תקשורת מגייסת תעזור לכם להעביר מסר ככה שהצד השני ירצה וגם יצליח להקשיב

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('bb87fce5-4b56-4771-bfa6-8624969cc74b','/dyncontent/2024/11/19/14a5e5fe-3cf1-446d-9997-4119afaf9b5b.jpg',18723,'פיצה ק 1124 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('bb87fce5-4b56-4771-bfa6-8624969cc74b','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('bb87fce5-4b56-4771-bfa6-8624969cc74b','/dyncontent/2024/11/6/254bd038-88a9-40b2-a1b6-279fd196209f.jpg',18667,'צרפתי אייטם כתבה 2',525,78,true,33873,'Image','');},15]]);})

אסטרטג התקשורת ג'ון מרשל מסביר בהרצאה שהעניק ל-TED, איך כדאי להעביר מסר שיקשיבו לכם ואיך להתחיל לחשוב על האנשים ולא על המסר.
ג'ון מרשל עוסק במשבר האקלים, מטרתו היא להעלות את המודעות הקולקטיבית. עם זאת, הגישה שבה הוא משתמש ועליה הוא מסביר היא תקשורת אשר ממוקדת באנשים . הדרך לתקן את הכשל התקשורתי היא לא להתחיל בדיבור על הנושא, אלא להתחיל עם אנשים, לחשוב קודם כל על האנשים צפו:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('48c5268b-98c0-47b8-a2f2-d8296e491870','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('48c5268b-98c0-47b8-a2f2-d8296e491870','/dyncontent/2024/11/6/daddbb05-61ab-48fc-86e2-4a2e9775ed76.jpg',18665,'צרפתי אייטם כתבה ',525,78,true,33875,'Image','');},15]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה