוחות התושבים ובהודעה שפורסמה לאחרונה נמסר: נתקלתם במפגע בטיחות וחשבתם לעצמכם שחבל שלא יכולתם לצלם ולשלוח בו במקום למוקד הרשות? רציתם לקבוע תור למחלקת הנחות ולא מצאתם את העמוד הרלוונטי בדף העירייה? שכחתם מהם ימי פינוי האשפה והגזם? בדיוק לצורך זאת נולד באופקים שירות חדש לתושבים: מעתה ניתן לעשות (כמעט) הכל דרך פניה לנציג שירות וירטואלי (צ'ט בוט), באמצעות אתר עיריית אופקים או הודעת וואצאפ למוקד העירוני. 

עוד נמסר מעירייה כי ''השירות העירוני החדש מאפשר לתושב לקבל מענה ממגוון רחב של מחלקות ואגפים - כל זאת בהתכתבות ישירה ובאמצעות הטלפון או המחשב. כדי להתחבר יש לשמור את המספר, להיכנס לוואצאפ ולשלוח הודעה לנציג הוירטואלי - או ללחוץ על הצלמית המופיעה באתר העירייה (למטה מצד ימין) וכאמור להתחיל לקבל שירות בהתאם לצורך. באמצעות השירות ניתן גם לצרף תמונות, סרטונים, מיקומים והכי חשוב – לנהל צ'ט חי עם נציג/ת שירות 106, נציג/ת מחלקת ההנדסה (כרגע רק בשעות קבלת קהל) ובהמשך גם עם מחלקות נוספות''.

"השירות החדש מצטרף לדרכי התקשורת הדיגיטליות הקיימות שלנו – כתובת מייל, אתר הרשות וכמובן לאפשרות לפנות למוקד העירוני באמצעות חיוג למספר 106 מכל טלפון סלולרי", אמר מנהל אגף שירות לתושב בעיריית אופקים, דניאל אורי. "אנחנו ממשיכים לחדש ולשפר כל העת את התקשורת עם התושבים שלנו, כך שתהיה מהירה, יעילה, דו כיוונית ומפרה. אני קורא לתושבים להשתמש בשירות ולשלוח לנו משוב – לדווח לנו על כל תקלה - אם ישנה – בשירות, ולהציע הצעות לשיפור''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('128fbd21-2ec0-45e9-bc60-9d1fb4ff06ec','/dyncontent/2024/11/3/3700b707-4cc7-4fe9-b095-b1a84375c5f3.jpg',18606,'משען 1124 אייטם',525,78,true,32654,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('128fbd21-2ec0-45e9-bc60-9d1fb4ff06ec','/dyncontent/2024/11/3/ac81ec96-25dd-4f87-aa99-8d29304535b3.jpg',18614,'קותאי 1124 אייטם',525,78,true,32654,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה