מי המנצחים של האקתון BGU 2.0?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f8623b7c-7e79-47dd-89cc-3870d3aa86f7','/dyncontent/2024/11/4/aecd05a0-16c9-4fec-aca7-e7d716289eef.jpg',18646,'גם וגן אייטם כתבה ',525,78,true,33969,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f8623b7c-7e79-47dd-89cc-3870d3aa86f7','/dyncontent/2024/11/6/254bd038-88a9-40b2-a1b6-279fd196209f.jpg',18667,'צרפתי אייטם כתבה 2',525,78,true,33969,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f8623b7c-7e79-47dd-89cc-3870d3aa86f7','/dyncontent/2024/11/3/3700b707-4cc7-4fe9-b095-b1a84375c5f3.jpg',18606,'משען 1124 אייטם',525,78,true,33969,'Image','');},7]]);})

האקתון BGU 2.0 שנועד למצוא מיזמים שישפרו את חווית הסטודנט בעידן הדיגיטלי הגיע לקיצו. 200 משתתפים, 55 צוותים, 37 מיזמים, 20 מנטורים, 15 שופטים, 3 מיזמים מנצחים!

האקתון הוא תחרות מקוונת נושאת פרסים במהלכה הצוותים המשתתפים יוצאים לאתגר חוויתי ומעשיר בנסיון להיות אלה שישפיעו על חווית הסטודנט העתידית באוניברסיטת בן גוריון בנגב.  המטרה היא התאמת האקדמיה לחשיבה חדשנית ועדכנית הכוללת הטמעת ופיתוח פתרונות טכנולוגים לאתגרים קיימים, כמענה לשינויים המתרחשים בעולמנו בעקבות אתגר הקורונה ובכלל. ​

במהלך שלושה ימים בשבוע שעבר (13-15/9)​, עשרות מנטורים מהתעשייה חנכו את הצוותים ועזרו להם להגיע לקו הסיום עם התוצר המקסימלי, אותו צוות השופטים דירג על פי הקריטריונים שנקבעו. הצוותים שהפעילו לאירוע הגמר, הציגו את המיזמים שלהם באירוע חגיגי מקוון, אשר בסופו הוכרזו שלושת הצוותים המנצחים. ההאקתון הופק בשיתוף פעולה בין מרכז יזמות 360, האגודה הסטודנטיאלית ואגף טכנולוגיות, חדשנות ודיגיטל.

צילום אילוסטרציה Shutterstock

אלו הזוכים:

במקום הראשון:

CountMeIn - שנהב כרמל, נופר כרמל, ​נוי עזרא, מושיק שינדלהיים, איתי הייזלר

ההתנהלות עם הלימודים ההיברידיים הן מצד הסטודנטים והן מצד הסגל האוניברסיטאי וצורת ההרשמה ללימודים הפרונטליים, כחלק מצורת הלמידה ההיברידית העתידה להתקיים בסמסטר הקרוב. האתגרים איתם אנו מתמודדים הם כיצד יש לבחור את הסטודנטים אשר יורשו להיכנס לכיתה? איך ננהל את הרישום בצורה מסודרת ונוחה? כיצד נאפשר מעקב נוח אחר השיעורים?​ 

הפתרון שלהם היא מערכת אינטרנטית אליה יוכלו להתחבר הסטודנטים וסגל האוניברסיטה.​ עבור הסטודנטים המערכת תאפשר הרשמה לשיעורים הפרונטליים בצורה הוגנת על פי עקרון הbiding לפיו לכל סטודנט יהיו נקודות המצטברות משבוע לשבוע ובאפשרותו לבחור בצורה דינמית כמה אחוזים מסך הנקודות שלו הוא מוכן להשקיע עבור כניסה לשיעור פרונטלי מסוים. הסטודנטים שיורשו להיכנס לשיעורים הפרונטליים יהיו אלה שהשקיעו את מספר הנקודות הרב ביותר בהתאם למספר הסטודנטים שמורשים להיכנס לשיעור. המערכת תאפשר לבצע את הפעולות הבאות: צפייה במערכת השעות של הסטודנט עבור השבועיים הקרובים כאשר המערכת תציין לאיזה מהשיעורים רשום הסטודנט ולאיזה לא. בנוסף יוכל הסטודנט לבחור את האחוזים אותם הוא בוחר להשקיע בשיעורים השונים.  עבור הסגל האקדמי המערכת תאפשר, בהינתן מזהה של קורס ומספר קבוצה, להציג את שמות הסטודנטים הרשומים פרונטלית לקורס.

 

במקום​ השני:
StudyBuddy
- יובל רפפורט, עידו וקסלר, שיר בן דוד, אסתי ברנס, איתי גביאזדה

סטודנטים מתקשים למצוא שותפים המתאימים להם ללמידה. לפי מחקרים, למידה בקבוצות היא טובה ויעילה יותר. בנוסף, הצד החברתי הוא אחד מהמאפיינים המוכרים של החיים הסטודנטיאליים באוניברסיטת בן גוריון. למרות זאת, סטודנטים מתקשים למצוא שותפים המתאימים להם באופי, רמת וצורת הלמידה ונאלצים ללמוד לבד, מה שכמובן פוגע בביצועיהם. בעיה זו מתעצמת בזמן הקורונה בה אין לסטודנטים יכולת לפגוש חברים ללימודים בשיעורים, ולכן סטודנט שנרשם לקורס ללא חברים מהעבר עשוי להעביר קורס ואף סמסטר שלם בלימודים לבד (הבעיה מתעצמת במקרה של סטודנטים בשנה א'). ​

הפתרון שלהם הוא פלטפורמה למציאת שותפים בה כל סטודנט יוכל למקד את דרישותיו ולמצוא את השותף ללימודים אותו הוא מחפש. הפלטפורמה המוצעת תעזור לתווך בין שותפים ללמידה על ידי מספר קריטריונים מרכזיים אותם חקרנו כחשובים ביותר. הפלטפורמה תציג את כל השותפים האפשריים לפי הקורס הנלמד ותאפשר סינון של התוצאות עפ"י דרישת המחפש ועד אישור הדדי לא תחשוף פרטי משתמש כמו טלפון. על ידי כך משיגים שותפי למידה אופטימליים במקסימום פרטיות.

 

במקום השלישי:
​Answer
- ערן כהן, גילי שמעיה, מרון מהדב, גבי בלקו, עידו זיו  

​כולנו חווינו כמה אתגרים הביאה איתה הקורונה בכל נושא הלימודים והבחינות מרחוק, בין אם זה בנושא המבחנים בכתיבה חופשית, שמירה על טוהר הבחינות או מה עושים כאשר לסטודנט נופל הרשת במהלך הבחינה. במהלך הסמסטר הקודם שחווינו את זה בעצמנו הבנו שמשהו צריך להשתנות, חייב לייצר מערכת שתוכל להתמודד עם המצב הקיים ושיהיה אפשר לייעל את הפתרון לפתרון קבוע ולאפשר מבחנים מרחוק כאפשרות לגיטימית לאו דווקא בימי קורונה

הפתרון שלהם מורכב ממשק ניהול ברשת ואפליקציה למכשירו הנייד של הסטודנט על מנת לפתור את הבעיות הקיימות, את בעיית הכתיבה החופשית אנחנו פותרים באמצעות שימוש במכשירו של הסטודנט על מנת לתעד את תשובותיו אשר מותקנת על המכשיר אפליקציה יעודית אשר תמנע שימוש זדוני במכשיר. על טוהר הבחינה נשמור באמצעות שימוש במערכות בינה מלאכותית וזיהוי תמונה ודירוג כל תלמיד לפי ציון אמינות. הציון הזה לא פוגע בציון הסופי של התלמיד אבל כן עוזר לבוחנים מרחוק לשים לב לבעיות ולבחון מקרים שהבינה מלאכותית אינה פותרת לבד. ועל מנת לפתור את בעיית הרשת המערכת תמשיך להקליט גם כאשר החיבור נופל ומעלה את התוצאות ברגע שהחיבור חוזר (ולידציה גם בצד שרת וגם בצד הלקוח)​​.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('89e6ecad-6c64-4ad6-b0e6-25dabfc3ac9b','/dyncontent/2024/11/3/3700b707-4cc7-4fe9-b095-b1a84375c5f3.jpg',18606,'משען 1124 אייטם',525,78,true,33971,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('89e6ecad-6c64-4ad6-b0e6-25dabfc3ac9b','/dyncontent/2024/11/3/ac81ec96-25dd-4f87-aa99-8d29304535b3.jpg',18614,'קותאי 1124 אייטם',525,78,true,33971,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה